Vanavond Radio 800 - Willebroek

Plaats reactie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Vanavond Radio 800 - Willebroek

Bericht door Tonyvdb »

vreemd dat hier nog geen thread voor is geopend ...

Wij gaan, zelfs gevoelig versterkt : nl. met Vinceluka als vierde man ...

Wie gaat nog?
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Vanavond Radio 800 - Willebroek

Bericht door bart depauw »

Tonyvdb schreef:vreemd dat hier nog geen thread voor is geopend ...

Wij gaan, zelfs gevoelig versterkt : nl. met Vinceluka als vierde man ...

Wie gaat nog?
Wij in ieder geval niet, zit op een algemene quiz in Ronse. Maar let op van 'Man kust Hond', zou ik zeggen :wink: Succes!
yossarian
Popstar
Berichten: 376
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 09:12

Bericht door yossarian »

"Hond Kust Man", Bart. Je wensen niet voor werkelijkheid nemen. :P

Bestaat uit: Johan Vermeiren (Seppuku), Jo De Proft, ikzelf en dan die Hugo van Testedoene. Valse bescheidenheid is naar 't schijnt ook niet goed, dus zal ik maar zeggen dat we resoluut voor Top 3 gaan.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

yossarian schreef:"Hond Kust Man", Bart. Je wensen niet voor werkelijkheid nemen. :P

Bestaat uit: Johan Vermeiren (Seppuku), Jo De Proft, ikzelf en dan die Hugo van Testedoene. Valse bescheidenheid is naar 't schijnt ook niet goed, dus zal ik maar zeggen dat we resoluut voor Top 3 gaan.
ja, hier moeten we ons al geen illusies maken om voor te eindigen :roll: :wink:
yossarian
Popstar
Berichten: 376
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 09:12

Bericht door yossarian »

Ik hoop alleen dat Charlie niet te veel van internet heeft gedownload. Vorig jaar is hij zo een paar maal zwaar uit de bocht gevlogen. Zo herinner ik mij dat hij vorig jaar "Rock Around The Clock" van Tenpole Tudor vroeg. Die versie is terug te vinden op de CD-versie van "The Great Rock'n'Roll Swindle" van The Sex Pistols (met duidelijke vermelding dat het om Tenpole Tudor ging). Charlie gaf als uitvoerende groep toen The Sex Pistols... Gelukkig geloofde hij mij toen ik hem dat ging duidelijk maken aan de jurytafel, zodat we toch nog eens punt kregen...

Maar allez, dat was vorig jaar. Dit jaar zal Charlie wel alles dubbel gecheckt hebben.
Lars
Rock Legend
Berichten: 1574
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

yossarian schreef:Dit jaar zal Charlie wel alles dubbel gecheckt hebben.
Ahum... :D

Clement en de Popkenners doen ook mee: Frans Joos, Pol De Rick, Erwin Vanlaere en ondergetekende.

Wij mikken op de top 3 maar kunnen dus overal tussen nummers 1 en 8 eindigen... Het zal er ook van afhangen welk centraal thema of vreemde twist Charlie dit jaar weer aan zijn quiz geeft! En of we niet te versuft of vergiftigd worden door de sigarettenrook (of hoe heetten die middeleeuwse stokjes weer die men vroeger wel in quizzalen in brand stak, en nu in heel uitzonderlijke lokalen nog wel eens ? ).
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

oei oei zwaar volk : Kas en Sympathie en de Bananen zijn er normaal ook ... Top vijf zou super zijn, zelfs met onze versterking ...
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Bericht door WimW »

wij zijn slechts met 3 :? , met een top 10 notering zouden wij heel tevreden zijn.

Ben ook benieuwd welk thema hij dit jaar gebruikt, was het niet verleden jaar dat het allemaal om covers ging ? (met zelfs tot 4 maal toe Bruce Springsteen in de quiz, geloof ik)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

ik hoop net zoals Ludwig dat Charlie zijn bronnen heeft gecheckt, was vorig jaar nogal slordig m.i. ...
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

WimW schreef:wij zijn slechts met 3 :? , met een top 10 notering zouden wij heel tevreden zijn.

Ben ook benieuwd welk thema hij dit jaar gebruikt, was het niet verleden jaar dat het allemaal om covers ging ? (met zelfs tot 4 maal toe Bruce Springsteen in de quiz, geloof ik)
Inderdaad vorig jaar een ganse coverquiz.

We vormden vorig jaar een comibteam "testeduvel" en werden knap derde !
Plaats reactie