22/02/08 VSPW-muziekquiz in Gent

Plaats reactie
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

22/02/08 VSPW-muziekquiz in Gent

Bericht door berwt »

Deze informatie heb ik van de Aleydis quizkalender. Gezien mijn lief dan algemeen zit te quizzen met haar vriendjes en deze in Gent te doen is, heb ik ons ingeschreven.
Naast onderstaande informatie kon ik nog deze weinigzeggende informatie loskrijgen van Dhr. Hebbelinck:
"Beste Bert,
Het is een muziekquiz in de de breedte voor ploegen van max. 4 personen en inschrijven kost 12 euro per ploeg. Je kan voorlopig nog inschrijven.
Mvg,
Mark"


vr 22 feb 08 * 19u45 * 4 p. *
VSPW Muziek-quiz * VSPW * Edgard Tinelstraat 92
9040 Gent

Maximum: 25 ploegen

Dhr. Mark Hebbelinck
Tel. 09-221.42.04
E-mail mark_hebbelinck@hotmail.com
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Wie legt ons hier nog het vuur aan de schenen (of overrompelt ons of wordt door ons overrompeld)? Bij mijn weten is er geen andere muziekquiz die dag.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Ik had deze quiz ook al opgemerkt, heb toen ook min of meer hetzelfde antwoord van dhr Hebbelinck ontvangen.
Ik zou wel willen meedoen, al was het maar omdat de quiz zo dichtbij is, maar 't enthousiasme hiervoor is bij de andere monkees niet erg groot vrees ik.
Gebruikersavatar
Fideel
Backing Vocal
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 16:49
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Fideel »

Ik probeer een ploeg samen te stellen, al kan ik er zelf niet zijn.
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Aha, Fideel van digg.be; de 2 gemeenschappelijke quizzen van vorig jaar bekijkend zijn we aan elkaar gewaagd en kunnen we dus spreken van "het vuur aan de schenen leggen". :twisted:

@bart: in dat geval kun je misschien beroep doen op de freelancers? Ik weet dat gkoppen en vinceluka vaak enthousiaste invallers zijn. In dat geval zullen wij wellicht tekort komen om concurrentieel te zijn.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

berwt schreef: @bart: in dat geval kun je misschien beroep doen op de freelancers? Ik weet dat gkoppen en vinceluka vaak enthousiaste invallers zijn. In dat geval zullen wij wellicht tekort komen om concurrentieel te zijn.
Niet alleen in dat geval hoor :grin:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

bart depauw schreef:
berwt schreef: @bart: in dat geval kun je misschien beroep doen op de freelancers? Ik weet dat gkoppen en vinceluka vaak enthousiaste invallers zijn. In dat geval zullen wij wellicht tekort komen om concurrentieel te zijn.
Niet alleen in dat geval hoor :grin:
Daar twijfel ik niet aan (tenzij SP in VSPW staat voor skatepunk, dan maak ik misschien een kans...) :roll: :P .
(met 'in dat geval' bedoelde ik eigenlijk in het geval dat je meedoet, in welk team dan ook)
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

bart depauw schreef:Ik had deze quiz ook al opgemerkt, heb toen ook min of meer hetzelfde antwoord van dhr Hebbelinck ontvangen.
Ik zou wel willen meedoen, al was het maar omdat de quiz zo dichtbij is, maar 't enthousiasme hiervoor is bij de andere monkees niet erg groot vrees ik.
Ben ik niet goe genoeg? :cry:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Spider Murphy schreef:
bart depauw schreef:Ik had deze quiz ook al opgemerkt, heb toen ook min of meer hetzelfde antwoord van dhr Hebbelinck ontvangen.
Ik zou wel willen meedoen, al was het maar omdat de quiz zo dichtbij is, maar 't enthousiasme hiervoor is bij de andere monkees niet erg groot vrees ik.
Ben ik niet goe genoeg? :cry:
Tuurlijk dadde, maar heb nog geen reactie gekregen! De Phon doet ook al mee
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Oei, sorry. Had mijn mail nog niet gelezen. :makeup: Misschien in het vervolg best naar mijn werkadres mailen, Bart. Kwestie dat ik voor iets nuttig betaald word. :D
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Spider Murphy schreef:Oei, sorry. Had mijn mail nog niet gelezen. :makeup: Misschien in het vervolg best naar mijn werkadres mailen, Bart. Kwestie dat ik voor iets nuttig betaald word. :D
I take this as a 'yes' ?
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

bart depauw schreef:
Spider Murphy schreef:Oei, sorry. Had mijn mail nog niet gelezen. :makeup: Misschien in het vervolg best naar mijn werkadres mailen, Bart. Kwestie dat ik voor iets nuttig betaald word. :D
I take this as a 'yes' ?
Take it as a "oe yeah" :D
Plaats reactie