One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door rino »

Keiem schreef:RONDE 14 – Dimitri - Kinky Love
Solo:
- The Wonder Stuff: Starbuk & Apollo :clap:
- On The Ropes: Starbuk & Apollo :clap: (had Rino niet meegespeelt, dan was dit fragment waarschijnlijk gesneuveld in de selectie)
:handgestures-thumbupright:
Altijd content als The Wonder Stuff passeert. Ik herinner me echter dat Vinceluka hetzelfde nummer ook eens vroeg op één van zijn 90s quizzen en ik het dan niet kon plaatsen. Zo zie je maar dat er toch geen zekerheden zijn...

Uitstekend geamuseerd op beide delen van de quiz. Zoals voorspeld waren onze scores op beide quizzen quasi gelijk.
Had eigenlijk iets betere score op Dimitri's deel verwacht, maar daar liet ikzelf alvast nogal wat liggen. Opmerkelijk is dat we aan de eerste pauze gedeeld tweede stonden om uiteindelijk weg te zakken naar de 8ste plaats...
Extra vermelding voor de Trump ronde: was inderdaad heel leuk!
En ook wel content dat er slechts 2 fragmenten passeerden die ook in mijn avondquiz voorkomen. Eentje heb ik overigens nog vervangen...
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door vinceluka »

rino schreef:
Keiem schreef:RONDE 14 – Dimitri - Kinky Love
Solo:
- The Wonder Stuff: Starbuk & Apollo :clap:
- On The Ropes: Starbuk & Apollo :clap: (had Rino niet meegespeelt, dan was dit fragment waarschijnlijk gesneuveld in de selectie)
:handgestures-thumbupright:
Altijd content als The Wonder Stuff passeert. Ik herinner me echter dat Vinceluka hetzelfde nummer ook eens vroeg op één van zijn 90s quizzen en ik het dan niet kon plaatsen. Zo zie je maar dat er toch geen zekerheden zijn...
Klopt Rino, titel was toen een quizmastersolo
de groep werd 3 maal gevonden maar wie het vorige fragment juist had wel al een hint met de juiste beginletter.

En ik heb al meermaals ondervonden dat het evenmin een zekerheid is dat een quizmaster die een nummer gevraagd heeft het zelf herkent op een volgende quiz :doh:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door aLEEce in chains »

Ook nog een reactie uit de buik/bodem van het klassement. Ik vond de quiz moeilijker dan vorig jaar. Is natuurlijk een persoonlijk aanvoelen, maar heb het een aantal maal compleet horen donderen in keulen. Niet toevallig deden we het minder goed op Gregory zijn rondes. Wij zijn dus voorstander van de rondes te mixen :D . In het "hardere" genre waren de paden zeer platgetreden. Had een beetje het gevoel dat ze erin gestoken werden omdat er nu éénmaal een paar hardere noten in moesten. Soit, we komen uiteraard met plezier terug naar de volgende editie. Bedankt trouwens voor de plaat van Mark Lanegan. Negende eindigen en deze plaat nog kunnen meepakken :clap: (al denk dat er een aantal de hoes niet herkenden en het stond er ook niet in koeien van letters op). Tot slot nog een dank aan de dames voor de bediening.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Marc VA »

Huiswaarts gekeerd met een iets minder muzikaal bevredigend gevoel en minder resultaat tov vorig jaar, maar het resultaat hangt altijd af van de invulling van de quizsamenstellers, dus kunnen wij niets aan doen.
De moeilijkheidsgraad van beide quizzen voelde evenwichtig aan, toch meer fan van mixed reeksen.
Spijtig dat theorie ontbrak en de vorige editie mooi uitgewerkte albumfotoronde geen vervolg kende. Soit, we kennen de reden waarom theorie afwezig was, waarvoor alle begrip.
De bierkaart vermelde St Bernardus en Rochefort, maar beide lievelingsbieren waren niet voorradig. Jammer. Gelukkig werden de Chimays en Omers met veel liefde door de wreed sympathieke madammen aan tafel bezorgd.
Zoals aangekondigd, inderdaad één van de mooiste prijzentafels ooit gezien.
Leuke avond, maar miste hier en daar favorietjes om een hoogtepunt te bereiken.
Plaats reactie