Donderdag 1 mei - Derde muziekquiz Den Overkant

Plaats reactie
pavlov
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 13:03

Donderdag 1 mei - Derde muziekquiz Den Overkant

Bericht door pavlov »

Op donderdag 1 mei om 13u30 gaat de derde muziekquiz van café Den Overkant door in zaal Park Ter Walle (J & M Sabbestraat 163a - 8930 Menen)
Er kunnen maximaal drie personen per ploeg deelnemen en het inschrijvingsgeld bedraagt € 9 per ploeg.
De kwis zal bestaan uit 10 ronden van 15 fragmenten. Tussendoor worden er nog eens 5 "theorie"-ronden verdeeld.
Het wordt een heel gevarieerde kwis met per ronde een aantal binnenkoppertjes (voor het jongere publiek) en een aantal kopbrekers zodat iedereen zijn gading vindt.

Inschrijven kan via davey.vanysacker@gmail.com tot en met 28 april.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

allez, waarom per drie, zo moeten wij iemand thuis laten, want Mjinde is voor ons niet zo ver ...
pavlov
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 13:03

Bericht door pavlov »

Tonyvdb schreef:allez, waarom per drie, zo moeten wij iemand thuis laten, want Mjinde is voor ons niet zo ver ...
De traditie vrees ik. Anders met twee ploegen inschrijven. Dan kun je nog eens lekker concurreren onder elkaar ook 8)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

pavlov schreef:
Tonyvdb schreef:allez, waarom per drie, zo moeten wij iemand thuis laten, want Mjinde is voor ons niet zo ver ...
De traditie vrees ik. Anders met twee ploegen inschrijven. Dan kun je nog eens lekker concurreren onder elkaar ook 8)
wij hebben maar ene maat :wink:
We gaan der morgen eens van klappen, ik hou je op de hoogte :thumb1:
Plaats reactie