1ste muziekquiz Captain Sensible

Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Re: Laatste dagen...

Bericht door ricardofab4 »

Red schreef:Quizzers,



Och ja, ik vergat nog een klein detail te vermelden. Gelieve allen een Vlaamse zanger mee te brengen voor onze karaokerondes 4, 7, 12, 43 en 72. :lol:

ben vandaag zangeres Mieke tegengekomen toen ze haar moeder bezocht in het bejaardentehuis van Arendonk
ik zal ze vragen om eens mee te komen quizzen bij jullie :yummy:
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Re: Laatste dagen...

Bericht door dendaffe »

Red schreef:Quizzers,

We zijn nog op zoek naar twee teams voor onze fantastische muziekquiz. Zonder enige twijfel de beste die we tot nog toe organiseerden! :-)

Och ja, ik vergat nog een klein detail te vermelden. Gelieve allen een Vlaamse zanger mee te brengen voor onze karaokerondes 4, 7, 12, 43 en 72. :lol:

Voor de goedgelovigen onder jullie: dit kleine detail is just a joke. Ik zal dit maar vermelden voor dat één van de teams daar met Salim Seghers opdaagt. :wink:

Wat staat er jullie dan wel te wachten?

Negen rondes van 15 fragmenten bestaande uit nummers van de 60's tot 2008.
Eén introronde van 30 fragmenten.
Al deze nummers werden zorgvuldig uitgekozen door onze captains.
Een introronde: lekker!!! :headbang: Daar kicken wij bij Koerier op... hé Celtic!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Laatste dagen...

Bericht door celtic601 »

dendaffe schreef:
Red schreef:Quizzers,

We zijn nog op zoek naar twee teams voor onze fantastische muziekquiz. Zonder enige twijfel de beste die we tot nog toe organiseerden! :-)

Och ja, ik vergat nog een klein detail te vermelden. Gelieve allen een Vlaamse zanger mee te brengen voor onze karaokerondes 4, 7, 12, 43 en 72. :lol:

Voor de goedgelovigen onder jullie: dit kleine detail is just a joke. Ik zal dit maar vermelden voor dat één van de teams daar met Salim Seghers opdaagt. :wink:

Wat staat er jullie dan wel te wachten?

Negen rondes van 15 fragmenten bestaande uit nummers van de 60's tot 2008.
Eén introronde van 30 fragmenten.
Al deze nummers werden zorgvuldig uitgekozen door onze captains.
Een introronde: lekker!!! :headbang: Daar kicken wij bij Koerier op... hé Celtic!
idd hééééél lekker collega ..was het niet dat ik vrijdagavond moet werken :banghead: :banghead: :banghead: een ganse week Marina Wally liggen heet maken , dat ze toch mee zou gaan en ..nu kan ik zelf nie !!!!!!!!!!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Annulatie

Bericht door Red »

Annulatie van ploeg Peter De Vries Entertainment Group.

Er zijn dus nog een paar plaatsen beschikbaar. Vrijdag 09/05 zal ik niet op het forum kunnen. Indien er nog mensen willen inschrijven, gelieve mij dan te bellen op 0479 68 37 66.
Gebruikersavatar
Captain B
Backing Vocal
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 07 mei 2008, 08:24
Locatie: Vilvoorde

Re: Annulatie

Bericht door Captain B »

Red schreef: Vrijdag 09/05 zal ik niet op het forum kunnen.
Geen probleem Red. Ik neem de uitkijkpost even over.

Naast de sing-along-ding-dong-karaoke-ronde zijn op het laatste moment ook afgevallen:
- de ronde waarin 15 eurovisiesongfestivalnummers op een kazoo gespeeld worden (valt weg wegens onverwacht overlijden van de hond die we hiervoor opgeleid hadden)
- de ronde waarin 15 deadmetal nummers achterstevoren op een pickup gespeeld zouden worden, met de vraag om de verborgen boodschap te herkennen (valt weg wegens gebroken pickupnaald tijdens de repetitie *)

* dit is ook de reden waarom de hele quiz op een cassette zal afgespeeld worden.

't is maar om te lachen hé.
('t is maar omdat we zelf geen liefhebbers zijn van geneuriede/gekazoode of achterstevoren gedraaide fragmenten dat ge die zeker niet zal horen bij ons. Enkel straight forward music)
Als er vragen zijn, laat gerust maar komen op het forum, of geef een belletje aan Red.
't Is beter je mond te houden en de illusie te wekken dat je dom bent, dan je mond te openen en daardoor alle twijfel weg te nemen.
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

dat gaat een plezante quiz worden

de lol zit er nu al in

is er guinness te krijgen in Weerde

kwestie om ook in't vorm te raken

en ja anders zal het duvel worden
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Re: Laatste dagen...

Bericht door WimW »

Red schreef: Wat staat er jullie dan wel te wachten?

Negen rondes van 15 fragmenten bestaande uit nummers van de 60's tot 2008.
Eén introronde van 30 fragmenten.
Al deze nummers werden zorgvuldig uitgekozen door onze captains.
Wordt er enige vorm van theorie gevraagd ?
Gebruikersavatar
Captain B
Backing Vocal
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 07 mei 2008, 08:24
Locatie: Vilvoorde

Re: Laatste dagen...

Bericht door Captain B »

WimW schreef:
Wordt er enige vorm van theorie gevraagd ?
Neen. Geen theorie, hoezen noch foto's. Alleen muziek. Dat is een keuze waar iedereen wel een eigen idee over heeft en waar evenveel pro's als con's voor aan te halen zijn. Maar onze keuze is gemaakt ...

Tot straks.
't Is beter je mond te houden en de illusie te wekken dat je dom bent, dan je mond te openen en daardoor alle twijfel weg te nemen.
Gebruikersavatar
Captain B
Backing Vocal
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 07 mei 2008, 08:24
Locatie: Vilvoorde

Bericht door Captain B »

ricardofab4 schreef:
is er guinness te krijgen in Weerde
Het drankaanbod hebben we uitbesteed : in onderaanneming aan de uitbaaters van het etablisement : de kantine. Ik heb er nog geen zicht op; straks meer.

Tot voor kort kon je voor een Guinness terecht in de Ierse Pub in Hofstade, een paar kilometer verderop. Dit was een van onze vaste stoppplaatsen na een kwis. Maar deze is nu gesloten ... aan ons zal het niet gelegen hebben.
't Is beter je mond te houden en de illusie te wekken dat je dom bent, dan je mond te openen en daardoor alle twijfel weg te nemen.
Plaats reactie