1ste muziekquiz Captain Sensible

Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Silent Dolphin schreef:Ik moet Luc hier bijtreden...

'Wie Wordt De Vierde Man' heeft al twee keer ingeschreven voor de Greighties Hitkwis; de eerste keer hebben ze nog de beleefdheid gehad om zich op voorhand te excuseren... dit jaar hebben ze zelfs die moeite niet genomen. Gevolg: een lege tafel en een ploeg die op het laatste moment nog wou inschrijven geweigerd.
Bij mij staan ze nu voor eeuwig en drie jaar op de zwarte lijst.

Zijn er organisatoren die kunnen zeggen dat zij al wel de eer hadden om hen te verwelkomen of is het een 'spookteam' ?
volgens mij hebben ze nog nooit meegedaan in Bellem (niet op beide Testedoenequizzen, en niet op op de schoolquiz)
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Om nog even op Tabbasckom terug te komen: 2 jaar geleden hebben ze gelijktijdig ingeschreven op een 10-tal muziekquizzen waaronder de mijne en nergens daagden ze op.... Omdat mijn quiz pas in april was en ik al een aantal keer hun kat had zien lopen, heb ik ze ook nooit ingeschreven.
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Rubby schreef:
Silent Dolphin schreef:Ik moet Luc hier bijtreden...

'Wie Wordt De Vierde Man' heeft al twee keer ingeschreven voor de Greighties Hitkwis; de eerste keer hebben ze nog de beleefdheid gehad om zich op voorhand te excuseren... dit jaar hebben ze zelfs die moeite niet genomen. Gevolg: een lege tafel en een ploeg die op het laatste moment nog wou inschrijven geweigerd.
Bij mij staan ze nu voor eeuwig en drie jaar op de zwarte lijst.

Zijn er organisatoren die kunnen zeggen dat zij al wel de eer hadden om hen te verwelkomen of is het een 'spookteam' ?
volgens mij hebben ze nog nooit meegedaan in Bellem (niet op beide Testedoenequizzen, en niet op op de schoolquiz)
Op de quiz van Vlassenbroek vorig jaar hebben ze ook hun kat gestuurd, zonder te verwittigen. Gellukig heb ik geen ploegen moeten weigeren toen.
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

misschien kan dit al verholpen worden door bv op voorhand te laten betalen op rekening nr. alhoewel ik hier nu ook niet 100% achtersta ...
maar dan kan je de ploegen TEN laatste laten betalen de week voor de kwis misschien ?
wie niet betaald heeft , valt dan af en dan heb je nog een week tijd om bv reserveploegen op te vissen ?
is maar een los gedacht hoor gasten !!! maar het is natuurlijk niet prettig als je zoals The four reasons vorige week 17 ploegen hebt en er vallen 3 a 4 af ??? dan dien je al vlug je zaaltje te herschikken en een beetje in te kleden wil je een gezellige sfeer creeeren ..
tja heb het dit jaar met bOOmbastic kwis ook voorgehad zenne ..volle zaal ( 34 ploegen ) en die dag zelf 1 ploeg afgezegd en 2 hun kat ... terwijl er 4 op reservelijst stonden ..was te laat natuurlijk !
dus .... :burn: :violent: LYNCHEN die zonder verwittigen hun kat sturen !!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

De reputatie van Tabbasckom is alleszins al legendarisch in het algemene quizmilieu. Quizkennissen hebben hen daar es over aangesproken en ze vonden het heel normaal om hun kat te sturen als ze geen zin hebben om te gaan quizzen.

Toen ze vorig jaar zelf een quiz gaven, werd het een running gag onder quizzers 'hopelijk komen ze zelf opdagen op hunne quiz', dat zegt genoeg :shock: :twisted:
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Tabbasckom

Bericht door Red »

Dank aan allen voor deze waarschuwing. Ik denk dat we hen deze maal het voordeel van de twijfel gunnen. Indien ze niet opdagen en we doen volgend jaar opnieuw een quiz weten we wat ons te doen staat.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 21

Bericht door Devils answer »

Red schreef:21 What’s in a name II
22 De Pachas

Nog drie plaatsen.
Voor eentje ervan mag je alvast Sympathie vur den Duvel opschrijven.
(Indien plaats nog vrij tenminste...)
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Om hoe laat worden we in feite verwacht? En heb je een adres van de voetbalkantine? Moeten we iets meebrengen? Dresscode? Mogen we met onze eigen balpen schrijven? Is het toegelaten OOR's popencyclopedie, het Ultratop-boek en the originals mee te nemen? Rokersquiz? Is er Duvel? Gratis busdienst vanuit Gent?

Ik ben me al aan het nerveus maken hiervoor, want mijn laatste muziekquiz is al van 22 februari geleden...
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Re: 21

Bericht door Red »

Devil's answer schreef:
Red schreef:21 What’s in a name II
22 De Pachas

Nog drie plaatsen.
Voor eentje ervan mag je alvast Sympathie vur den Duvel opschrijven.
(Indien plaats nog vrij tenminste...)
Inschrijving OK.
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Bericht door Red »

berwt schreef:Om hoe laat worden we in feite verwacht? En heb je een adres van de voetbalkantine? Moeten we iets meebrengen? Dresscode? Mogen we met onze eigen balpen schrijven? Is het toegelaten OOR's popencyclopedie, het Ultratop-boek en the originals mee te nemen? Rokersquiz? Is er Duvel? Gratis busdienst vanuit Gent?

Ik ben me al aan het nerveus maken hiervoor, want mijn laatste muziekquiz is al van 22 februari geleden...
De quiz start om 20.00 uur. Het adres is Kerselarenweg, 1982 Weerde. En ja... er zijn Duvels.
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Nog één plaats!!!

Bericht door Red »

Zo beste vrienden, onze zaal blijkt vol te geraken.

We hebben nog plaats voor één team. Meer dan 25 ploegen kunnen we spijtig genoeg niet zetten.

1. Simple minds
2. Van Dalen
3. ???
4. Koerier
5. Fab4
6. Fanfare Heilige Famillie
7. Franz Ferdinand & Zijn Hofdames
8. Jartazi
9. Willy Jr & De Knelpuntklup
10. KC Hopeloos
11. Dreamers Vs Kluizenaars
12. De Ultieme Hallucinatie
13. De Flosseklosser
14. Men In Black
15 KWOUDAKETWIST!
16 Pretty Paracetamol
17 What’s in a name
18 ?????
19 Diamond Dogs
20 Tabbasckom
21 What’s in a name II
22 De Pachas
23 Sympathie vur den Duvel
24 de Gang Of Four
25 ???????????
Laatst gewijzigd door Red op do 08 mei 2008, 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Captain Cyber
Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 apr 2008, 10:09
Locatie: Paris, France

Bericht door Captain Cyber »

Hierbij alvast twee plannetjes om vlot ter plekke te geraken
Afbeelding
en hopla
Afbeelding
Stichtend lid van Captain Sensible
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

annulatie

Bericht door Red »

Ploeg 18: The nice family heeft geannuleerd.
Laatst gewijzigd door Red op wo 07 mei 2008, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Red
Roadie
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 13:48
Locatie: Zemst/Captain Sensible

Laatste dagen...

Bericht door Red »

Quizzers,

We zijn nog op zoek naar twee teams voor onze fantastische muziekquiz. Zonder enige twijfel de beste die we tot nog toe organiseerden! :-)

Och ja, ik vergat nog een klein detail te vermelden. Gelieve allen een Vlaamse zanger mee te brengen voor onze karaokerondes 4, 7, 12, 43 en 72. :lol:

Voor de goedgelovigen onder jullie: dit kleine detail is just a joke. Ik zal dit maar vermelden voor dat één van de teams daar met Salim Seghers opdaagt. :wink:

Wat staat er jullie dan wel te wachten?

Negen rondes van 15 fragmenten bestaande uit nummers van de 60's tot 2008.
Eén introronde van 30 fragmenten.
Al deze nummers werden zorgvuldig uitgekozen door onze captains.
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

kasenco schreef:Om nog even op Tabbasckom terug te komen: 2 jaar geleden hebben ze gelijktijdig ingeschreven op een 10-tal muziekquizzen waaronder de mijne en nergens daagden ze op.... Omdat mijn quiz pas in april was en ik al een aantal keer hun kat had zien lopen, heb ik ze ook nooit ingeschreven.
In 2006 ingeschreven bij de rechte bananen... niemand gezien...
Plaats reactie