22/03/2008 muziekquiz DEAD PARROTS merksplas

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

22/03/2008 muziekquiz DEAD PARROTS merksplas

Bericht door eyeball »

Beste,
De Dead Parrots willen jullie er via deze weg al van op de hoogte brengen dat de (alweer) 3e editie van onze geweldige Muziekquiz dit jaar zal doorgaan op 22 maart. Derde editie, derde locatie, want we verhuizen dit jaar opnieuw een stukje verder en we nemen onze intrek in het nieuwe gemeenschapscentrum De Marc/kt. (Naast het gemeentehuis)
Snel zijn is de boodschap, want ook dit jaar is het aantal ploegen vastgelegd op maximum 30. (En die 30 plaatsen waren vorig jaar al ruim op tijd de deur uit)
Inschrijven kan door simpelweg te antwoorden op deze email (aan wouter.goetschalckx@hotmail.com) en je teamnaam en contactgegevens door te geven. Inschrijvingsgeld is zoals altijd 10 euro en zal de avond zelf afgerekend worden.

Voor de mensen die schrik hebben dat de quiz te moeilijk gaat zijn, geen nood! De doelstelling voor 2008 is dat de winnende ploeg terug minstens 10% hoger moet kunnen scoren. Het niveau gaat niet zakken, wel meer gericht zijn op de modale muziekliefhebber. En natuurlijk moet plezier maken nog altijd voorop staan, daarom ook dit jaar weer een killer afterparty na het kwissen!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: 22/03/2008 muziekquiz DEAD PARROTS merksplas

Bericht door bart depauw »

eyeball schreef:Beste,
De Dead Parrots willen jullie er via deze weg al van op de hoogte brengen dat de (alweer) 3e editie van onze geweldige Muziekquiz dit jaar zal doorgaan op 22 maart. Derde editie, derde locatie, want we verhuizen dit jaar opnieuw een stukje verder en we nemen onze intrek in het nieuwe gemeenschapscentrum De Marc/kt. (Naast het gemeentehuis)
Snel zijn is de boodschap, want ook dit jaar is het aantal ploegen vastgelegd op maximum 30. (En die 30 plaatsen waren vorig jaar al ruim op tijd de deur uit)
Inschrijven kan door simpelweg te antwoorden op deze email (aan wouter.goetschalckx@hotmail.com) en je teamnaam en contactgegevens door te geven. Inschrijvingsgeld is zoals altijd 10 euro en zal de avond zelf afgerekend worden.

Voor de mensen die schrik hebben dat de quiz te moeilijk gaat zijn, geen nood! De doelstelling voor 2008 is dat de winnende ploeg terug minstens 10% hoger moet kunnen scoren. Het niveau gaat niet zakken, wel meer gericht zijn op de modale muziekliefhebber. En natuurlijk moet plezier maken nog altijd voorop staan, daarom ook dit jaar weer een killer afterparty na het kwissen!
Dat vind ik nu eens een goed idee zie, dat dat niet meer gebeurt!
Hoewel .. zo een fuif met enkel mannen ondereen is ook maar niks natuurlijk :grin:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 22/03/2008 muziekquiz DEAD PARROTS merksplas

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:
eyeball schreef:Beste,
De Dead Parrots willen jullie er via deze weg al van op de hoogte brengen dat de (alweer) 3e editie van onze geweldige Muziekquiz dit jaar zal doorgaan op 22 maart. Derde editie, derde locatie, want we verhuizen dit jaar opnieuw een stukje verder en we nemen onze intrek in het nieuwe gemeenschapscentrum De Marc/kt. (Naast het gemeentehuis)
Snel zijn is de boodschap, want ook dit jaar is het aantal ploegen vastgelegd op maximum 30. (En die 30 plaatsen waren vorig jaar al ruim op tijd de deur uit)
Inschrijven kan door simpelweg te antwoorden op deze email (aan wouter.goetschalckx@hotmail.com) en je teamnaam en contactgegevens door te geven. Inschrijvingsgeld is zoals altijd 10 euro en zal de avond zelf afgerekend worden.

Voor de mensen die schrik hebben dat de quiz te moeilijk gaat zijn, geen nood! De doelstelling voor 2008 is dat de winnende ploeg terug minstens 10% hoger moet kunnen scoren. Het niveau gaat niet zakken, wel meer gericht zijn op de modale muziekliefhebber. En natuurlijk moet plezier maken nog altijd voorop staan, daarom ook dit jaar weer een killer afterparty na het kwissen!
Dat vind ik nu eens een goed idee zie, dat dat niet meer gebeurt!
Hoewel .. zo een fuif met enkel mannen ondereen is ook maar niks natuurlijk :grin:
mannen, mannen, bij testedoene hebben wij daar toch een ander idee over hoor :yummy: :lol:
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

Bericht door eyeball »

Afbeelding
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Kan je nog even vertellen welke periode je met de fragmenten zoekt te bestrijken en uit hoeveel personen een ploeg mag bestaan? Kan ik de luierikken uit Mol al beginnen warm te maken :wink:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

En nog een mooie affiche ook!
Helaas is 100km enkel toch net iets te ver :(
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

Bericht door eyeball »

Onze muziekquiz is een brede popquiz, bestaande uit 8 rondes en 2 tafelrondes.
MUZIEKRONDES:
* introronde
* coverronde
* bewerkte fragmenten (reverse + midi)
* korte mixronde
* fotoronde
* 3 vragenrondes
TAFELRONDES:
* 2x collage van albumhoezen (zie ook items bij "let's quiz")
* 2x anagrammen, foto's, liedjesteksten, ...

Op de quiz van vorig jaar werden er ruim 120 fragmenten gedraaid, waarvan 1 uit de jaren '50, 9 uit de jaren '60, 14 uit de jaren '70, 17 uit de jaren '80, 35 uit de jaren '90 en 45 uit de jaren '00.
Enkele antwoorden van fragmenten:
helmet: in the meantime
ace of base: all that she wants
aaliyah: try again
blondie: call me
mason vs. princess superstar: perfect (exceeder)
mungo jerry: in the meantime
neil young: like a hurricane
sam brown: stop
morrissey: you have killed me
tiffany: i think we're alone now
wannes vd velde: de brug van willebroek
keane: somewhere only we know
bodyrox ft. luciana: yeah yeah
dandy warhols: bohemian like you

Enkele antwoorden van de fotoronde:
milow
an pierle
rick james
ravi shankar
mike skinner
a-ha
tiga
genesis
chaka khan
nick drake
...

Ik hoop met volle goesting een ploeg uit MOL te mogen verwelkomen!!!
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

Bericht door eyeball »

bart depauw schreef:En nog een mooie affiche ook!
Helaas is 100km enkel toch net iets te ver :(
Bedankt, 'k heb er werk aan gehad.
100 km is slechts een uurtje rijden, als ge uw best doet... Dat moet toch te doen zijn... :wink:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

eyeball schreef:
bart depauw schreef:En nog een mooie affiche ook!
Helaas is 100km enkel toch net iets te ver :(
Bedankt, 'k heb er werk aan gehad.
100 km is slechts een uurtje rijden, als ge uw best doet... Dat moet toch te doen zijn... :wink:
Ja ja, de heenweg dat is niks.. 't Is terug dat meestal minder evident is
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Als je nu nog even kan vertellen hoeveel mensen uit MOL ik die dag moet wakker maken kan ik er deze avond al aan beginnen.

Ik heb wel de indruk dat de quiz zich richt op een jong publiek. 80 op 120 fragmenten uit de laatste 2 dec. Dat kan al tellen. :?
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

Bericht door eyeball »

JVdP schreef:Als je nu nog even kan vertellen hoeveel mensen uit MOL ik die dag moet wakker maken kan ik er deze avond al aan beginnen.

Ik heb wel de indruk dat de quiz zich richt op een jong publiek. 80 op 120 fragmenten uit de laatste 2 dec. Dat kan al tellen. :?
Er zullen 6 stoelen rond de tafels staan. Dat is dus het maximum.

De quiz is een samenwerking tussen het plaatselijke jeugdhuis en enkele oudgedienden. Vandaar de 'jonge muziek'.
Gebruikersavatar
eyeball
Groupie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 11:56
Locatie: Merksplas

Bericht door eyeball »

Er zijn al een vijftiental (lokale) ploegen ingeschreven. Inschrijvingen zijn nog steeds welkom.
Ploegen van 6 personen.
Plaats reactie