M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Steven H
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 18 dec 2013, 14:59
Locatie: Gent

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door Steven H »

Als ik de scores zo zie, weet ik eerlijk gezegd niet waarover er precies geklaagd wordt. Ik heb al aan talloze quizzen meegedaan waar ik amper iets weet en voor mij is dat geen reden om af te haken. Ik wil ook wel eens lachen of iets nieuws leren kennen.
Het lijkt me toch niet de bedoeling om een quiz te maken waar alleen 'classics' aan bod komen en waarop iedereen 100% haalt? (Indien wel, dan kan dat op simpel verzoek.) Het is trouwens ook niet zo dat we per se - hahaha we gaan ze eens goed liggen hebben - een extreem moeilijke quiz wilden maken. Wat voor mij evident is (de nieuwste, op muzieksites veelbesproken single van Bonnie 'Prince' Billy) is dat voor een ander misschien niet. Maar mag dat nummer dan niet gevraagd worden omdat het niet op zijn bekendste plaat van 20 jaar geleden staat?
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door aLEEce in chains »

Als afwezige kan ik weinig over avond zelf zeggen, maar ik wil toch even laten weten dat wij (the 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse) dit jaar niet afgehaakt zijn omwille van de moeilijkheidsgraad! Moeilijke agenda's en privé-redenen liggen aan de basis. Indien mogelijk sluiten we volgend jaar terug aan en ik mag hopen dat het met een quiz van onze concullega's van Garnizoen is (en opnieuw met hun eigen smoel!)
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Wilcoow
Lead Singer
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 20:00
Locatie: Moregem / Green Onions

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door Wilcoow »

Ik was er donderdag niet door een optreden van Parquet Courts (wat nog tegenviel ook) en kan dus niet over hun quiz oordelen. Maar daar draait de discussie niet echt om. Even antwoorden op een aantal concrete vragen:

1. Zijn de MOD quizzen te moeilijk?
Wellicht wel. Scores liegen zelden. Je moet rekenen dat wij vaak net boven de 50% zitten. Maar daar zou je eigenlijk het aantal gokjes op titel moeten aftrekken en dan komen we volgens mij gebuisd uit.

2. Stoor ik mij aan de moeilijkheidsgraad?
Soms wel en soms helemaal niet. Dat hangt van een aantal factoren af waarvan toffe muziek (erg subjectief) er zeker 1 van is. Je eigen bijdrage lijkt me ook belangrijk (zie commentaar Sander). En de thema's als 3de omdat dit de speelbaarheid aangenamer maakt.

3. Is meer variatie een oplossing?
Ik vrees als ik uit naam van Green Onions spreek dat dit niet het geval zal zijn. We gaan nooit de beste muziekquizzers worden. Wij luisteren naar muziek omdat we dat graag doen. Vaak zijn dat dan nog eens overlappende genres, ons spectrum is dus aan de nauwe kant. Meer variatie wil dus zeggen vaak meer moeilijke fragmenten voor ons. En het zit niet in ons DNA om die muziek te gaan studeren. Als voorbeeld geef ik graag de 10s quiz van Filip die na de quiz raar opkijkt als wij Spaanse troep (Gustavo Lima enzo) niet kennen. Uiteraard mag dit in een muziekquiz maar je kan er dus niet van uitgaan dat iedereen dit kent. En dan komen we bij de volgende moeilijkheid, het inschatten van fragmenten. Wijzelf hebben daar ons al 2 keer aan mispakt. Ik zei nog aan het begin van onze 2de MODquiz dat ik dacht/hoopte dat die iets gemakkelijker zou zijn. En bam de eerste haalt 5% minder. Ik denk dat het moeilijk wordt om een correcte inschatting te maken als je van de hitpaden afgaat. Ik denk niet dat er 1 ploeg bijzit die een extreem moeilijke quiz wil maken. We nemen dus best de bluts met de buil zolang iedereen poogt een zo goed mogelijke quiz af te leveren.

Tot slot nog dit. Ik kom elke keer met veel plezier naar Oostakker. De ene keer valt dat meer mee dan de anderen maar het voelt zeker niet als verplichting. Dus Green Onions komen zeker terug.
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door Garnizoen! »

Ha, Steven! Nog even benadrukken dat ik de rondes die we samen maakten uiteindelijk plezanter en gevarieerder vond dan de mijne (die veel vlakker waren). Het is zo moeilijk in te schatten vanuit je eigen belevingswereld.

@cosmo: Jullie hadden 'The Boy Turned Good'.. inderdaad een twijfelgeval, maar we wilden een bepaalde consequentie aanhouden en dat was helaas een geval van net niet.

cosmo schreef: zo 18 nov 2018, 17:52 En naast Paul Severs, Margriet, Frank Dingenen etc. is er ook wel betere Nederlandstalige muziek gemaakt. (Zie onze quizzen )
Zeker, maar op dat vlak laten we jullie quizzen graag schitteren. Al vinden wij 'Mijn Laatste Sovjet', 'Irina' en 'Als Je Wint' oprecht geweldige Nederlandstalige nummers.
Margriet én Helmut in de ABC-ronde was er inderdaad over. Dat heb je als je met conceptjes wil werken: ik vond werkelijk niks anders met die initialen in de titel, behalve dan de New London Chorale met Every Valley! Als we volgend seizoen nog meedoen, zullen we het ons niet te moeilijk meer maken met allerhande concepten, dat staat vast.

Snerinckx schreef: zo 18 nov 2018, 18:47 Toegegeven hoorde ik donderdag ook wel enkele favorieten: Funkerman, Sub Focus, Drummatic Twins, Disclosure, Kate Nash. Maar dat waren ook de weinige uitzonderingen op de regel. En je kan die nummers nu toch ook geen weggevers noemen?
Merci voor je reactie, Sander. En sorry voor een verkwanselde avond. Al vind ik dat best een aardig rijtje favorieten. Je vergeet er waarschijnlijk nog een paar ;)
steven72
Roadie
Berichten: 36
Lid geworden op: di 01 nov 2011, 19:10

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door steven72 »

Er is al veel geschreven, toch nog een kleine aanvulling…
Wij, Royal Flush, zijn een ploeg uit de 2de helft van de rangschikking. Onze doelstelling is elke kwis vrij eenvoudig : “50% halen en enkele ploegen achter ons proberen houden” .. :D
Op de kwis van Garnizoen zijn we goed in dit opzet geslaagd. Als ik voor mezelf spreek hoorde ik veel favorieten passeren (waarvoor dank!). Zeker het deel voor de pauze was heel aangenaam om spelen.
Als ik het breder bekijk zou het voor mij wel een meer frustrerende avond geweest zijn als de moeilijkheidsgraad dezelfde geweest was in genres waar ik minder voeling mee heb.
In die zin ben ik dan ook zeker akkoord met het standpunt van oa Filip en Peter over niveaubewaking en evenwicht in elke kwis.
Achteraf bekeken was onze kwis vorig jaar ook te moeilijk omdat we te veel vanuit onze eigen smaak gedacht hadden… ik weet nu bvb dat een albumtrack van Bright Eyes waar de titel niet in voorkomt vaak een QMS oplevert... :D . Voor ons was dat toen onze allereerste muziekkwis die we organiseerden (begonnen als algemene kwisploeg). Ik wil toch ook nog even meegeven dat we nadien zeer constructieve feedback gekregen hebben (oa van Filip en Peter) die we zeker zullen meenemen naar onze volgende editie. Ik wil het dan ook voor hen opnemen omdat ze dit met de beste bedoeling doen om elke kwis voor iedereen haalbaar en speelbaar te maken. Iets dat ik alleen maar kan toejuichen aangezien we zelf ook al zware avonden gekend hebben...
Voor de rest niets dan lof voor de mod-formule, wij blijven absoluut trouwe klant ! Voor dit seizoen beloven we alvast een brede kwis (met een hoger % dan vorige editie én een aangepaste favorietenronde), zonder uiteraard onze identiteit te verloochenen.
@cosmo : The Antlers had inderdaad geen QMS mogen zijn. Ik had ook net iets te weinig tijd om het te kunnen plaatsen.. :D
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door beautiful freak »

Misschien is het nog even tijd voor een round-up? Dus - vrij naar Piet Huysentruyt - wat hebben we geleerd?

1. Het is moeilijk de vinger te leggen op wat er precies anders zou kunnen of moeten. Voor de ene is dat de moeilijkheidsgraad, voor de andere is dat de variatie, maar vaak ook met randbemerkingen. Iedereen lijkt wel te aanvaarden dat de ene quiz je beter ligt dan de andere. Fijn zo, want op zich kunnen we afwisseling enkel maar toejuichen.

2. Mondeling uitgedrukte sentimenten (al dan niet meteen na een quiz - niet gelinkt aan de laatste M.O.D.-quiz, maar algemeen) vertalen zich duidelijk niet altijd in gelijkaardige meningen na overpeinzingen. Dat is geen probleem, zolang iedereen maar staat achter wat hij geschreven heeft en de verkeerde mensen er niet voor afgerekend worden omdat ze wel iets zeggen.

3. Als de M.O.D.-quizzen iets makkelijker zouden zijn, zou niemand dat erg vinden. Als ze eerder moeilijk uitvallen, is dat vaker een foutieve inschatting dan slechte intenties. Laten we er dus inderdaad maar vanuit gaan dat iedereen zijn quiz met de beste bedoelingen opstelt. Al dan niet in beschonken toestand. ;)

4. Ik steek de hand even graag in eigen boezem: mijn bezorgdheid bleek kennelijk ongegrond en de hele discussie op de keper beschouwd een maat voor niets. Iedereen laat min of meer verstaan graag aan boord te blijven, ook onder de huidige vorm.

Laten we dan gewoon uitkijken naar de volgende M.O.D. van Wag Team in december. :music-listening:

Ik post voor die tijd ook nog een eerste tussenstand van het algemeen totaal en de decenniarankings.
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door Marc VA »

los van deze discussie, mag ik even opmerken dat ik ( en de punten ;) op moeilijkere fragmenten in vele genres ) mijn lievelingsmuziekquizzer marc buysse missen in deze mod competitie :(
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door peegee »

Marc voelt zich geflatteerd, laat hij weten !!!!
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door beautiful freak »

Het klassement van de eerste twee quizzen, herleid naar 100, leverde volgende uitslagen op.

Quiz GREEN ONIONS

1 - Wag Team - 100
2 - Lucky Locos - 97,76
3 - Paris Hilton Lookalikes - 95,52
4 - The Cryptkickers - 89,69
5 - Dora Vaucaire - 86,1
6 - Garnizoen! - 77,58
7 - Royal Flush - 74,44
8 - KIPZ - 68,61

Quiz GARNIZOEN!

1 - Paris Hilton Lookalikes - 100
2 - Wag Team - 99,12
3 - The Cryptkickers - 92,48
4 - Lucky Locos - 92,04
5 - Dora Vaucaire - 81,42
6 - Royal Flush - 75,22
7 - Green Onions - 65,93
8 - KIPZ - 62,83
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door beautiful freak »

Hierbij alle klassementen, totaal en per decennia. Na de twee gespeelde quizzen.

Het totaalklassement is een optelling van de herleide uitslagen in bovenstaande post. De decenniumklassementen zijn een berekening op basis van de percentages (percentage op quiz 1 + percentage op quiz 2, gedeeld door twee).

Het slechtste resultaat werd, zoals vorig seizoen, nog niet verwijderd, maar zal vanaf ongeveer halfweg doorgevoerd worden.

Alle cijfertjes per decennium, per quiz en ook het totaal kan je ook terugvinden in deze Excel: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Totaalklassement

1 - Wag Team - 199,12
2 - Paris Hilton Lookalikes - 195,52
3 - Lucky Locos - 189,8
4 - The Cryptkickers - 182,17
5 - Dora Vaucaire - 167,52
6 - Garnizoen! - 161,21
7 - Green Onions - 152,14
8 - Royal Flush - 149,66
9 - KIPZ - 131,44

De jaren ’60

1 - Paris Hilton Lookalikes - 87,50%
2 - Dora Vaucaire - 86,37%
3 - Wag Team - 82,96%
3 - The Cryptkickers - 82,96%
5 - Lucky Locos - 81,82%
6 - Garnizoen! - 76,85%
7 - Royal Flush - 76,14%
8 - Green Onions - 74,01%
9 - KIPZ - 64,78%

De jaren ’70

1 - Lucky Locos - 89,60%
2 - Wag Team - 87,01%
3 - Paris Hilton Lookalikes - 85,04%
4 - Dora Vaucaire - 83,75%
5 - The Cryptkickers - 81,68%
6 - Garnizoen! - 81,41%
7 - Royal Flush - 80,39%
8 - Green Onions - 75,99%
9 - KIPZ - 55,75%

De jaren ’80

1 - Wag Team - 87,75%
2 - The Cryptkickers - 86,66%
3 - Paris Hilton Lookalikes - 83,15%
4 - Lucky Locos - 80,09%
5 - Dora Vaucaire - 79,11%
6 - Royal Flush - 72,33%
7 - Green Onions - 68,56%
8 - Garnizoen! - 68,10%
9 - KIPZ - 53,61%

De jaren ’90

1 - Paris Hilton Lookalikes - 83,26%
2 - Wag Team - 76,68%
3 - Lucky Locos - 73,27%
4 - The Cryptkickers - 67,54%
5 - Garnizoen! - 67,31%
6 - Green Onions - 63,51%
7 - Dora Vaucaire - 57,66%
8 - Royal Flush - 44,37%
9 - KIPZ - 35,48%

De jaren ’00

1 - Paris Hilton Lookalikes - 74,15%
2 - Wag Team - 70,64%
3 - Lucky Locos - 61,93%
4 - The Cryptkickers - 55,78%
5 - KIPZ - 51,61%
6 - Garnizoen! - 51,33%
7 - Dora Vaucaire - 46,97%
8 - Green Onions - 40,69%
9 - Royal Flush - 35,80%

De jaren ’10

1 - Wag Team - 68,48%
2 - Lucky Locos - 66,31%
3 - The Cryptkickers - 63,04%
4 - Paris Hilton Lookalikes - 55,44%
5 - KIPZ - 52,18%
6 - Dora Vaucaire - 47,83%
7 - Garnizoen! - 42,94%
8 - Royal Flush - 42,39%
9 - Green Onions - 40,76%

Theorie

1 - Wag Team - 87,50%
1 - Royal Flush - 87,50%
3 - Lucky Locos - 79,17%
4 - Paris Hilton Lookalikes - 75,00%
5 - The Cryptkickers - 66,67%
5 - Dora Vaucaire - 66,67%
7 - Green Onions - 63,02%
8 - Garnizoen! - 58,34%
9 - KIPZ - 58,33%
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door beautiful freak »

Mag ik alle toekomstige teams vragen om bij de stand per decennium ook een apart overzicht voor de theoriepunten toe te voegen? Dat wordt duidelijk vaak vergeten. :)

Nu heb ik op basis van alle decenniastanden de theoriepunten berekend, maar aangezien iedereen de punten van zijn quiz heeft, zou het leuk zijn mocht die als aparte lijst ook ineens gepost worden.

Verder is het weer aftellen naar vanavond, de M.O.D. van Wag Team. Tot straks! :music-listening:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door SepPuKu »

UITSLAG MOD-QUIZ WAG TEAM - 20/12/2018

Scores op 282 punten.

Paris Hilton Lookalikes - 230 (82%)
Lucky Locos - 221 (78%)
Cryptkickers - 217 (77%)
Dora Vaucaire - 188 (67%)
Royal Flush - 169 (60%)
Garnizoen! - 168 (60%)
KIPZ - 154 (55%)

Green Onions hadden zich op voorhand verontschuldigd.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door SepPuKu »

RONDE 1
ABC-ronde met 24 verschillende lichaamsdelen

max: 38 (79%)
min: 30 (63%)
gem: 35 (73%)

1. ANIMALS (7) - BURY MY BODY (7)
2. BECK (7) - COLD BRAINS (2)
3. CROSBY, STILLS, NASH & YOUNG (7) - ALMOST CUT MY HAIR (7)
4. DIANA ROSS (6) - MUSCLES (6)
5. ELBOW (7) - ANY DAY NOW (0)
6. FACES (4) - DEBRIS (3)
7. GOLDFRAPP (4) - LOVELY HEAD (1)
8. HOWLER (4) - BACK OF YOUR NECK (5)
9. INTERPOL (7) - SLOW HANDS (7)
10. JOHNNY THUNDERS (3) - YOU CAN'T PUT YOUR ARMS AROUND A MEMORY (7)
11. KAMASI WASHINGTON (1) - FISTS OF FURY (7)
12. LED ZEPPELIN (7) - TRAMPLED UNDER FOOT (6)
13. MO (3) - SUN IN YOUR EYES (0)
14. NINE INCH NAILS (6) - TERRIBLE LIE (0)
15. OUTHERE BROTHERS (4) - I WANNA FUCK YOU IN THE ASS (7)
16. PANTERA (7) - MOUTH OF WAR (2)
17. ROLLING STONES (7) - UNDER MY THUMB (7)
18. (LITTLE) STEVIE WONDER (7) - FINGERTIPS PT 2 (6)
19. TOON HERMANS (7) - MIEN WAAR IS MIJN FEESTNEUS (7)
20. UNDERWORLD (2) - TONGUE (0)
21. VINCE STAPLES (7) - GET THE FUCK OFF MY DICK (7)
22. WAAR IS KEN (6) - WIMPERZOEN (7)
23. YEAH YEAH YEAHS (7) - CHEATED HEARTS (0)
24. ZZ TOP (7) - LEGS (7)

Minst beantwoord reeks 1
0x: ANY DAY NOW (titel van ELBOW)
0x: CHEATED HEARTS (titel van YEAH YEAH YEAHS)
0x: SUN IN YOUR EYES (titel van MO)
0x: TERRIBLE LIE (titel van NINE INCH NAILS)
0x: TONGUE (titel van UNDERWORLD)
1x: KAMASI WASHINGTON (Paris Hilton Lookalikes)
1x: LOVELY HEAD (titel van GOLDFRAPP) (Paris Hilton Lookalikes)
2x: COLD BRAINS (titel van BECK) (Garnizoen! - Paris Hilton Lookalikes)
2x: MOUTH OF WAR (titel van PANTERA) (Dora Vaucaire - Lucky Locos)
2x: UNDERWORLD (Dora Vaucaire - Garnizoen!)
3x: DEBRIS (titel van FACES) (Cryptkickers - Dora Vaucaire - Paris Hilton Lookalikes)
3x: JOHNNY THUNDERS (Dora Vaucaire - Garnizoen! - Lucky Locos)
3x: MO (Dora Vaucaire - KIPZ - Lucky Locos)
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door SepPuKu »

RONDE 2
De afkortingen van de eerste 6 uitvoerders stemmen overeen met deze van de laatste 6.

max: 22 (92%)
min: 9 (38%)
gem: 14 (58%)

1. MIKE & THE MECHANICS (6) - SILENT RUNNING (4)
2. BJ THOMAS (7) - RAINDROPS KEEP FALLING ON MY HEAD (6)
3. IGLU & HARTLY (3) - IN THIS CITY (7)
4. ANGELO BRANDUARDI (6) - COGLI LA PRIMA VELA (4)
5. MARK LANEGAN BAND (7) - NOCTURNE (3)
6. BLUE OYSTER CULT (1) - TAKE ME AWAY (4)
7. MARK & THE MAMBAS (0) - BLACK HEART (3)
8. BIG JOE TURNER (6) - FLIP FLOP AND FLY (7)
9. INKER & HAMILTON (3) - POETRY IN MOTION (6)
10. ALOE BLACC (5) - THE MAN (5)
11. MOTHER LOVE BONE (4) - CROWN OF THORNS (4)
12. BOARDS OF CANADA (1) - ROYGBIV (0)

Minst beantwoord reeks 2
0x: MARK & THE MAMBAS
0x: ROYGBIV (titel van BOARDS OF CANADA)
1x: BLUE OYSTER CULT (Lucky Locos)
1x: BOARDS OF CANADA (Lucky Locos)
3x: BLACK HEART (titel van MARK & THE MAMBAS) (Cryptkickers - Lucky Locos - Royal Flush)
3x: IGLU & HARTLY (Cryptkickers - Lucky Locos - Paris Hilton Lookalikes)
3x: INKER & HAMILTON (Cryptkickers - Dora Vaucaire - Lucky Locos)
3x: NOCTURNE (titel van MARK LANEGAN BAND) (Cryptkickers - Garnizoen! - Lucky Locos)
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie - Seizoen 2018-2019 besprekingen

Bericht door SepPuKu »

RONDE 3
De tijdstippen in de titels doorlopen 1 dag.

max: 22 (92%)
min: 14 (58%)
gem: 18 (75%)

1. BASTILLE (7) - QUARTER PAST MIDNIGHT (7)
2. KLF (6) - 3 AM ETERNAL (5)
3. DE DIJK (4) - 5 UUR (1)
4. JACQUELINE TAIEB (4) - 7 HEURES DU MATIN (5)
5. MOBY GRAPE (4) - 8:05 (4)
6. STROKES (6) - 12:51 (4)
7. JAY Z (6) - 4:44 (3)
8. WHO (7) - 5:15 (5)
9. PANIC AT THE DISCO (6) - NINE IN THE AFTERNOON (6)
10. CURE (6) - 10:15 SATURDAY NIGHT (4)
11. U2 (7) - 11 O' CLOCK TICK TOCK (6)
12. IRON MAIDEN (7) - 2 MINUTES TO MIDNIGHT (7)

Minst beantwoord reeks 3
1x: 5 UUR (titel van DE DIJK) (Lucky Locos)
3x: 4:44 (titel van JAY Z) (Dora Vaucaire - KIPZ - Paris Hilton Lookalikes)
Plaats reactie