Years & Years - Volume III - Quiz 3: 90's

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 3: 90's

Bericht door Jorgen VG »

Vorige week opgewarmd aan de 00's en 10's om nu met ambitie en opgewarmd aan de start te verschijnen.
De 90's en 80's zouden mijn beste jaren moeten zijn... en het heeft absoluut niet ontgoocheld.

Samen met Dimitri hebben we het vuur aan de schenen gehouden van Marc en Geert, maar ze gingen volledig terecht als winnaars over de finish.

Met alle respect voor iedereen die quizzen organiseert. Er zijn er heel veel die ik bijzonder graag speel, maar op één of andere manier heb ik toch het gevoel dat Filip de King Of Quiz is; Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand in de zaal is die geen favoriet heeft horen voorbijkomen. Mij hoor je op dat vlak alleen maar juichen, want ik vond ze in elke ronde terug (in veelvoud).

Tegen volgend jaar is Covid terug gewoon een mild griepje, zijn de Rode Duivels al terug naar huis en blijkt dat iedereen in Japan doping gebruikt heeft, waardoor de spelen geannuleerd werden. En Filip... die speelt zijn quizzen voor 50 duo's.

Nu hopen dat het beestje onder controle blijft en we ook nog kunnen afkoelen bij de 70's en 60's.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 3: 90's

Bericht door Methos »

Superbedankt voor deze lovende reacties! Doet uiteraard écht deugd. Ik ben alvast erg tevreden over de 90's dit jaar omdat ik erin geslaagd ben om mijn belofte na te komen het een stuk speelbaarder te maken dan in volume II.

Het was niet altijd even makkelijk gemotiveerd te blijven tijdens de samenstelling wegens de onzekerheid of het zou kunnen doorgaan, maar het heeft geloond!

Wat kan ik als samensteller nog meer vragen als ik een heel enthousiaste zaal muziek mag voorschotelen die ik zelf graag hoor (grotendeels toch :lol: ) en waarbij ik heel veel Aha-Erlebnissen kon waarnemen of 'yes'-momenten toen ik antwoorden bekend maakte en -al dan niet wilde- gokken goed bleken uit te pakken! Kortom, dat is de essentie van onze hobby voor mij!

Bedankt allemaal!
Greatest Tits
Plaats reactie