2e Zwarte Gat 2000+ Duomuziekquiz - Dinsdag 19 april - Gent

RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: 2e Zwarte Gat 2000+ Duomuziekquiz - Dinsdag 19 april - G

Bericht door RutgerG »

De quiz is nu helemaal volzet!

Deelnemerslijst:

1. Filip Eggermont - Fred Den Donder
2. Steven Vits - Stef Claes
3. Daphné Van Den Steen - Kim Van Den Berghe
4. Esteban De Tollenaere - Sander Nerinckx
5. Lars Dullaert - Peter Janssens
6. Maxim Verplanken - Brecht Vanderstraeten
7. Thijs Ameye - Matthias Deconinck
8. Sander De Bruyne - Dimitri Arbyn
9. Tom Vansteenbrugge - Steven Fauconier
10. Dieter Rommel - Michiel Denys
11. Luk De Ceukelaire - Sven De Maegt
12. Lesley Demuynck - Pauline Libeert
13. Aglaia Vannieuwenhuyse - Sander Vannieuwenhuyse
14. Pieter Martin - Jan Walraven (betaald)
15. Alexander Van Den Eijnden - Sam Tessens
16. Steven Lauwereins - Kurt Van Rossem (betaald)
17. Karel Decorte - Robbe Schepens
18. Frederik Tryssesoone - Raf Geusens

Wie nu nog inschrijft komt op de wachtlijst terecht en wordt verwittigd als er een duo zou uitschrijven.
Laatst gewijzigd door RutgerG op ma 18 apr 2016, 16:14, 3 keer totaal gewijzigd.
RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: 2e Zwarte Gat 2000+ Duomuziekquiz - Dinsdag 19 april - G

Bericht door RutgerG »

De eerste 4 rondes + de alfabetronde zijn afgewerkt en ook de eerste theorievragen krijgen vorm ...

De volgende week trouwens enkel muziek van de laatste 15 jaar op studio brussel. Wie wil voorbereiden, weet wat gedaan ;)
RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: 2e Zwarte Gat 2000+ Duomuziekquiz - Dinsdag 19 april - G

Bericht door RutgerG »

Alle fragmenten zijn ingeblikt.

De deelnemers krijgen volgende week 115 andere artiesten te horen dan op de eerste editie.
Van de 115 fragmenten zijn er zo'n 20 te klasseren als 'ultratophitjes', zo'n 12 als hiphop, een 10-tal als 'techno/house/feestmuziek' en 5 a 10 als alternatief/abstract elektronisch. De rest, het leeuwendeel dus, valt binnen het genre rock/indie (daar catalogeer ik heel veel onder, gaande van Mac DeMarco tot Foo Fighters tot Courtney Barnett tot Nine Inch Nails).

Ik heb getracht deze quiz iets makkelijker te maken door vaker een bekender nummer te vragen van een groep en ook door meer 'bekendere' groepen te vragen. Of ik geslaagd ben in mijn opzet zal dinsdag al snel duidelijk worden :D. Enkel de alfabetronde is i.m.o. behoorlijk pittig, ik zal pas in de loop van de quiz beslissen of die voor 25 of voor 50 punten zal meetellen. Ik zal tevreden zijn als de winnaar tussen de 70 en de 85 procent scoort. Meer dan 85% hoeft voor mij niet, ik heb het aantal absolute weggevers dan ook beperkt tot een handvol nummers.
RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: 2e Zwarte Gat 2000+ Duomuziekquiz - Dinsdag 19 april - G

Bericht door RutgerG »

Alle deelnemers zijn morgen welkom vanaf 19u30 in café Het Zwarte Gat.

14 duo's kunnen plaats nemen aan tafeltjes, 4 duo's aan de (lange) toog. De tafels zijn niet op voorhand toegewezen, dus wie eerst toekomt kan eerst z'n plaats kiezen. De vorige keer is het gelukt om om 20u met de quiz te beginnen, dus morgen zal dat ook het geval zijn.

Voor de duo's die de €6 euro niet op voorhand overgeschreven hebben: gelieve morgen gepast te betalen.

Voor wie met de auto komt:
Parkeren dichtbij het café kan onder de Kouter. Aangezien de Brabantdam open ligt, is die parking wel enkel bereikbaar via de Nederkouter en Schouwburgstraat. Hier parkeren na 19 uur kost 4 euro ongeacht hoe lang je er parkeert (3 tot 12 uur lang).

Parkeren kan ook aan de Coupure. Aan de Coupure Rechts is het tarief van zone 1 van toepassing, nl. €2,40 per uur (het 1e uur €2,20). Als je echter aan Coupure Links parkeert (100 meter verder) is het tarief van zone 2 van toepassing, nl. €1,20 per uur (het 1e uur €1,10). Als je aan Coupure Links parkeert, dan geraak je via de Papegaaistraat ook vlot naar de Annonciadenstraat.

Als er mensen zijn die de 1e editie meespeelden en toen een gratis parkingplaatsje in de buurt vonden, mogen zij de locatie daarvan hier altijd melden natuurlijk.

Met 3 duo's uit Zottegem, 2 duo's uit Dentergem en 2 duo's uit Antwerpen belooft het alleszins niet alleen spannend te worden aan de top, maar zal er ook veel 'strijd in de strijd' zijn. Tot morgen!
Plaats reactie