5e Popquiz vzw Respons, vr 28/12, Zaal Harmonie, Oudenaarde

Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Bericht door boo-lee »

country trash schreef:
boo-lee schreef:De week voor de quiz sturen we nog een mailtje rond met praktische info, vandaar.
Is deze al verstuurd? Want heb nog niets ontvangen en zou wel handig zijn omtrent juiste locatie, kwestie van niet verloren te rijden :)
Neen, ik ga die morgen versturen. Ik zal ook alle info hier nog eens op het forum plaatsen.
country trash
Groupie
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 30 nov 2007, 21:32

Bericht door country trash »

okidokipianissimokeeee! :lol:
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Bericht door boo-lee »

Zoals beloofd hierbij nog wat praktische info.

Het adres van de zaal is Markt 63 in Oudenaarde. Als je op de markt staat en je kijkt naar het stadhuis, dan bevindt de zaal zich links voor je, in een klein steegje naast restaurant La Pomme d'Or. We verwachten je ploeg daar vanaf 20u. De quiz start stipt om 21u.

De quiz bestaat uit twee delen van vijf reeksen met de volgende veel- dan wel weinigzeggende namen:

Reeks 1: Back In Black
Reeks 2: Monuments
Reeks 3: Fifteen Minutes Of Fame
Reeks 4: Missing Links
Reeks 5: The Sound Of Silence

pauze

Reeks 6: Around The World
Reeks 7: Oops, I Did It Again
Reeks 8: Go Your Own Way
Reeks 9: The Score
Reeks 10: WeTube

Bij elk van de twee delen hoort ook een tafelreeks (wat in de meeste andere quizzen "theorieronde" heet), die jullie moeten afgeven na respectievelijk reeks 5 en reeks 10.

Voor de hongerigen onder jullie zijn croques uit het vuistje en porties kaas/salami voorzien. Ook de dorstigen zullen uiteraard niet op hun honger blijven zitten (met onze excuses voor de flauwe woordspeling.)

Als je nog vragen hebt, stuur die gerust door naar dit adres of bel naar 0486 87 23 91.

De deelnemende ploegen zijn:

1.ploeg Kurt De Waele
2.Jan, Piet, Joris en Sam Gooris
3.A Huge Evergrowing …
4.ploeg Siegfried Van Den Haute
5.Arthritic Monkees
6.Flying Foxes
7.Guess Who
8.De Duvelkes
9.De Prutsers
10.Zors
11.ploeg Pieter De Wolf
12.De Plankierkaarters
13.De Rode Lantaarn
14.ploeg Selien Moreels
15.De Actieve Bifidussen
16.Willy The Pimp
17.Holebi Oudenaarde
18.Country Trash
19.KLEP2MANIA
20.De Rechte Bananen
21.The Chocolate Suitcases
22.Geef Moar Gazze
23.De Muzieksmurfen
24.Sympathie vur den Duvel
25.The Rudy Hendrix Experience
26.Sandra and the Hollywood Bananas
27.Jartazi
28.De Zombies
29.Ploeg Faan De Bisschop
30.Daketnieweet
31.Ohanna In Den Oven
32.Ploeg Karen Seye
33.Vivadixiesubmarinetransmissionplot
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Gelieve de "Super Creeps" nog op de valreep in te schrijven
(ik ben diegene die u deze middag opgebeld heeft om te vragen of er nog een vrij plaatsje was)
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

vinceluka schreef:Gelieve de "Super Creeps" nog op de valreep in te schrijven
(ik ben diegene die u deze middag opgebeld heeft om te vragen of er nog een vrij plaatsje was)
sjiek dat je er toch nog geraakt :)

tot morgen!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Topfavorieten voor deze quiz : natuurlijk Sympathie vd Duvel - wie klopt hen? - maar ook meervoudig winnaar op deze quiz Guess Who : zij worden één en twee, als alle muziekquizlogica wordt gerespecteerd
Voor de resterende top drie plaats wordt het bikkelen tussen Rechte Bananen, Arthritic Monkees (met SepPuKu?) en wij zeker : ik hoop alleszins dat wij ons voor de tweede keer in een week in de top drie kunnen spelen : op een goeie dag wurmen we ons misschien zelfs voorbij Guess Who, maar Devil's Answer & co. is een ander paar mouwen ...

Hoop dat ik niemand vergeten ben :roll:

Vince, leuk dat je er nog geraakt, wie speelt nog mee in 'Super Creeps' eigenlijk?

Atypische quiz, dit, ze begeven zich hoegenaamd niet op de spreekwoordelijke platgetreden quizpaden, waarvoor hulde ... ik herinner mij bvb. oa dat ze nogal reggae- en skafans zijn :? , ze kennen hun klassiekers en draaien hun hand niet om voor een Vlaams levenslied meer of minder.
Bovendien maken ze allerlei hilarische filmpjes, waar het plezier van af druipt ...
ik geloof ook dat één van beide (of alletwee) organisatoren ook de man is achter het festival 'Feest In Het Park' ....
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Bericht door boo-lee »

vinceluka schreef:Gelieve de "Super Creeps" nog op de valreep in te schrijven
(ik ben diegene die u deze middag opgebeld heeft om te vragen of er nog een vrij plaatsje was)
Jullie konden er inderdaad nog nét bij :)
Tonyvdb schreef:ik geloof ook dat één van beide (of alletwee) organisatoren ook de man is achter het festival 'Feest In Het Park' ....
Kevin (aka Jah Osama) is inderdaad medeprogrammator van Feest in het Park.

Ik denk dat Tony's omschrijving van de quiz vrij juist is. Als er technisch of logistiek niets misloopt (wellicht de nachtmerrie van elke organisator), dan ben ik er vrij zeker van dat dit een zeer leuke editie zal worden.

Tot morgen!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Tonyvdb schreef:Topfavorieten voor deze quiz : natuurlijk Sympathie vd Duvel - wie klopt hen?
Kom, kom, Tony. In een multimediale quiz zijn we niet echt op voorhand de te kloppen ploeg... Video's zijn niet echt ons ding, en als ik de verhullende omschrijvingen zo bekijk, tja... Maar het lijkt "fun" verzekerd! So what?

We doen mee voor het plezier, en dat is door jou hier aangeprezen.
Als we ons geamuseerd hebben, ben jij intrinsiek de "winnaar", hé?
;-)



Soms mis ik de tijd dat we een underdog waren, hoor... :cry:
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Tonyvdb schreef:Voor de resterende top drie plaats wordt het bikkelen tussen Rechte Bananen, Arthritic Monkees (met SepPuKu?) en wij zeker
De Monkees bestaan voor deze quiz uit Elmo, Bart De Pauw, mezelf en supersub Phon. Dit betekent dus een ultrajonge ploeg (Elmo 28, Phon 26 en ik 22). Bart zal met zijn 39 lentes voor de ervaring moeten zorgen in de ploeg. Zal de muziekquizjeugd toeslaan ... of moeten zij het onderspit delven tegen de babyboom- en andere generaties? We zien het vanavond in Oudenaarde. :D
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Tonyvdb schreef: Vince, leuk dat je er nog geraakt, wie speelt nog mee in 'Super Creeps' eigenlijk?
Ik weet niet welke straffe quizzers Vince allemaal heeft weet te verzamelen maar ik doe alvast een poging om de gelederen te versterken bij Vince z'n gelegenheidsploeg vrijdagavond...
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

gkoppen schreef:
Tonyvdb schreef: Vince, leuk dat je er nog geraakt, wie speelt nog mee in 'Super Creeps' eigenlijk?
Ik weet niet welke straffe quizzers Vince allemaal heeft weet te verzamelen maar ik doe alvast een poging om de gelederen te versterken bij Vince z'n gelegenheidsploeg vrijdagavond...
Heb tijdens de après-quiz woensdag through the grapevine gehoord dat Vince met Swat en Danny P een ploeg op de been zou proberen te brengen. Maar of dat nog iets geworden is ...
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Cz-2mX schreef:
gkoppen schreef:
Tonyvdb schreef: Vince, leuk dat je er nog geraakt, wie speelt nog mee in 'Super Creeps' eigenlijk?
Ik weet niet welke straffe quizzers Vince allemaal heeft weet te verzamelen maar ik doe alvast een poging om de gelederen te versterken bij Vince z'n gelegenheidsploeg vrijdagavond...
Heb tijdens de après-quiz woensdag through the grapevine gehoord dat Vince met Swat en Danny P een ploeg op de been zou proberen te brengen. Maar of dat nog iets geworden is ...
pff, Swat & Danny P ... amateurs :wink: (zeggen ze toch zelf altijd)
enne ..., Cz-2mX (wat een nickname :roll: ), jij was dus ook in de Kikker woensdag, in welke ploeg speelde je?
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Cz-2mX schreef:
gkoppen schreef:
Tonyvdb schreef: Vince, leuk dat je er nog geraakt, wie speelt nog mee in 'Super Creeps' eigenlijk?
Ik weet niet welke straffe quizzers Vince allemaal heeft weet te verzamelen maar ik doe alvast een poging om de gelederen te versterken bij Vince z'n gelegenheidsploeg vrijdagavond...
Heb tijdens de après-quiz woensdag through the grapevine gehoord dat Vince met Swat en Danny P een ploeg op de been zou proberen te brengen. Maar of dat nog iets geworden is ...
Ik kan hier niets meer aan toe voegen
Die kerels op het forum hier zijn beter dan Frost, Morse en Wallander samen.

Swat ken ik, Danny P vluchtig gesproken woensdag na de quiz en Gkoppen zal ik vanavond voor het eerst in levende lijve ontmoeten.
Maar met niemand van mijn 3 ploeggenoten heb ik eerder gequizt. Bijgevolg kan ik moeilijk onze sterkte/zwakte en complementariteit inschatten.
Het resultaat van vanavond is wat mij betreft bijkomstig, ik wilde er vooral bij zijn omdat ik vermoed dat het een erg leuke kwis zal worden.
Wat worden we toch verwend deze week (De Groene Kikker quiz was al een superleuke quiz)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

mooi ploegje toch hoor, Gkoppen ken ik niet; Swat en Danny P horen tot de absolute top van het Algemene Quiz-gebeuren (hun ploegen staan in de top 10, top 2 geloof ik zelfs wat Danny betreft), maar schieten toch wat tekort, als het gaat om de echte topplaatsen in het muziekquizzen ... (komt misschien wat pretentieus over dat ik dat hier zo zeg maar dat zeggen ze ook zelf hé en ik ken ze goed genoeg om dat hier te kunnen zetten, denk/hoop ik)
Maar zet daar een SepPuKu bij en ze zijn top : wat bewezen is in Gavere vorige zaterdag ...
(trouwens, zet SepPuKu gelijk waar bij en ze zijn top, zeker?)
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Tonyvdb schreef:mooi ploegje toch hoor, Gkoppen ken ik niet; Swat en Danny P horen tot de absolute top van het Algemene Quiz-gebeuren (hun ploegen staan in de top 10, top 2 geloof ik zelfs wat Danny betreft), maar schieten toch wat tekort, als het gaat om de echte topplaatsen in het muziekquizzen ... (komt misschien wat pretentieus over dat ik dat hier zo zeg maar dat zeggen ze ook zelf hé en ik ken ze goed genoeg om dat hier te kunnen zetten, denk/hoop ik)
Maar zet daar een SepPuKu bij en ze zijn top : wat bewezen is in Gavere vorige zaterdag ...
(trouwens, zet SepPuKu gelijk waar bij en ze zijn top, zeker?)
Is volledig waar, al moet ik eraan toevoegen dat onze ploeg op de Kikker-quiz zodanig sterk was dat we zelfs zonder SepPuKu hadden gewonnen. Weliswaar nipt, en onder voorwaarde dat hij dan niet meedeed bij Scary Monsters natuurlijk ... :wink: )
Gesloten