5de Riekt m'n ass, LEE? - muziekquiz, vr. 28 nov '14 Beernem

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 5de Riekt m'n ass, LEE? - muziekquiz, vr. 28 nov '14 Bee

Bericht door aLEEce in chains »

Ik vermoed dat de ABC een van de moeilijkere rondes gaat zijn, maar geen schrik alles wordt alfabetisch afgespeeld.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 5de Riekt m'n ass, LEE? - muziekquiz, vr. 28 nov '14 Bee

Bericht door aLEEce in chains »

Helaas moet Verstand op nul uitschrijven, hopelijk is dit geen begin van een reeks afzeggingen :?
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 5de Riekt m'n ass, LEE? - muziekquiz, vr. 28 nov '14 Bee

Bericht door vinceluka »

aLEEce in chains schreef:
Keiem schreef:
fLEEtfox schreef:En tot slot nog dit : Vince heeft mij laten weten met zijn WAG-tam pas de zaal te betreden vanaf ronde 2 om het zo toch nog ietwat spannend te willen houden, waarvoor dank :bow-yellow: :handgestures-thumbupright: :banana-dance:
De fotoronde er niet tussen steken bij hen kan ook helpen.
Oei, reken jij op een voorsprong van WAG Team van 18 punten? Ik dacht dat je toch iets ambitieuzer was.

Baffe de kop is eraf: dit jaar gaat Paris Hilton Lookalikes onze quiz winnen! Tweede wordt Wag-team en voor de derde plaats gaat volgens mij tussen een tiental ploegen gaan.

Om fLEEtfox te vervolledigen: naast de broodjes, zal er ook weer lekkere soep zijn en bordjes salami en kaas :character-chef:
Voor alle duidelijkheid ik heb just niks laten weten. :naughty:
Fleetfox probeert hier de lont in het kruitvat te steken :twisted:
Nu, mochten we zo'n arrogante stunt overwegen dat zou ik toch eerder opteren na de voorlaatste ronde te vertrekken dan een ronde later toe te komen :lol: (graptjen hé Pol)
Nee, in Beernem is het altijd een spannende bedoening en dat zal nu niet anders zijn.
We kijken alvast uit naar de quiz en de soep. :dance:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 5de Riekt m'n ass, LEE? - muziekquiz, vr. 28 nov '14 Bee

Bericht door Keiem »

aLEEce in chains schreef:Baffe de kop is eraf: dit jaar gaat Paris Hilton Lookalikes onze quiz winnen! Tweede wordt Wag-team en voor de derde plaats gaat volgens mij tussen een tiental ploegen gaan.
Ja, en op Bruce Horny zouden we ook derdes worden... We hebben helaas nog geen enkele keer zo'n pronostiek kunnen waarmaken. Velen voelden zich reeds geroepen om de zegereeks van Johan en Vincent te stoppen (hé Tony?), maar niemand slaagde daar in en dat zal wel nog even zo blijven, vermoed ik.
Plaats reactie