Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

RutgerG
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door RutgerG »

Zeer goede quiz :clap: :clap: :clap:

Tom en ik vreesden wat voor een lichte afgang op deze quiz aangezien mijn muziekkennis eigenlijk maar start in 2007 of zo, en Tom rond 2002 een paar jaar weinig muziek gevolgd heeft. Het bleek gigantisch mee te vallen dankzij de vele systeempjes en tips die verweven zaten doorheen de rondes. We hebben ons geen moment 'dom' gevoeld, maar toch was de quiz moeilijk genoeg om de verschillen tussen de teams bloot te leggen.

Vakwerk dus, dat applaus vanop alle banken verdiende en ook kreeg :clap:
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door Jorgen VG »

Zoals mijn collega als schreef: tijdens deze quiz was ik helemaal in mijn sas. Laatste eindigen met 70%, het gebeurt niet al te vaak.
Deze plaats maakte me totaal niet uit. Met The Ark, Autopulver, Staind, Finger 11, Vertical Horizon en nog vele anderen in één quiz had ik een topavond.

Thx Filip !
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door DVNO »

Normaal gezien las ik tijdens de zomermaanden een quizpauze in, maar dit jaar is natuurlijk iets anders. Het deed deugd om nog eens ons aller geliefde hobby uit te oefenen.
Deze nillies-quiz was daarvoor een uitgelezen gelegenheid en mijn favoriete decennium stelde ook ditmaal niet teleur.
Zoals mijn collega hier ook al aanhaalde (net als de rest van de deelnemers): dit was een zeer 'crafty' in elkaar gestoken muziekquiz, maar vooral een leutige avond. Wij hebben alvast genoten.

Ook een speciale dank aan Filip en bij uitbreiding alle deelnemers om de nodige voorzorgen te nemen zodat alles veilig is kunnen verlopen! :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door DVNO »

Methos schreef: zo 12 jul 2020, 15:10
CRYSTAL FIGHTERS 0 :oops: - I LOVE LONDON 13
De eerste en tevens enige QMS zat direct in R1. Excuses!
Deze had ik je moeten besparen. Dat album heeft hier al zo vaak opgestaan omwille van zijn zomers gevoel, onbegrijpelijke misser eigenlijk. Maar 't was een typisch geval van al te makkelijk tevreden te zijn met een antwoord op papier, helaas niet het juiste :)
Methos schreef: zo 12 jul 2020, 15:10 OK GO 2 - GET OVER IT 13
Deze sneuvelde vorig jaar net voor de eindmeet van de 'Riekt M.A.L. ' 10.
Zeer leuke single, van toen ze nog geen stoten uitstaken in hun videoclips :)
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door SepPuKu »

Idd. de boodschap is niet dat Crystal Fighters er beter uit was gebleven, heb ook gevloekt omdat ik het niet kon opdiepen.

Ook van mij langs deze weg nog eens dank aan Filip om zijn nek uit te steken, in deze tijden onverstoorbaar 6 quizzen in elkaar boksen, met risico dat ze voor onbepaalde tijd de koelkast in moeten... wat een luxe voor de liefhebbers van onze hobby! :dance:

Op naar zondag :music-listening:
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Years & Years - Volume III - Quiz 2: 00's

Bericht door Luk »

Ook hier een schitterende en weloverwogen mix om op alle vlakken het evenwicht tussen de Covid-19-proof-standards en het Methos-vijfsterrenlabel te garanderen!

Dank je wel, Filip, om het mogelijk te maken om op een uitdagende maar veilige manier onze hobby nog eens live te kunnen beleven! :handgestures-thumbupright: :music-listening: :music-rockout:

Met een extra applausje voor je rechterhand in de jury.
:clap:
Plaats reactie