04/04/08 Kas & Co Popquiz XVII 1980-2007

Edd
Groupie
Berichten: 11
Lid geworden op: do 27 mar 2008, 12:07
Locatie: Herenthout

Bericht door Edd »

Rubby schreef:
Buddy59 schreef:
Rubby schreef:
kasenco schreef:QUIZ IS VOLZET
We zien ons helaas genoodzaakt om forfait te geven (= testedoene) :cry:
We zijn door omstandigheden maar met 2 (Rubby en Guy), tenzij er iemand ons kan vervoegen, mag je ons schrappen en de vrijgekomen plaats door iemand anders laten invullen.

SORRY ! :? :oops:
1 van jullie twee kan meedoen met Jartazi als hij wil je zegt het maar.
We proberen toch nog aan een derde persoon te geraken, we laten nog iets weten, bedankt !
Knelpuntklupper Edd wil wel meedoen ...
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1897
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

Edd schreef:
Rubby schreef:
Buddy59 schreef:
Rubby schreef:
kasenco schreef:QUIZ IS VOLZET
We zien ons helaas genoodzaakt om forfait te geven (= testedoene) :cry:
We zijn door omstandigheden maar met 2 (Rubby en Guy), tenzij er iemand ons kan vervoegen, mag je ons schrappen en de vrijgekomen plaats door iemand anders laten invullen.

SORRY ! :? :oops:
1 van jullie twee kan meedoen met Jartazi als hij wil je zegt het maar.
We proberen toch nog aan een derde persoon te geraken, we laten nog iets weten, bedankt !
Knelpuntklupper Edd wil wel meedoen ...
Edd wil jij met ons meedoen "Jartazi" ?
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1897
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

Buddy59 schreef:
Edd schreef:
Rubby schreef:
Buddy59 schreef:
Rubby schreef:
kasenco schreef:QUIZ IS VOLZET
We zien ons helaas genoodzaakt om forfait te geven (= testedoene) :cry:
We zijn door omstandigheden maar met 2 (Rubby en Guy), tenzij er iemand ons kan vervoegen, mag je ons schrappen en de vrijgekomen plaats door iemand anders laten invullen.

SORRY ! :? :oops:
1 van jullie twee kan meedoen met Jartazi als hij wil je zegt het maar.
We proberen toch nog aan een derde persoon te geraken, we laten nog iets weten, bedankt !
Knelpuntklupper Edd wil wel meedoen ...
Edd wil jij met ons meedoen "Jartazi" ?
vacature ingevuld met dank aan Edd.
jdp
Groupie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 12 sep 2007, 00:39
Locatie: LEBBEKE

Bericht door jdp »

[quote="kasenco"]Even stoken....

Tijd voor pronostiekjes? :wink:[/quote

Ze mogen daar in in Willebroek blij zijn dat de ploegen maar met 3 mogen zijn of ik bracht mijn geheim wapen mee.Het heet Evelyne en is net als ik van Lebbeke.Wie meedeed in Tessenderloo zal kunnen beamen dat ze zeer trefzeker is .Mijn Pronostiek is Sticky'Sympathie of Bananen Met Kuifje van Allegro?voor de overwinning .
Wijzelf zullen tevreden zijn met een zelfde plaats als vorig jaar (5).
Tenzij ik dat geheim wapen in mijn plaats laat meedoen hetgeen ik nog overweeg wordt de zonet geopperde pronostiek van de kaart geveegd.
ex van MIEKE MAAIKE
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Bericht door Maledictus I »

Als er nog iemand is die graag zou meedoen, er is nog een stoel vrij bij 5CC. Zoals onze naam zegt is het nooit een probleem om met twee mee te doen, maar vorig jaar zijn we wat de mist ingegaan op recente dansmuziek, dus versterking is welkom.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

jdp schreef:
kasenco schreef:Even stoken....

Tijd voor pronostiekjes? :wink:[/quote

Ze mogen daar in in Willebroek blij zijn dat de ploegen maar met 3 mogen zijn of ik bracht mijn geheim wapen mee.Het heet Evelyne en is net als ik van Lebbeke.Wie meedeed in Tessenderloo zal kunnen beamen dat ze zeer trefzeker is .Mijn Pronostiek is Sticky'Sympathie of Bananen Met Kuifje van Allegro?voor de overwinning .
Wijzelf zullen tevreden zijn met een zelfde plaats als vorig jaar (5).
Tenzij ik dat geheim wapen in mijn plaats laat meedoen hetgeen ik nog overweeg wordt de zonet geopperde pronostiek van de kaart geveegd.
Bananen zonder Kuifje van Allegro, want Kuifje is 1 van de 3 Sopranos: in het oog houden !

En Jo, er zijn nog ploegen die een extra man/vrouw zoeken.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Ik zou mijn geld (vrouw? - stenentijdperkgewijs ;-)) alvast inzetten op (inderdaad) die 3 Soprano's (formerly known as Allegro).

Na bestuursvergadering hebben wij alvast beslist: wij winnen deze quiz nooit.

De organisator wéét immers op voorhand wat onze ploeg niet weet (zie bespreking Blati-quiz in Willebroek onlangs :shock: ).

Mochten we vrijdag dus "van ons pluimen laten", dan hebben we een goed excuus. Waarvoor dank, Luc...
:wink:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Devil's answer schreef:Ik zou mijn geld (vrouw? - stenentijdperkgewijs ;-)) alvast inzetten op (inderdaad) die 3 Soprano's (formerly known as Allegro).

Na bestuursvergadering hebben wij alvast beslist: wij winnen deze quiz nooit.

De organisator wéét immers op voorhand wat onze ploeg niet weet (zie bespreking Blati-quiz in Willebroek onlangs :shock: ).

Mochten we vrijdag dus "van ons pluimen laten", dan hebben we een goed excuus. Waarvoor dank, Luc...
:wink:
Wiggle It van 2 In A Room zit er dus niet in want dat kennen jullie ondertussen :wink: , maar als ik zie hoe je bij de introquiz scoort, dan mag je geen problemen hebben met fragmenten die iets langer duren....
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

kasenco schreef:
Devil's answer schreef:Ik zou mijn geld (vrouw? - stenentijdperkgewijs ;-)) alvast inzetten op (inderdaad) die 3 Soprano's (formerly known as Allegro).

Na bestuursvergadering hebben wij alvast beslist: wij winnen deze quiz nooit.

De organisator wéét immers op voorhand wat onze ploeg niet weet (zie bespreking Blati-quiz in Willebroek onlangs :shock: ).

Mochten we vrijdag dus "van ons pluimen laten", dan hebben we een goed excuus. Waarvoor dank, Luc...
:wink:
Wiggle It van 2 In A Room zit er dus niet in want dat kennen jullie ondertussen :wink: , maar als ik zie hoe je bij de introquiz scoort, dan mag je geen problemen hebben met fragmenten die iets langer duren....
Jamaar !!! Hier thuis weet mijn vrouw die allemaal, hé !
;-)
Laatst gewijzigd door Devils answer op zo 30 mar 2008, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Devil's answer schreef:
kasenco schreef:
Devil's answer schreef:Ik zou mijn geld (vrouw? - stenentijdperkgewijs ;-)) alvast inzetten op (inderdaad) die 3 Soprano's (formerly known as Allegro).

Na bestuursvergadering hebben wij alvast beslist: wij winnen deze quiz nooit.

De organisator wéét immers op voorhand wat onze ploeg niet weet (zie bespreking Blati-quiz in Willebroek onlangs :shock: ).

Mochten we vrijdag dus "van ons pluimen laten", dan hebben we een goed excuus. Waarvoor dank, Luc...
:wink:
Wiggle It van 2 In A Room zit er dus niet in want dat kennen jullie ondertussen :wink: , maar als ik zie hoe je bij de introquiz scoort, dan mag je geen problemen hebben met fragmenten die iets langer duren....
Jamaar !!! Hier thuis weet mijn vrouw die allemaal, hé !
;-)
Bij nader inzien zet ik die dus beter niet in bij weddenschappen of pronostieken... :evil:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Niet te bescheiden, Devil's A., je komt ook niet alleen hé ...

Het is heel moeilijk om voor deze quiz een pronostiek te maken, zoals gezegd zal het allemaal aan details liggen of je pakweg vijfde of elfde wordt.
Wij hopen alvast dat de eerste rondes niet te moeilijk zijn en dat de laatste niet te makkelijk zijn.
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

SepPuKu schreef:
Tonyvdb schreef: Trouwens : dit is zo typisch een quiz, waar je met een handvol punten meer of minder vijfde of elfde bent ... dus veel hangt ook af van details (keuze fragmenten, het al dan niet nog vinden van iets dat op 'het topje van je tong' ligt, vermijden van stomme missers ...)
Volledig mee eens. Er passeren ongetwijfeld weer een dozijn fragmenten die je in een minder moment laat liggen of mits een frisse geest alsnog binnenrijft...

Klopt. Wij spelen deze quiz altijd met dezelfde 3 kernleden (zonder Kuifje).
Drie jaar geleden werden we 4de, het jaar daarop 12de.
Verleden jaar stonden we na een paar eighties- rondes 2de om uiteindelijk als... 13de te eindigen.
We struikelden o.a. over de r&b- zangeressen, één van onze zwakke punten, en de stomste misser van de avond was dat we bij I'm from Barcelona titel en uitvoerder door mekaar haalden. :banghead:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

straight banana schreef: Klopt. Wij spelen deze quiz altijd met dezelfde 3 kernleden (zonder Kuifje).
Drie jaar geleden werden we 4de, het jaar daarop 12de.
Verleden jaar stonden we na een paar eighties- rondes 2de om uiteindelijk als... 13de te eindigen.
We struikelden o.a. over de r&b- zangeressen, één van onze zwakke punten, en de stomste misser van de avond was dat we bij I'm from Barcelona titel en uitvoerder door mekaar haalden. :banghead:
wij maakten vorig jaar (en het jaar ervoor) de omgekeerde beweging : na de 80s-rondes bengelen we steevast ergens aan de staart van het peloton, maar maken daarna steevast een fikse opmars, waarmee we dan nog onverhoopt (we waren door de moeilijke 80s al zover teruggeslagen dat ik telkens de top 10 halen onmogelijk achtte)) toch nog de top tien binnenkomen, in 2006 waren we 9de, geloof ik, vorig jaar 7de.
Rekening houdend met het dit jaar wel erg sterke deelnemerveld, zou die 7de plaats opnieuw halen een succes zijn :P

Blijft wel een buitenbeentje in het quizcircuit, deze quiz, het is zo een beetje het 'BK Stubru-achtige stuff na 1980' of zoiets... ik speel 'm zeer graag (en lul er ook graag over), al zullen we 'm waarschijnlijk nooit winnen, daarvoor zijn we te 'oncompleet' met één van ons vier er niet bij
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:Niet te bescheiden, Devil's A., je komt ook niet alleen hé ...

Het is heel moeilijk om voor deze quiz een pronostiek te maken, zoals gezegd zal het allemaal aan details liggen of je pakweg vijfde of elfde wordt.
Wij hopen alvast dat de eerste rondes niet te moeilijk zijn en dat de laatste niet te makkelijk zijn.

Dat zal door iedereen weer subjectief worden ervaren. Voor jonkies zijn de 80's moeilijk en voor de ouderen, zoals ik :wink: zijn de laatste 10 jaar moeilijk.

Maar is het niet zo dat het bij elke quiz afhangt van details wat betreft de plaats in de einduitslag? Wij hebben dit meermaals ondervonden.... Feit is dat dat meer tot uiting komt wanneer de ploegen aan elkaar gewaagd zijn wat ook de spanning ten goede komt!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Testedoene heeft definitief afgezegd, dus is er nog 1 plaats vrij voor late beslissers.....

1. Een Polkaheer, Een Kiekenfretter En Een Kaaskop (5)
2. Metal Mickeys (RE - 9x1)
3. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris (7)
4. Fab 4 (9)
5. Vlassenbroek2000 (N-12)
6. The 3 Sopranos (4 - Allegro)
7. De Rechte Bananen (13)
8. lilianesaintpierre @ hotwijf.com (RE)
9. Sympathie Vur Den Duvel (3)
10. Gang Of Four (10)
11. De Zijen En Hij (23)
12. Fanfare Heilige Familie (1)
13. Kas Gekortwiekt (1)
14. Koerier (15)
15. Tequila Overdrive (RE)
16. Peter De Vries Entertainment Group (N)
17. Jartazi (12)
18. The Afghan Pigs (6)
19. Sticky Fingers (RE - 1x1)
20. Bevroren Pinguïns (19)
21. Arthritic Monkees (N)
22. De Blauwe Schuit (25)
23. Men In Black [18]
24. 5CC (15)
25.
26. Detroit Breakdown (11)
27. Trapt Wa Gat ! (N)
28. Music Maestro's (17)
29. De Hijsberen (N)
30. Fwiday Night (26 - 2 4 3 5 Fietspad)
Plaats reactie