MuziekQuiz 12 april 2019

Plaats reactie
Chriske
Lead Singer
Berichten: 178
Lid geworden op: do 20 jul 2017, 17:35

MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Chriske »

Bedankt aan alle ploegen voor jullie deelname
Ik denk dat de meeste deelnemers zich in deze editie konden vinden. Er werd meer rekening gehouden met de gelegenheidsploegen.
In reeks 10 is een fout gebeurd met de bewerking van het nr "See Emily Play".
Op onze lijst stond als uitvoerder Pink Floyd, die het normaal moest zijn, maar u kreeg de bewerkte versie van David Bowie te horen. Dit werd door niemand van ons opgemerkt bij het uittesten. Onze excuses hiervoor.
De overwinning was dan samen met Das Plop ook voor Interstellar Overdrive.

Vermits ik nog niet zo goed kan werken met deze vernieuwde site kan u de muzieklijst altijd vragen via vanputchristine@gmail.com

Chris en Jan
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Jorgen VG »

Proficiat Chris en Jan;
Jullie hebben woord gehouden en de moeilijkheid van de quiz een heel stuk naar beneden gebracht.
Het was zeker nog altijd geen "walk in the park"-quiz, maar we hoorden toch meer herinneringen uit onze jeugdjaren.

Proficiat ook aan Das Plop en Interstellar Overdrive die met het goud naar huis gingen.

Ikzelf deed dat met een pannenkoekenpan, wat me thuis een bon opleverde om een extra avond van huis te mogen zijn om... juist ja opnieuw te gaan quizzen.
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door John Winston Lennon »

Jorgen VG schreef: zo 14 apr 2019, 15:39
Ikzelf deed mee met een pannenkoekenploeg wat me thuis een bon opleverde om een extra avond van huis te mogen zijn om... juist ja opnieuw te gaan quizzen.

nog nooit zo hard gelachen met een commentaar! fantastisch Jorgen!

hopelijk ga je nog dikwijls mee!!!

;) :P
Dakota via Liverpool
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Jorgen VG »

John Winston Lennon schreef: zo 14 apr 2019, 17:04
Jorgen VG schreef: zo 14 apr 2019, 15:39
Ikzelf deed mee met een pannenkoekenploeg wat me thuis een bon opleverde om een extra avond van huis te mogen zijn om... juist ja opnieuw te gaan quizzen.

nog nooit zo hard gelachen met een commentaar! fantastisch Jorgen!

hopelijk ga je nog dikwijls mee!!!

;) :P
Ik moest even goed kijken... dacht even dat ik dat echt geschreven had :lol:
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door John Winston Lennon »

:handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright:
Dakota via Liverpool
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door PaulMcCartney »

Zoals mijn fantastische quizcollega's reeds schreven - deze editie was duidelijk gemakkelijker dan de voorgaande 'hell-editie'.

Gemakkelijker kan nog steeds en ik denk voor sommige ploegen noodzakelijker. Er is niks mis met een top 10 hit te vragen hoor.

Het enige dat mij een beetje stoorde is dat we totaal geen antwoord kregen over genoteerde 'klachten'. Niet dat dit voor ons enige impact zou gehad hebben op ons resultaat, maar een klacht dien je toch te behandelen.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Buddy59 »

Proficiat Chris & Jan!

TopQuiz :handgestures-thumbupright:
Roberto1
Rock Legend
Berichten: 1070
Lid geworden op: di 25 jan 2011, 22:12

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Roberto1 »

PaulMcCartney schreef: ma 15 apr 2019, 08:48 Zoals mijn fantastische quizcollega's reeds schreven - deze editie was duidelijk gemakkelijker dan de voorgaande 'hell-editie'.

Gemakkelijker kan nog steeds en ik denk voor sommige ploegen noodzakelijker. Er is niks mis met een top 10 hit te vragen hoor.

Het enige dat mij een beetje stoorde is dat we totaal geen antwoord kregen over genoteerde 'klachten'. Niet dat dit voor ons enige impact zou gehad hebben op ons resultaat, maar een klacht dien je toch te behandelen.
De quiz was inderdaad een stuk gemakkelijker dan vorige editie. :handgestures-thumbupright:

Echter : ons ploegje hoorde te dikwijls nummers die ons onbekend waren en dus geen herinnering aan onze jonge jaren waren. Wij doen mee aan oldiesquizzen om eens ' back in the time ' te gaan.

Wat ons betreft : er is niks mis met eens een nummer te vragen dat geen top 10 hit was.

Niettemin zullen we er bij een volgende editie wel weer bij zijn :music-listening:
Chriske
Lead Singer
Berichten: 178
Lid geworden op: do 20 jul 2017, 17:35

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door Chriske »

Terechte opmerking dat we geen feedback gaven over de opmerkingen.
Daar zullen we een volgende keer rekening mee houden.
Chris
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: MuziekQuiz 12 april 2019

Bericht door PaulMcCartney »


Wat ons betreft : er is niks mis met eens een nummer te vragen dat geen top 10 hit was.

Niettemin zullen we er bij een volgende editie wel weer bij zijn :music-listening:
Kwestie van de juiste nuance mee te geven - ik heb niet geschreven dat het allemaal top 10 hits moeten zijn hé. Gewoon dat er niets mis is met af en toe eentje in te steken zoals Anita Garbo (9 in de BRT top 30, 11 in NL).

En de FAB4 zal met plezier ook terug aanwezig zijn op een volgende editie.

Worden de antwoorden hier nog geplaatst?
Plaats reactie