Popquiz Panenka

Plaats reactie
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Popquiz Panenka

Bericht door eLMO »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Popquiz Panenka

Bericht door Rock Monsieur »

94 weergaves en geen enkele reactie? Ik kan haast niet geloven dat er hier op het forum niemand is die zich voor deze quiz heeft ingeschreven. Ofwel trekt dit forum geen bezoekers meer ofwel wil niemand zijn inschrijving vroegtijdig aankondigen :lol:
Danick B.
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 okt 2020, 17:18

Re: Popquiz Panenka

Bericht door Danick B. »

Toch wel,
Deze ochtend samen met mijn quizpartner Kristof van team "Meer Haar Dan Verstand" door de preselectie gesparteld. Term popquiz mag je letterlijk nemen met vragen over Dua Lipa, Regi, Boef en Diggie Dex.. Inzake betere muziek enkel wat vragen over The Beatles, Pink Floyd, Beastie Boys... 25 theorievragen en 'slechts' 5 muziekfragmenten te herkennen. Bedoeling was om minstens 20 op 30 te scoren, wat ons lukte.
We zien wel wat er volgt. :D
Gebruikersavatar
Nico Minaj
Groupie
Berichten: 22
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 23:26
Locatie: Wevelgem - A Tribe Called "Wuk Est?"

Re: Popquiz Panenka

Bericht door Nico Minaj »

Bibi hier schreef zich ook in samen met de oudste broederlijke telg van A Tribe Called "Wuk Est?".
Op zich makkelijk door de preselectie geraakt, maar met vragen over inderdaad Regi, The Starlings, Boef, Backstreet Boys,... niet altijd in onze interessesfeer of kennisbereik. En ik vermoed voor veel andere ploegen hier ook niet.
Maar hoeft op zich ook niet, wij hopen gewoon op een leuke ervaring en we zien wel he.
Misschien ook logisch dat het om eerder populaire muziek gaat, want de kijkers thuis zitten niet meteen te wachten op antwoorden van bands waar ze misschien nog nooit gehoord hebben...
Woensdag persoonlijk gesprek, en dan zien we wel verder he.
Maar leuk dat "Meer Haar Dan verstand" er hoogstwaarschijnlijk ook bij is!
A Quiz Called The Quest 2 - 1 april 2016 - OC De Stekke (Moorsele - Wevelgem)
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Popquiz Panenka

Bericht door Rock Monsieur »

Plaats reactie