Years & Years - Volume IV - Quiz 2: 00's

RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: Years & Years - Volume IV - Quiz 2: 00's

Bericht door RutgerG »

Ook de nillies quiz was top :banana-dance: .
Wij speelden deze quiz eigenlijk zonder verwachtingen of ambities. Zeker voor mezelf is het zo dat mijn 2000-2010 kennis veel minder is dan die van het decennium erna.

Om één of andere reden blijken Tom en ik nagenoeg geen overlap te hebben qua kennis/smaak in dit decennium, wat deze quiz eigenlijk superleuk om te spelen te maakt. Individueel zou ik hier de helft niet halen, maar doordat quasi alles wat ik opschrijf een 'tafelsolo' is, en omgekeerd ook, halen we hier in totaal amper 5% minder dan op de namiddagquiz, en eindigen we gewoon temidden het pak. Onverwacht, en des te leuker dus.

Het enige wat ik op de quiz kan aanmerken, is dat ie voorbijvloog en te snel gedaan was :D .

De 16-jarige versie van mezelf die met een Rise Against-t-shirt op Rock Werchter 2010 elk nummer woord voor woord kon meeschreeuwen had alvast nooit verwacht dat de 27-jarige versie vele jaren later een zaalsolo zou scoren met een Rise Against nummer :lol:

Tot volgend jaar voor hopelijk een nieuw tweeluik van mijn twee favoriete decennia (en een 2020+-quiz? :music-listening: )
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Years & Years - Volume IV - Quiz 2: 00's

Bericht door SepPuKu »

Bedankt Filip om je alweer te wagen aan deze jaarlijkse evenwichtsoefening, die idd. vooral in de 10s geen sinecure is!

En aan Sander als complementaire en aangename tafelgenoot voor beide quizzen :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie