2de WadG Muziekquiz Essen 07/12/07

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

GG schreef:
berwt schreef:Oei, ik wist niet dat ik hiervoor al had ingeschreven. Die dag doen wij traditioneel mee aan de muziekquiz in Beauvoorde-Veurne.
Je mag ons (de Flosseklosser) dus schrappen. Excuses voor de verwarring.
Kan je me meer informatie geven over die muziekquiz in Beauvoorde, eventueel e-mail of telefoon van organisatie, wat voor quiz het is, alternatief, van alles enz. Naar Essen kunnen wij niet gaan want dat is toch te ver voor ons (zeker een vrijdag) met het drukke verkeer op de ring van antwerpen
't Is een hitkwis met veel aandacht voor seventies en eighties (vorig jaar bvb een special met 20 fragmenten glamrock). Echt een prima kwis, waar wij met 'Starbuk & Apollo' al 2 keer aan meededen.
We hopen volgende week een derde keer te kunnen winnen. :!: :?: :wink:
Met meer concurrentie zal dat laatste dit keer misschien moeilijker worden, want andere gekende teams speelden er niet mee bij onze overwinningen vorig jaar en 3 jaar geleden.
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

rino schreef:Met meer concurrentie zal dat laatste dit keer misschien moeilijker worden, want andere gekende teams speelden er niet mee bij onze overwinningen vorig jaar en 3 jaar geleden.
Wij zijn inderdaad te verwaarlozen :cry: :D
(gnootie sauton)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

berwt schreef:
rino schreef:Met meer concurrentie zal dat laatste dit keer misschien moeilijker worden, want andere gekende teams speelden er niet mee bij onze overwinningen vorig jaar en 3 jaar geleden.
Wij zijn inderdaad te verwaarlozen :cry: :D
(gnootie sauton)

Oops, sorry berwt. Speel je dan mee met 'De Flosseklosser'?
Zo heel veel muziekquizzen spelen jullie toch niet, of heb ik het verkeerd voor? Jullie naam rings alleszins niet veel bells.
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

rino schreef: Oops, sorry berwt. Speel je dan mee met 'De Flosseklosser'?
Zo heel veel muziekquizzen spelen jullie toch niet, of heb ik het verkeerd voor? Jullie naam rings alleszins niet veel bells.
Geen excuses; het klopt volledig wat je zegt. Mijn opmerking was dan ook niet ironisch. Wij zíjn werkelijk te verwaarlozen ; we zullen dit jaar een 7-tal muziekquizzen gedaan hebben.
Gebruikersavatar
divinci
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 11:56
Locatie: Essen / Stoned

Bericht door divinci »

1 Red skies over paradise
2 ESAK
3 Heuvelplein
4 Fab 4
5 Gabenco
6 Scharrekens
7 Total quality
8 Tumbador
9 Jagersrust
10 Vindikooks
11 Het kliekske
12 Het klakske
13 The Belgian Peggy Lee Fanclub
14 De grave gokkers
15 Dreamers vs Kluizenaars
16 Pretty Paracetamol
17. Mengelmoes
18. Fanfare Heilige Familie

19. Heidebloem

Zijn er nog ultieme inschrijvers ??
Plaats reactie