5de Scary Monkey Muziekquiz 5 nov 2021

Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 5de Scary Monkey Muziekquiz 5 nov 2021

Bericht door vinceluka »

Stand der moeilijke fragmenten
(solo = 3pt / duo = 2pt / trio = 1pt)

01. Scary Monsters (2-17-14) 54
02. Paris Hilton Look-a-likes (3-12-8) 41
03. 4 sLEEpless Horesemen of the apocalyps (4-6-9) 33

04. Pale Riders of Philadelphia (3-7-9) 32
05. Starbuk & Sam Gooris (0-9-13) 31
06. Tequila Overdrive (1-6-9) 24
07. Greatest Tits (2-4-8) 22
08. Unemployed Partycrashers (1-5-7) 20
09. Popingers (3-3-3) 18
10. Lou reed in vélo (0-0-2) 2
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 5de Scary Monkey Muziekquiz 5 nov 2021

Bericht door aLEEce in chains »

De duoquizzen van Methos in de zomer niet meegerekend, was dit de eerste keer in bijna 2 jaar dat the horsemen nog eens waren gaan quizzen. Vooraf hadden we wat gevreesd voor een roestige prestatie waarbij het graven ging worden in onze hersenpan. Dat graven viel al bij al nog mee, mede omdat we bepaalde dingen gewoon niet kenden :D . Ondanks een deftig resultaat, is dit toch een zware quiz voor ons, maar kan je via het thema toch wel veel titels grijpen die je anders nooit pakt. Zelfde situatie bij die foto's. In geen 100 jaar dat er anders Common op ons blad zou komen (allez, toch niet bij mij). Persoonlijk vond ik het na 8 rondes wel genoeg maar dat is het risico met de quiz aan één thema op te hangen (en waarschijnlijk ook omdat mijn concentratievermogen 's avonds afgekalfd is :D ). Hoe dan ook petje af om zo'n quiz uit te werken. Moet veel werk in gekropen zijn. Voorafgaand aan de quiz had ik een zeer alternatieve quiz verwacht, maar naar mijn aanvoelen was dit na 2013 niet echt geval. Soit, over invulling van een quiz moet niet geluld worden.

Qua ruimte was deze zaal zeker covid-proof. Er was een vlotte bediening (merci aan het jonge volk die dit zeer goed deed :clap: ). Leuke deuntjes en gelach aan onze tafel, daar doen we het voor. Merci Vincent!
We komen met plezier terug voor een volgende editie.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 5de Scary Monkey Muziekquiz 5 nov 2021

Bericht door Luk »

Om bij "tegenstellingen" te blijven :music-listening: :

in tegenstelling tot sommige andere van mijn besprekingen kan ik hier kort en krachtig zijn: dit was een érg knappe quiz, naar concept én organisatie!

Bedankt Vincent en crew! :clap: :clap: :clap:
Plaats reactie