2de Nescio muziekquiz

Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Tonyvdb schreef:nee serieus, jullie zijn zwaar goe bezig geweest dit seizoen : respect man ! :thumb1:
We hadden jullie graag 1x maal meer geklopt dit seizoen
Bij Kas :(
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Tonyvdb schreef:
Vlassenbroek2000 schreef: Went dat niet op den duur ?? 8)
nu ga je te ver hé, besten, wacht maar tot zaterdag :burn:
De 'pijnlijkste' waren : ex-aequo (met schifting) in Zottegem (waar die madam van jullie al die gelijkklinkende punkcovers wist te herkennen : :shock: ) en één puntje op Testedoene liggen me nog vers in het geheugen (en vorige zaterdag ook, ja :x ): geniet daar nog maar een beetje van, nu het nog kan :mrgreen:

Wij hebben het voorbije seizoen een paar keer ondermaats gepresteerd (met als orgelpunt verleden zaterdag) maar we waren ook 3e op Guess Who en Lu's 90s-quiz, én hebben vooral twee keer gewonnen en het waren geen onnozele quizkes hé ...
Droom daar maar nog een beetje van !
:P :wink: :wink:
En je vergeet ook nog BBC in Langedem en B4's in Aalter begin dit jaar, telkens met het kleinste verschil :D 8) :D

Maar voor de podiumplaatsen zullen we inderdaad nog even geduld moeten uitoefenen (Behalve dan in Deinze dit jaar) :?
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

SepPuKu schreef:Nog even enkele routebeschrijvingen (hopelijk zijn ze volledig genoeg, ik tik ze hier gewoon in zoals ik zelf denk dat ze duidelijk zijn, afstanden haal ik van mappy):

Wie via E40 komt: E40 tot afslag Aalst, vervolgens blijven volgen richting Aalst centrum. Je komt dan aan een groot rond punt waar je de 2de afslag neemt (N9 - Parklaan/Brusselsesteenweg, Delhaize is op de hoek). Deze loopt eerst kaarsrecht, vervolgens dubbele bocht, brugje over het water nemen, direct daarna viaduct over en daarna lichten. Aan deze lichten (aan Colruyt) linksaf (R41 - Albrechtlaan). De rijstroken splitsen zich iets verder aan de kerk, direct daarna komen ze weer samen en zijn er lichten -> rechtsaf (N411 - je ziet onmiddellijk het OLV-ziekenhuis). Deze kronkelweg blijf je de hele tijd volgen (kilometer of 6, je passeert daarbij ook nog Moorsel) tot je in Baardegem uitkomt. Het is op de N411 zelf, achter de kerk van Baardegem.

Wie via E17 komt: o.w.v. werken in omgeving van Grembergen, best afslag St-Niklaas nemen. Steenweg (N41) 16-tal km. volgen, via Hamme en Dendermonde, tot aan het einde (T-kruispunt). Daar linksaf (N47) en even verder aan rond punt rechtsaf (centrum Lebbeke vermijden, dit hoeft op zich niet). Volgende rond punt rechtdoor (2de afslag) en aan het einde van deze baan rechtsaf (je ziet rechts een watertoren). Dit is nog steeds de N47 (wie het centrum van Lebbeke doorrijdt komt op hetzelfde punt uit). Vanaf daar 4-tal km blijven volgen tot kruispunt (met licthen) waar je links naar Opwijk kunt en rechts naar Baardegem (richting Aalst). Je neemt uiteraard rechts, je bent dan op de N411, deze een goeie km volgen tot Baardegem-dorp, achter de kerk van Baardegem.

Wie via Brusselse ring komt: afslag Asse-Zellik, N47 volgen via Asse (er begint aan de spoorweg een nieuwe ring rond Asse maar deze is maar 1 week af, weet niet wat je daar evt. te wachten staat dus ik neem deze niet op in de route). Asse doorrijden, lichten passeren en zowat 1 km verder aan de splitsing rechts aanhouden (links is richting Aalst, er zijn/waren daar tijdelijk lichten o.w.v. wegenwerken). N47 blijven volgen tot kruispunt (met lichten, je hebt de N47 dan ik totaal een goeie 5 km gevolgd) waar je rechts naar Opwijk kunt en links naar Baardegem (alweer richting Aalst). Je neemt uiteraard links, je bent dan op de N411, deze een goeie km volgen tot Baardegem-dorp, achter de kerk van Baardegem moet je zijn.

Hopelijk maakt dit jullie wat wijzer. Parkeergelegenheid is eerder schaars aan de kerk zelf.
en wij komen langs de boerenwegen (incl. de wegenwerken) via Londerzeel, Merchtem en Opwijk :wink:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Edit bij de post met wegbeschrijvingen: je kan op de E17 (komende van Gent) evengoed de afrit Lokeren nemen. Je moet de de door mij vermelde werken in Grembergen dan niet passeren (da's enkel als je de volgende afrit Waasmunster neemt). Dan via Dendermonde en richting Lebbeke. Zal ietskes korter zijn...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

SepPuKu schreef:Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

peegee schreef:[Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Yep, :P wij zijn inderdaad goe uitgerust op het vlak van materiaal (op muziekniveau de laatsten tijd :cry: )
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

peegee schreef:
SepPuKu schreef:Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Ikke niet, vandaar dat ik vorige week een half uur te laat was in Dilbeek. Ik was hopeloos verloren gereden. :cry:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

rino schreef:
peegee schreef:
SepPuKu schreef:Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Ikke niet, vandaar dat ik vorige week een half uur te laat was in Dilbeek. Ik was hopeloos verloren gereden. :cry:
ik heb nog een gps op overschot; doe een bod en ik zal zeggen of ik akkoord ben; heb er zelf indertijd 400 euro voor betaald...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

peegee schreef:
rino schreef:
peegee schreef:
SepPuKu schreef:Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Ikke niet, vandaar dat ik vorige week een half uur te laat was in Dilbeek. Ik was hopeloos verloren gereden. :cry:
ik heb nog een gps op overschot; doe een bod en ik zal zeggen of ik akkoord ben; heb er zelf indertijd 400 euro voor betaald...
't Is vriendelijk, maar no thanks.
Besides, als we met 'Starbuk & Apollo' op pad zijn, dan brengt Johan Facteur zijn GPS mee...
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

SepPuKu schreef:De bezetting is nu grondig gewijzigd, ik denk dat van de echte topploegen (t.t.z. gedoodverfde kandidaten voor de winst, hoewel ik stiekem hoop dat er underdogs zijn die zichzelf overstijgen :wink: ) enkel de winnaars vorig jaar - Rechte Bananen - min of meer in standaardbezetting speelden. Voor de rest (o.w.v. verlofperiode) veel gelegenheidsformaties.
Vorig jaar speelden we zonder nestor-banaan "Popol" en zijn broertje "Pillam"... maar met "Kuifje" en "Bart".
Dit jaar komen we in onze nieuwe basisopstelling : "Popol, Straight, Kuifje en Big"
Gezien het versterkte deelnemersveld mogen we al tevreden zijn met een top 10... maar hopen "stiekem" op een top 5... 8)
Let the games begin!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Big Banana schreef: Gezien het versterkte deelnemersveld mogen we al tevreden zijn met een top 10... maar hopen "stiekem" op een top 5... 8)
Let the games begin!
iets te bescheiden naar mijn gedacht, vorig jaar gewonnen en vorige week derde ... die top vijf halen jullie zeker ...
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Kan er iemand het specifieke adres geven waar de quiz aanvangt? Kwestie van da te kunnen ingeven in GPS. "Achter parochie in Baardegem" vindt ij nie :(
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

svendmae schreef:Kan er iemand het specifieke adres geven waar de quiz aanvangt? Kwestie van da te kunnen ingeven in GPS. "Achter parochie in Baardegem" vindt ij nie :(
Doe gewoon zoals de bananen... Vertrek 10 min te laat, rij 3 keer verloren en geef mekaar de schuld. Altijd goed voor de opwarming! :twisted:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Big Banana schreef:
svendmae schreef:Kan er iemand het specifieke adres geven waar de quiz aanvangt? Kwestie van da te kunnen ingeven in GPS. "Achter parochie in Baardegem" vindt ij nie :(
Doe gewoon zoals de bananen... Vertrek 10 min te laat, rij 3 keer verloren en geef mekaar de schuld. Altijd goed voor de opwarming! :twisted:
:lol:

Bij ons is er, in geval dat we het zonder gps moeten doen, een iemand die rijdt, een andere die wat navigeert, en derde die achteraan de flauwe plezante zit uit te hangen. Meestal is het dan de schuld van de navigator als we het niet vinden :D
Plaats reactie