10de Muziekquiz Los Locos, za 6 oktober 2018, OC Munte

Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 10de Muziekquiz Los Locos, za 6 oktober 2018, OC Munte

Bericht door Luk »

Elke ploeg evolueert, niet?
Er vallen dierbare krachten weg en er komen er bij.
Zoals bij Los Locos...
Om mee te quizzen en om zelfs onwaarschijnlijk hoog te scoren bij sommige "lichtvoetiger" organisaties.

Naar ik heb begrepen was dit een organisatie van de huidige-basisploegsamenstelling, en Ludo lijkt me geen dictatortype om vast te houden aan zijn "principes of smaak".
Dat siert hem.

Ik wil niet echt voor Ludo spreken, maar toch: hij heeft intussen wel het muziekquizzen gepromoot via de deelnames van zowel een team "Los Locos" en een extra-team "Nog Locos" bij heel veel quizzen.

En hoe je het draait of keert: heel wat van de vroegere Los Locos-quizzen waren "hemels" voor rockers ("hells bells" klinkt meer in hun sfeer?),
maar voelden als een "pain in the ass" voor wie het letterlijk ergens voelde donderen (de mainstreamquizzers).

Misschien moet Ludo, om de originele fans nog te plezieren, een quiz maken onder een naam als "Lu-do's & Lu-don'ts"?
(copyrights bespreken we nog via zijn copywritingbedrijf... LOL)
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 10de Muziekquiz Los Locos, za 6 oktober 2018, OC Munte

Bericht door SpeedKing »

Luk schreef:Misschien moet Ludo, om de originele fans nog te plezieren, een quiz maken onder een naam als "Lu-do's & Lu-don'ts"?
(copyrights bespreken we nog via zijn copywritingbedrijf... LOL)
Die bestaan al, Luk, je speelde je ze (of eentje toch) zelfs al mee en weerde je als een Duvel in een wijwatervat: mijn twee Classic Rock Alfabetten. Daar komt zeker nog eens een video edition van! En de metal niche bewaar ik voor nog eens een hard & heavy quiz (ooit, indien, als, misschien, ...).

PS. hemel voor rockers = Hell's Bells - donderen in Keulen = Thunderstruck!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie