4e Stardust FILM-quiz : zaterdag 3 november 2007

Plaats reactie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

4e Stardust FILM-quiz : zaterdag 3 november 2007

Bericht door Tonyvdb »

eventjes het muziekquizforum misbruiken, om eenmalig een ander Stardust-produkt te promoten ... (geen probleem toch, moderators?)

4e STARDUST FILMQUIZ - zaterdag 3 november 2007 - 19u45

- Wat : een filmquiz voor elk wat wils : goeie films, slechte films, Amerikaanse films, Europese films, commerciële films, cultfilms, oude films, recente films, ...

- Waar : OC de Neerbeek in Bissegem

- Inkom : € 14 per ploeg van maximum 4

De quiz bestaat uit een 120-tal fragmenten waar telkens de titel van de film en het antwoord op een bijvraag gevraagd wordt, aangevuld met een aantal tafelrondes en een muziekronde.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 4e Stardust FILM-quiz : zaterdag 3 november 2007

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:eventjes het muziekquizforum misbruiken, om eenmalig een ander Stardust-produkt te promoten ... (geen probleem toch, moderators?)

4e STARDUST FILMQUIZ - zaterdag 3 november 2007 - 19u45

- Wat : een filmquiz voor elk wat wils : goeie films, slechte films, Amerikaanse films, Europese films, commerciële films, cultfilms, oude films, recente films, ...

- Waar : OC de Neerbeek in Bissegem

- Inkom : € 14 per ploeg van maximum 4

De quiz bestaat uit een 120-tal fragmenten waar telkens de titel van de film en het antwoord op een bijvraag gevraagd wordt, aangevuld met een aantal tafelrondes en een muziekronde.
Dit jaar kan ik er jammer genoeg niet bij zijn;
Vorig jaar heb ik hieraan de eerste keer deelgenomen en ik moet zeggen niet gemakkelijk maar wel heel leuk en super knap en profesioneel samengesteld :app:
Met Testedoene zijn we niet echt filmquizers, maar we proberen hier toch steeds bij te zijn . (zo weet men ook eens zijn waarde in een ander genre)
Ik weet nu wel niet of we een voltallige ploeg hebben voor zaterdag ?
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Mijn zus is een grote filmliefhebber en had hier graag keer aan meegedaan, ik ben dus ook ingeschreven met een ploegje zonder ook maar enig idee wat dat zal geven (maar dat is net interessant).

Nu, het Stardust label staat erop dus het zal sowieso wel een leuke avond worden.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

phon schreef:Mijn Nu, het Stardust label staat erop dus het zal sowieso wel een leuke avond worden.
:oops: :thumb1:

Nu, ik ben ook niet echt een film-man, het is vooral Kristof zijn ding (£ysdexie op het (Flippos-)forum), ik heb enkel wat gaatjes opgevuld, wat leuke bijvragen verzonnen en de muziekronde in elkaar gestoken en ik mag de boel aan elkaar lullen de avond zelf :P
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: 4e Stardust FILM-quiz : zaterdag 3 november 2007

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:eventjes het muziekquizforum misbruiken, om eenmalig een ander Stardust-produkt te promoten ... (geen probleem toch, moderators?)

4e STARDUST FILMQUIZ - zaterdag 3 november 2007 - 19u45

- Wat : een filmquiz voor elk wat wils : goeie films, slechte films, Amerikaanse films, Europese films, commerciële films, cultfilms, oude films, recente films, ...

- Waar : OC de Neerbeek in Bissegem

- Inkom : € 14 per ploeg van maximum 4

De quiz bestaat uit een 120-tal fragmenten waar telkens de titel van de film en het antwoord op een bijvraag gevraagd wordt, aangevuld met een aantal tafelrondes en een muziekronde.
zolang je maar geen Tupperware avond aankondigt....
Plaats reactie