15/09/2018 - 2e We Love Music Quiz - Sint Niklaas

Plaats reactie
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

15/09/2018 - 2e We Love Music Quiz - Sint Niklaas

Bericht door Jorgen VG »

Voor de tweede keer sloegen Danny en ik de handen in elkaar voor een ploegenquiz, waarbij hitgevoelige muziek de ruggengraat vormt.


Dit was het eindverdict:

1 - Martha Wainwrong Ain't Right : 324 (90%) :clap: :clap: :clap:
2 - Los Locos : 319
3 - Vindikooks : 305
4 - Xyz : 304
5 - Kas & Co : 302
6 - No ID : 299
7 - Bruce Horny & The Rest : 296
8 - Interstellar Overdrive : 274
9 - Do The Wave / Gang Of Four : 267
11 - Pretty Paracetemol : 256
12 - Apollo Vs Dreamers & Kluizenaars : 250
13 - Kwissetiers : 244
14 - Floppy's : 227
15 - Kwoudaketwist : 170
16 - Geen Flauw Idee : 107
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 15/09/2018 - 2e We Love Music Quiz - Sint Niklaas

Bericht door Jorgen VG »

De analyse volgt iets later dan normaal. Bij leven en welzijn mag je deze komend weekend verwachten.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2226
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 15/09/2018 - 2e We Love Music Quiz - Sint Niklaas

Bericht door Methos »

Ook op de avondquiz heb ik me uitstekend vermaakt dit jaar, achteraf gezien meer dan vorig jaar zelfs. De sfeer aan de tafel was de hele avond door optimaal en we probeerden zo goed als mogelijk niets te laten liggen. Dat was echt wel nodig want MWAR was outstanding en wonnen dan ook verdiend deze hitquiz.

Qua persoonlijke favorieten vond ik het erg leuk om ook A Split Second (ooooh!), Civil Wars, Silversun Pickups en Blossoms te horen passeren! Volgend jaar misschien toch 3 fragmenten uit de 10's laten passeren aangezien het ondertussen (en tegen dan al zeker) toch wel een volwaardig decennium is? De 50s hoeven zeker niet te sneuvelen want ook die vind ik leuk maar gewoon 190 fragmenten dan, he! :music-listening: De quiz was namelijk héél mooi op tijd binnen, vond ik, dus aan dit tempo moet dat zonder enig probleem lukken, dat ben ik zeker.

Graag tot volgend jaar in dezelfde opstelling wat mij betreft want met Ludo, Sven en Luk quizzen is altijd erg aangenaam.
Greatest Tits
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3336
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 15/09/2018 - 2e We Love Music Quiz - Sint Niklaas

Bericht door SpeedKing »

Net als verleden jaar had ik op de avondquiz weinig aanknopingspunt. Maar daar had ik me op ingesteld. Op ergens een verdwaalde tegelplakker van Golden Earring na, vallen er weinig gaten te plamuren eenmaal Sven, Luk en Filip op dreef zijn op dit soort quiz. Maar als ik me 'verloren' voel, dan mag je als organisator allicht besluiten dat je een topquiz hebt afgeleverd voor een breed publiek ;).

De scores zaten ook goed van top tot teen, dus ik denk dat het voor jaren ver snor zit daar in Sint-Niklaas met de We Love Music Quiz.

Geen cake in de quiz, maar wel op de prijzentafel - en ie was luchtig en zeer lekker!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie