Poplarmuziekquiz 14 - Lembeke - 13 september 2019

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Poplarmuziekquiz 14 - Lembeke - 13 september 2019

Bericht door Luk »

Een Belgisch meisje (wie alweer?) heeft een slecht moment uitgekozen voor haar come-back: deze van Poplar scoorde met een regelrechte ace!

Met leuke vondsten en een gevarieerd aanbod zoals beloofd werd in de aankondiging: een ideaal recept voor (opnieuw) een topquiz, gekruid met wat heerlijk subtiele humor van presentator Bart!
Volgend jaar weer een volle tent! :music-rockout:

Bedankt aan de samensteller en de hele crew voor een fijne quizavond! :clap: :clap: :clap:
pistolero
Lead Singer
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 14:03

Re: Poplarmuziekquiz 14 - Lembeke - 13 september 2019

Bericht door pistolero »

Daar valt wat mij betreft weinig aan toe te voegen :D
Op naar volgend jaar (waarschijnlijk nieuwe locatie én datum) met hopelijk een ruimer deelnemersveld...

Het Poplar team
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Poplarmuziekquiz 14 - Lembeke - 13 september 2019

Bericht door aLEEce in chains »

Bwa, de playlist hier posten zou toch mogen :D

De samensteller heeft in ieder geval zijn belofte nagekomen door terug een "normale" muziekquiz voor te schotelen. Het concept (quasi alles draaide rond het getal 4) was goed gevonden en hielp in een aantal gevallen wel. Valkuil was natuurlijk dat in een aantal gevallen (zeker bij de eerste drie/vier fragmenten, concept te moeilijk om hier uit te typen :mrgreen: ) ver gezocht moest worden om de passende nummers te vinden en dus bij mindere of onbekende nummers van een band uitkwamen. Naar ons aanvoelen dus veel niet singles. Het geluid zat wel goed en de bedieners/ophalers/... deden het uitstekend. Enige manco was misschien dat de quizmaster maar de helft van zijn antwoorden aflas (altijd uitvoerder en titel), maar bij vele bijvragen het antwoord niet gaf, waardoor het moeilijk bijhouden was wat de score was. Soit, het was een gezellige avond aan onze tafel en dat primeert. Proficiat aan de outstanding Greatest Tits en ook aan onze buren van Rock Monsieur die in het derde blok een vitessse hoger hadden geschakeld.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Poplarmuziekquiz 14 - Lembeke - 13 september 2019

Bericht door DVNO »

Omdat ik er ook een erezaak van maak om niet alleen negatievere kritiek neer te pennen, geef ik graag nog eens mijn bevindingen mee van de quiz van vorige vrijdag.

Zoals gezegd was het niet makkelijk om na de tegenvallende editie van 2018 terug te keren naar de bevallige (maar kouwelijke) feesttent in Lembeke.
Maar de beloofde wederopstanding werd bevestigd in een quiz opgehangen aan het getal vier.
De quizmaster had zich zoals vanouds laten gaan wat resulteerde in veel linken, leuke vondsten en een playlist die alle kanten uitzwiepte: van platgespeelde trouwfeesthits tot vergeten album tracks. Qua stijlen al jaren hetzelfde concept: veel belpop, 'jaren90 stubru', radio 1 en een vleugje nederlandstalig.
Mij heeft het alvast gesmaakt en ik hoop terug tot volgend jaar met meer ploegen!

Bedankt aan alle medewerkers en proficiat aan de grootste tieten met hun overwinning!

P.S. ik miste de croque monsieurs van vroeger wel...
P.P.S. ook de reuze warmtekanonnen van vroeger schoten naar het einde van de avond mijmerend door mijn gedachten...
Plaats reactie