2de Nescio muziekquiz

Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

peegee schreef:
rino schreef:
peegee schreef:
SepPuKu schreef:Edit 2: wie Asse passeert wordt blijkbaar verplicht de nieuwe ring rond Asse te volgen (de weg door Asse is afgesloten o.w.v. werken aan de aansluiting van deze ring). Hoe je terug op de door mij beschreven route geraakt is me ook niet duidelijk (zal hopelijk aangegeven staan).
Heeft niet (bijna) iedereen een GPS tegenwoordig? De ploeg Testedoene heeft er zich zelfs speciaal één aangeschaft om gemakkelijker de weg naar de quizzen in het land te vinden.....
Ikke niet, vandaar dat ik vorige week een half uur te laat was in Dilbeek. Ik was hopeloos verloren gereden. :cry:
ik heb nog een gps op overschot; doe een bod en ik zal zeggen of ik akkoord ben; heb er zelf indertijd 400 euro voor betaald...
ik doe een bod

leg die gewoon op de prijzentafel volgende week

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

svendmae schreef:
Big Banana schreef:
svendmae schreef:Kan er iemand het specifieke adres geven waar de quiz aanvangt? Kwestie van da te kunnen ingeven in GPS. "Achter parochie in Baardegem" vindt ij nie :(
Doe gewoon zoals de bananen... Vertrek 10 min te laat, rij 3 keer verloren en geef mekaar de schuld. Altijd goed voor de opwarming! :twisted:
:lol:

Bij ons is er, in geval dat we het zonder gps moeten doen, een iemand die rijdt, een andere die wat navigeert, en derde die achteraan de flauwe plezante zit uit te hangen. Meestal is het dan de schuld van de navigator als we het niet vinden :D
bij ons zit die flauwe plezante meestal naast de chauffeur en moet navigeren wat altijd hillarische toestanden geeft
ondanks dat zijn we meestal kilometers in tijd te vroeg ( en meestal nog van't verst komen ook :wink: )
Plaats reactie