8e Guess Who? Popquiz 22 december 2007

Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

bart depauw schreef:
ricardofab4 schreef:
wissel fab 4 en kas om en de realiteit zal benaderd worden
Allé, en iedereen weer content :wink:

1 : Kas & The Sultans
2 : Sympathie vur den duvel
3: De Gentse Muziekzooi
4 : Wasoetie
5 : De Rechte Bananen
6 : Fab 4
7 : Koerier
8 : Testedoene
9 : Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
10 : Vlassenbroek 2000 OF Starbuk & Apollo OF Rock Monsieur OF Kiekefretter OF ...
ja en gooi ons ( koerier ) ook maar uit deze top 10 aub !!!
straks krijgen wij nog prestatiedrang ????
ik zeg het nogmaals ... goede klank , vlotte bediening ( deernes tssn de 25 - 40 jaar met 15 halve liters tegen de boezem gedrukt ) ...sorry eventjes voor mijn oberbayern fetish !!! , en een leuke gevarieerde kwis ...
meer moet da ni zijn !!! en bij de eerste 15 eindigen zou nog een toffe bijkomstigheid zijn .
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Bericht door baaigones »

celtic601 schreef:
bart depauw schreef:
ricardofab4 schreef:
wissel fab 4 en kas om en de realiteit zal benaderd worden
Allé, en iedereen weer content :wink:

1 : Kas & The Sultans
2 : Sympathie vur den duvel
3: De Gentse Muziekzooi
4 : Wasoetie
5 : De Rechte Bananen
6 : Fab 4
7 : Koerier
8 : Testedoene
9 : Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
10 : Vlassenbroek 2000 OF Starbuk & Apollo OF Rock Monsieur OF Kiekefretter OF ...
vlotte bediening ( deernes tssn de 25 - 40 jaar met 15 halve liters tegen de boezem gedrukt ) ...
Ola, indien dit effectief het geval is gaan wij al content mogen zijn als we de top 20 halen :shock:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Ik wil de stok niet in het hoenderhok werpen, maar, deelnemersveld en uitslagspeculaties bekijkend, heb ik de indruk dat die Guess who-quiz zowat het officieuze BK popquizzen wordt..?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

berwt schreef:Ik wil de stok niet in het hoenderhok werpen, maar, deelnemersveld en uitslagspeculaties bekijkend, heb ik de indruk dat die Guess who-quiz zowat het officieuze BK popquizzen wordt..?
niet dat ik hier onbescheiden wil komen doen, maar het deelnemerveld van de vierde Stardustquiz van juni dit jaar, moest, op zijn minst gezegd, zeker niet onderdoen ... In Bissegem deden, naast de in Gavere aanwezige ploegen, ook nog mee : Polkaheer en Kaaskop, Sticky Fingers, Clement & KGBV, Metal Mickeys, Willy Jr., Men in Black en Guess Who (!).
Was eerlijk gezegd wel trots op het deelnemerveld, beter kan bijna niet, evenaren zou al een succes zijn ...

Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ... :wink:
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ... :wink:[/quote]

Ik zal Celtic en mijn andere ploegmakkers trachten te overtuigen om de voor ons verre verplaatsing naar Bissegem te maken...

En oei oei, wij van Koerier 7de zaterdag? We zullen maar niet te veel inpilsen hé Celtikske...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

dendaffe schreef:Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ...

Ik zal Celtic en mijn andere ploegmakkers trachten te overtuigen om de voor ons verre verplaatsing naar Bissegem te maken...

En oei oei, wij van Koerier 7de zaterdag? We zullen maar niet te veel inpilsen hé Celtikske...
20 minuten verder dan afrit Deinze ... klinkt verder dan het is hoor
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

Tonyvdb schreef:
berwt schreef:Ik wil de stok niet in het hoenderhok werpen, maar, deelnemersveld en uitslagspeculaties bekijkend, heb ik de indruk dat die Guess who-quiz zowat het officieuze BK popquizzen wordt..?
niet dat ik hier onbescheiden wil komen doen, maar het deelnemerveld van de vierde Stardustquiz van juni dit jaar, moest, op zijn minst gezegd, zeker niet onderdoen ... In Bissegem deden, naast de in Gavere aanwezige ploegen, ook nog mee : Polkaheer en Kaaskop, Sticky Fingers, Clement & KGBV, Metal Mickeys, Willy Jr., Men in Black en Guess Who (!).
Was eerlijk gezegd wel trots op het deelnemerveld, beter kan bijna niet, evenaren zou al een succes zijn ...

Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ... :wink:
mmm..zou daar een rede voor zijn ??? :think:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

celtic601 schreef:
Tonyvdb schreef:
berwt schreef:Ik wil de stok niet in het hoenderhok werpen, maar, deelnemersveld en uitslagspeculaties bekijkend, heb ik de indruk dat die Guess who-quiz zowat het officieuze BK popquizzen wordt..?
niet dat ik hier onbescheiden wil komen doen, maar het deelnemerveld van de vierde Stardustquiz van juni dit jaar, moest, op zijn minst gezegd, zeker niet onderdoen ... In Bissegem deden, naast de in Gavere aanwezige ploegen, ook nog mee : Polkaheer en Kaaskop, Sticky Fingers, Clement & KGBV, Metal Mickeys, Willy Jr., Men in Black en Guess Who (!).
Was eerlijk gezegd wel trots op het deelnemerveld, beter kan bijna niet, evenaren zou al een succes zijn ...

Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ... :wink:
mmm..zou daar een rede voor zijn ??? :think:
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen één verzinnen ... behalve misschien dat wij ook nog nooit naar jullie quiz zijn gekomen natuurlijk ...

Er zijn (te) veel quizzen die wij moeten rateren, omdat er altijd wel iemand iets (niet-muziekquiz) organiseert op data van quizzen waar we anders naar toe zouden gaan (bvb. BK, Zomergem, Koerier en binnenkort Men In Black)
Laatst gewijzigd door Tonyvdb op vr 21 dec 2007, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

celtic601 schreef:
Tonyvdb schreef:
berwt schreef:Ik wil de stok niet in het hoenderhok werpen, maar, deelnemersveld en uitslagspeculaties bekijkend, heb ik de indruk dat die Guess who-quiz zowat het officieuze BK popquizzen wordt..?
niet dat ik hier onbescheiden wil komen doen, maar het deelnemerveld van de vierde Stardustquiz van juni dit jaar, moest, op zijn minst gezegd, zeker niet onderdoen ... In Bissegem deden, naast de in Gavere aanwezige ploegen, ook nog mee : Polkaheer en Kaaskop, Sticky Fingers, Clement & KGBV, Metal Mickeys, Willy Jr., Men in Black en Guess Who (!).
Was eerlijk gezegd wel trots op het deelnemerveld, beter kan bijna niet, evenaren zou al een succes zijn ...

Enkel Koerier heb ik jammer genoeg nog nooit mogen verwelkomen in Bissegem ... :wink:


mmm..zou daar een rede voor zijn ??? :think:
Ter info: de bediening is daar zekers niet slecht !!!! zelfs zo goed dat ik al eens aanwezig was op de filmquiz van stardust :lol:

zie ook mijn post op de laatste quiz in mei op los flippos:
- goede (mooie) bediening voor den drank ! ! )

En ik was niet alleen :mrgreen:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Rubby schreef:
Ter info: de bediening is daar zekers niet slecht !!!! zelfs zo goed dat ik al eens aanwezig was op de filmquiz van stardust :lol:
mijn vrouw, mijn zuster en de zuster van Baaigones : allen bezet, sorry, Rubby :P
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:
Rubby schreef:
Ter info: de bediening is daar zekers niet slecht !!!! zelfs zo goed dat ik al eens aanwezig was op de filmquiz van stardust :lol:
mijn vrouw, mijn zuster en de zuster van Baaigones : allen bezet, sorry, Rubby :P
Yeah right :lol:
Mijn vrouw krijg ik voorlopig nog niet zover dat ze meehelpt :roll:
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

Tonyvdb schreef: Pronostiekskes :thumb1:

Ik ga voor :
1. Sympathie
2. Kas
3. Muziekzooi
4. Fab 4
5. Koerier
6. Bananen
7. wij met één puntje meer dan :lol:
8. Starbuk

en voor 9 en 10 alle door Bart genoemde ploegen ;)
Hangt natuurlijk ook af in welke opstellingen bvb. de Monkees komen (met Vince?), of Dirk Sjampetterke meedoet met Starbuk, of die met bril en kuifje (ik ken zijn naam niet) van Rechte Bananen al dan niet meedoet, enz ...

Haal opgelucht adem en schuif jullie al maar één plaats op: dienen met bril en kuifke doet zaterdag niet mee. :mrgreen:

Het fenomeen heet overigens Geert.
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

Tonyvdb schreef:
bart depauw schreef:
Tonyvdb schreef: Maar, ik zie het van de zonnige kant : voor zover ik weet zijn zo goed als alle topquizzers van topploegen al de 40 gepasseerd.
Wij van JPJ&SG, zijn - behalve Sr. Jota - nog maar net aan onze 30s begonnen; dus : als wij 40 zijn, spelen wij iedereen op elke quiz naar huis ...
Dus Kas, Devil's Answer en co. : geniet er nog maar een beetje van, zo lang het nog duurt :lol: :wink: :roll:
Dan ga je ervan uit dat zij op hun 50ste met pensioen gaan?
het is een boutade hé, Bart, een beetje (brave) keet schoppen op het forum, ge kent mij ondertussen al een beetje hé :roll: :P

Ik moet wel zeggen dat ik de indruk heb dat een aantal van de '40+ topquizzers', die ik bedoel, het recente werk minder grondig kennen dan 'hun' periode (60-70-80s)... Een Ludwig komt er zelfs grif voor uit dat hij, wat betreft alles van 2000+, de rol heeft gelost ... (niet gelijk aan 'rol moeten lossen')

Het is wel niet evident om alles te blijven volgen, zo veel nieuwe dingen die over ons worden uitgekieperd, 1001 genres ... het nieuwe singeltje van The Killers, een nieuwe elektro-sensatie uit Finland, The Eagles hebben een nieuwe plaat, Stan van f**king Samang nieuw binnen op 13 in Donna's 2000...

Daar Geert niet mee speelt zal ik met m'n 43 zaterdag de benjamin zijn bij de Bananen.
Hoewel m'n echte liefde het zogenaamde "alternatieve" genre is probeer ik het allemaal nog te volgen. M'n quizmaatjes lijken voor het recente werk de rol wel wat te lossen, maar zij zijn dan sterk in het oudere werk, vooral als het wat rock- getint is.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

straight banana schreef:
Tonyvdb schreef:
bart depauw schreef:
Tonyvdb schreef: Maar, ik zie het van de zonnige kant : voor zover ik weet zijn zo goed als alle topquizzers van topploegen al de 40 gepasseerd.
Wij van JPJ&SG, zijn - behalve Sr. Jota - nog maar net aan onze 30s begonnen; dus : als wij 40 zijn, spelen wij iedereen op elke quiz naar huis ...
Dus Kas, Devil's Answer en co. : geniet er nog maar een beetje van, zo lang het nog duurt :lol: :wink: :roll:
Dan ga je ervan uit dat zij op hun 50ste met pensioen gaan?
het is een boutade hé, Bart, een beetje (brave) keet schoppen op het forum, ge kent mij ondertussen al een beetje hé :roll: :P

Ik moet wel zeggen dat ik de indruk heb dat een aantal van de '40+ topquizzers', die ik bedoel, het recente werk minder grondig kennen dan 'hun' periode (60-70-80s)... Een Ludwig komt er zelfs grif voor uit dat hij, wat betreft alles van 2000+, de rol heeft gelost ... (niet gelijk aan 'rol moeten lossen')

Het is wel niet evident om alles te blijven volgen, zo veel nieuwe dingen die over ons worden uitgekieperd, 1001 genres ... het nieuwe singeltje van The Killers, een nieuwe elektro-sensatie uit Finland, The Eagles hebben een nieuwe plaat, Stan van f**king Samang nieuw binnen op 13 in Donna's 2000...

Daar Geert niet mee speelt zal ik met m'n 43 zaterdag de benjamin zijn bij de Bananen.
Hoewel m'n echte liefde het zogenaamde "alternatieve" genre is probeer ik het allemaal nog te volgen. M'n quizmaatjes lijken voor het recente werk de rol wel wat te lossen, maar zij zijn dan sterk in het oudere werk, vooral als het wat rock- getint is.
maar ziet er wel nog altijd maar 31 uit :P
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

Tonyvdb schreef:...



Daar Geert niet mee speelt zal ik met m'n 43 zaterdag de benjamin zijn bij de Bananen.
Hoewel m'n echte liefde het zogenaamde "alternatieve" genre is probeer ik het allemaal nog te volgen. M'n quizmaatjes lijken voor het recente werk de rol wel wat te lossen, maar zij zijn dan sterk in het oudere werk, vooral als het wat rock- getint is.

maar ziet er wel nog altijd maar 31 uit :P[/quote]




't Zou nog leuker zijn moest het compliment van een vrouw komen, maar toch bedankt. :mrgreen:

Rock 'n roll houdt een mens jong. :wink:
Plaats reactie