2de Nescio muziekquiz

Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Gisteren nog eens naar de zaal geweest en zelf eens een en ander getest qua schikking. Er kunnen in principe idd. >30 ploegen zitten maar als we een comfortabele opstelling willen, lijkt 28 voldoende. Er is een klein verhoogje vooraan waar in principe nog enkele tafels kunnen staan maar we reserveren dit best volledig voor de jury, plaatsing van projectiescherm e.d.

Dus nog 1 ploeg laten we zeker toe, daarna kunnen we niets meer garanderen...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4333
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

SepPuKu schreef:Vrijgekomen plaats 11 wordt ingenomen door de ploeg van ene Steven (ploegnaam nog te bepalen).

Er informeerde iemand via mail naar het aantal reeksen resp. fragmenten. Kan dit evengoed op het forum gooien.

1 reeks van 15 fragmenten, 7 reeksen van 20 en 2 van 30. Totaal 10 reeksen voor 215 fragmenten.

Deze passen netjes op 2 cd's (een kleine 2u40 aan muziek, gemiddeld zo'n driekwart minuut per fragment), met alle pauzes erbij maak ik me sterk dat het laatste fragment rond 24u gespeeld wordt.
Geen schiftingsvraag stellen in de stijl van Luc De Puydt : "ik heb hier 2 cd-tjes met alle muziek van de quiz. hoe lang denken jullie (in minuten en secondes)dat de quiz duurt?"

Ik vrees dat ge 24u niet gaat halen. Voor mij stoort dat niet... Maar wij hebben met de jaren ervaren, dat 200 fragmenten teveel zijn om het netjes voor middernacht af te sluiten.

Wij hebben 'slechts' 120 fragmenten + 1 extra ronde van 6min47sec en ik ben aan het overwegen om onze kwis al om 19u30 te laten beginnen om toch tegen middernacht te kunnen afsluiten. Ik moet toegeven, dat ik met de video-beelden erbij veel songs effectief wel wat langer heb gelaten, dus wie weet lukt het U wel en ons zelfs niet om het voor middernacht af te ronden; we zien wel; nogmaals: mij maakt het niet uit dat het wat later is...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Schiftingsvraag? Nu je het zegt... :shock:
Swat
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 17:34
Locatie: Scary Monsters/Super Creeps

Bericht door Swat »

Geen theorie (waar Danny en Dimitri heel goed in zijn) en één van de sterkhouders vanop de Stardustquiz, Seppuku, die noodgedwongen vervangen wordt door eersteklasprutser Swat: ik vrees dat de Scary Monsters deze keer niet zullen meedoen voor een topvijfplaats... :(
Wat niet wegneemt dat we ons ongetwijfeld wel zullen amuseren :D
If there's anything bigger than my ego around, I want it caught and shot on the spot!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Swat schreef:Geen theorie (waar Danny en Dimitri heel goed in zijn) en één van de sterkhouders vanop de Stardustquiz, Seppuku, die noodgedwongen vervangen wordt door eersteklasprutser Swat: ik vrees dat de Scary Monsters deze keer niet zullen meedoen voor een topvijfplaats... :(
Wat niet wegneemt dat we ons ongetwijfeld wel zullen amuseren :D
niet te voortvarend, hé, maat, tweedeklasprutser zal volstaan voorlopig :lol: :wink:

Aan zuivere 1-2-3-4-5-pronostiekjes doe ik niet meer mee, maar ik zie toch alweder een sterk deelnemerveld, met een aantal top- en schaduwfavorieten : logische top vijf zou zijn, in willekeurige volgorde : Kas, Sticky Fingers, Polkaheer, Bananen en Clement.
JPJ&SG wil zich eerst en vooral herstellen van zijn fameuze optater van vorige week : 'ergens' in de top tien zou al mooi zijn om het seizoen af te sluiten ... en als het even kan : VOOR de Monsters, VOOR Vlassenbroek (die andere seizoensrevelatie die ons het voorbije seizoen naar mijn gedacht een keer te veel met een banddikte klopten :( ) en VOOR Starbuk & Apollo (welke opstelling, Rino?) zou mooi zijn :twisted:
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Bericht door WimW »

Tonyvdb schreef:Aan zuivere 1-2-3-4-5-pronostiekjes doe ik niet meer mee, maar ik zie toch alweder een sterk deelnemerveld, met een aantal top- en schaduwfavorieten : logische top vijf zou zijn, in willekeurige volgorde : Kas, Sticky Fingers, Polkaheer, Bananen en Clement.
JPJ&SG wil zich eerst en vooral herstellen van zijn fameuze optater van vorige week : 'ergens' in de top tien zou al mooi zijn om het seizoen af te sluiten ... en als het even kan : VOOR de Monsters, VOOR Vlassenbroek (die andere seizoensrevelatie die ons het voorbije seizoen naar mijn gedacht een keer te veel met een banddikte klopten :( ) en VOOR Starbuk & Apollo (welke opstelling, Rino?) zou mooi zijn :twisted:
Hier de einduitslag van verleden jaar nog:
dit jaar idd een paar topploegen meer aan de start, dus het wordt dringen om een plaats in de top 10 te bemachtigen.

1 De Rechte Bananen 354/502
2 Kas & The Mickeys 334
3 Fab4 331
4 Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Strop & een Kaaskop 330
5 Jan, Piet, Joris & Sam Gooris 305
6 Willy Jr. & De knelpuntkup 300
7 Teamwear Jartazi 293
8 Tequila Overdrive 291
9 Koerier 290
10 The Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich Appreciation Society 281
11 Testedoene 236
12 Vlassenbroek2000 228
13 Rock Monsieur 227
14 Interstellar Overdrive 222
15 Disorder 188
16 The 4 Taps 187
17 De Stimpys 185
18 Musiq Sux 166
19 Giene Ziever 146
20 The Simple Minds 79
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: JPJ&SG wil zich eerst en vooral herstellen van zijn fameuze optater van vorige week : 'ergens' in de top tien zou al mooi zijn om het seizoen af te sluiten ... en als het even kan : VOOR de Monsters, VOOR Vlassenbroek (die andere seizoensrevelatie die ons het voorbije seizoen naar mijn gedacht een keer te veel met een banddikte klopten :( ) en VOOR Starbuk & Apollo (welke opstelling, Rino?) zou mooi zijn :twisted:
Wij spelen met naast Johan Facteur en mezelf ook Dirk van Kwistedadde en phon.
De strijd om als eerste Westvlaamse ploeg te eindigen belooft dus ook dit keer weer bikkelhard te zijn. :wink: :D
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef: Wij spelen met naast Johan Facteur en mezelf ook Dirk van Kwistedadde en phon.
De strijd om als eerste Westvlaamse ploeg te eindigen belooft dus ook dit keer weer bikkelhard te zijn. :wink: :D
een heel complementair ploegje is dat, Rino : we gaan top moeten zijn om jullie voor te zijn ... dat de beste moge winnen (net zoals op 16-08 ek op Schiervelde) :P
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: dat de beste moge winnen (net zoals op 16-08 ek op Schiervelde) :P
Meteen al de openingsmatch. Ik denk da' k eens ga kijken...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Nog even enkele routebeschrijvingen (hopelijk zijn ze volledig genoeg, ik tik ze hier gewoon in zoals ik zelf denk dat ze duidelijk zijn, afstanden haal ik van mappy):

Edit: je kan op de E17 (komende van Gent) evengoed de afrit Lokeren nemen. Je moet de hieronder vermelde werken in Grembergen dan niet passeren (da's enkel als je de volgende afrit Waasmunster neemt). Dan via Dendermonde en richting Lebbeke. Zal ietskes korter zijn...

Wie via E40 komt: E40 tot afslag Aalst, vervolgens blijven volgen richting Aalst centrum. Je komt dan aan een groot rond punt waar je de 2de afslag neemt (N9 - Parklaan/Brusselsesteenweg, Delhaize is op de hoek). Deze loopt eerst kaarsrecht, vervolgens dubbele bocht, brugje over het water nemen, direct daarna viaduct over en daarna lichten. Aan deze lichten (aan Colruyt) linksaf (R41 - Albrechtlaan). De rijstroken splitsen zich iets verder aan de kerk, direct daarna komen ze weer samen en zijn er lichten -> rechtsaf (N411 - je ziet onmiddellijk het OLV-ziekenhuis). Deze kronkelweg blijf je de hele tijd volgen (kilometer of 6, je passeert daarbij ook nog Moorsel) tot je in Baardegem uitkomt. Het is op de N411 zelf, achter de kerk van Baardegem.

Wie via E17 komt: o.w.v. werken in omgeving van Grembergen, best afslag St-Niklaas nemen. Steenweg (N41) 16-tal km. volgen, via Hamme en Dendermonde, tot aan het einde (T-kruispunt). Daar linksaf (N47) en even verder aan rond punt rechtsaf (centrum Lebbeke vermijden, dit hoeft op zich niet). Volgende rond punt rechtdoor (2de afslag) en aan het einde van deze baan rechtsaf (je ziet rechts een watertoren). Dit is nog steeds de N47 (wie het centrum van Lebbeke doorrijdt komt op hetzelfde punt uit). Vanaf daar 4-tal km blijven volgen tot kruispunt (met licthen) waar je links naar Opwijk kunt en rechts naar Baardegem (richting Aalst). Je neemt uiteraard rechts, je bent dan op de N411, deze een goeie km volgen tot Baardegem-dorp, achter de kerk van Baardegem.

Wie via Brusselse ring komt: afslag Asse-Zellik, N47 volgen via Asse (er begint aan de spoorweg een nieuwe ring rond Asse maar deze is maar 1 week af, weet niet wat je daar evt. te wachten staat dus ik neem deze niet op in de route). Asse doorrijden, lichten passeren en zowat 1 km verder aan de splitsing rechts aanhouden (links is richting Aalst, er zijn/waren daar tijdelijk lichten o.w.v. wegenwerken). N47 blijven volgen tot kruispunt (met lichten, je hebt de N47 dan ik totaal een goeie 5 km gevolgd) waar je rechts naar Opwijk kunt en links naar Baardegem (alweer richting Aalst). Je neemt uiteraard links, je bent dan op de N411, deze een goeie km volgen tot Baardegem-dorp, achter de kerk van Baardegem moet je zijn.

Hopelijk maakt dit jullie wat wijzer. Parkeergelegenheid is eerder schaars aan de kerk zelf.
Laatst gewijzigd door SepPuKu op do 19 jun 2008, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4333
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

WimW schreef: Hier de einduitslag van verleden jaar nog:
dit jaar idd een paar topploegen meer aan de start, dus het wordt dringen om een plaats in de top 10 te bemachtigen.

1 De Rechte Bananen 354/502
2 Kas & The Mickeys 334
3 Fab4 331
4 Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Strop & een Kaaskop 330
5 Jan, Piet, Joris & Sam Gooris 305
6 Willy Jr. & De knelpuntkup 300
Mag ik U melden, dat wij toen met 2 man speelden... Helaas hebben wij onder weg naar de Nescio-kwis onze Rapenbrader, die toen voor het eerst zou meespelen, laten staan op de Brusselsesteenweg door een fout van mij (ik had de verkeerde plaats in mijn gedachten) FOEI Peter
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

Swat schreef:Geen theorie (waar Danny en Dimitri heel goed in zijn) en één van de sterkhouders vanop de Stardustquiz, Seppuku, die noodgedwongen vervangen wordt door eersteklasprutser Swat: ik vrees dat de Scary Monsters deze keer niet zullen meedoen voor een topvijfplaats... :(
Wat niet wegneemt dat we ons ongetwijfeld wel zullen amuseren :D
Niet in de topvijf? Hoezo? JPJ&SG is op deze quiz net als vorig jaar zeker een topvijfplaats waard en vermits we op de jongste quizzen telkens vóór hen geëindigd zijn ...

Hopelijk hebben ze zaterdag geen off-day.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Tonyvdb schreef:
Swat schreef:Geen theorie (waar Danny en Dimitri heel goed in zijn) en één van de sterkhouders vanop de Stardustquiz, Seppuku, die noodgedwongen vervangen wordt door eersteklasprutser Swat: ik vrees dat de Scary Monsters deze keer niet zullen meedoen voor een topvijfplaats... :(
Wat niet wegneemt dat we ons ongetwijfeld wel zullen amuseren :D
niet te voortvarend, hé, maat, tweedeklasprutser zal volstaan voorlopig :lol: :wink:

Aan zuivere 1-2-3-4-5-pronostiekjes doe ik niet meer mee, maar ik zie toch alweder een sterk deelnemerveld, met een aantal top- en schaduwfavorieten : logische top vijf zou zijn, in willekeurige volgorde : Kas, Sticky Fingers, Polkaheer, Bananen en Clement.
JPJ&SG wil zich eerst en vooral herstellen van zijn fameuze optater van vorige week : 'ergens' in de top tien zou al mooi zijn om het seizoen af te sluiten ... en als het even kan : VOOR de Monsters, VOOR Vlassenbroek (die andere seizoensrevelatie die ons het voorbije seizoen naar mijn gedacht een keer te veel met een banddikte klopten :( ) en VOOR Starbuk & Apollo (welke opstelling, Rino?) zou mooi zijn :twisted:
Went dat niet op den duur ?? 8)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Vlassenbroek2000 schreef: Went dat niet op den duur ?? 8)
nu ga je te ver hé, besten, wacht maar tot zaterdag :burn:
De 'pijnlijkste' waren : ex-aequo (met schifting) in Zottegem (waar die madam van jullie al die gelijkklinkende punkcovers wist te herkennen : :shock: ) en één puntje op Testedoene liggen me nog vers in het geheugen (en vorige zaterdag ook, ja :x ): geniet daar nog maar een beetje van, nu het nog kan :mrgreen:

Wij hebben het voorbije seizoen een paar keer ondermaats gepresteerd (met als orgelpunt verleden zaterdag) maar we waren ook 3e op Guess Who en Lu's 90s-quiz, én hebben vooral twee keer gewonnen en het waren geen onnozele quizkes hé ...
Droom daar maar nog een beetje van !
:P :wink: :wink:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

nee serieus, jullie zijn zwaar goe bezig geweest dit seizoen : respect man ! :thumb1:
Plaats reactie