Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 1 - LEGO ALBUMS

Beeld en geluid: https://vimeo.com/239885330
Antwoordbladen: http://docdro.id/pglB33p

1 Oasis Rock'n'Roll Star, hoes H (album: Definitely Maybe)
2 Kiss Sure Know Something, hoes D (album: Dynasty)
3 Bruce Springsteen Workin' on the Highway, hoes A (album: Born in the USA)
4 Kaiser Chiefs The Angry Mob, hoes F (album: Yours Truly, Angry Mob)
5 The Red Hot Chili Peppers Suck My Kiss, hoes B (album: Blood Sugar Sex Magik)
6 The Beatles I Should Have Known Better, hoes I (album: A Hard Day's Night)
7 The Offspring Why Don't You Get A Job?, hoes G (album: Americana)
8 The Strokes Someday, hoes C (album: Is This It?)
9 The Clash Train in Vain, hoes E (album: London Calling)
10 The Timelords Doctorin' the Tardis, hoes J (album: Doctorin' the Tardis)

Hoogste score: 30/30 (100 %) (Paris Hilton, Marta Wainwrong, Scary Monsters, JPJSG)
Gemiddelde score: circuitploegen 27,6/30 (92,1 %), gelegenheidsploegen 19,6/30 (65,2%)
Laatst gewijzigd door boo-lee op wo 13 dec 2017, 16:31, 3 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door Jorgen VG »

boo-lee schreef:REEKS 1 - LEGO ALBUMS

Beeld en geluid: https://vimeo.com/239885330
Antwoordbladen: http://docdro.id/pglB33p

1 Oasis Rock'n'Roll Star, foto H (album: Definitely Maybe)
2 Kiss Sure Know Something, foto D (album: Dynasty)
3 Bruce Springsteen Workin' on the Highway, foto A (album: Born in the USA)
4 Kaiser Chiefs The Angry Mob, foto G (album: Yours Truly, Angry Mob)
5 The Red Hot Chili Peppers Suck My Kiss, foto B (album: Blood Sugar Sex Magik)
6 The Beatles I Should Have Known Better, foto I (album: A Hard Day's Night)
7 The Offspring Why Don't You Get A Job?, foto F (album: Americana)
8 The Strokes Someday, foto C (album: Is This It?)
9 The Clash Train in Vain, foto E (album: London Calling)
10 The Timelords Doctorin' the Tardis, foto J (album: Doctorin' the Tardis)

Hoogste score: 30/30 (Paris Hilton, Marta Wainwrong, Scary Monsters, JPJSG)
Gemiddelde score: circuitploegen 27,6/30 (92,1 %), gelegenheidsploegen 19,6/30 (65,2%)
Top om de quiz zo te kunnen naspelen :handgestures-thumbupright:
(Kan het zijn dat de letters van de hoezen G en F omgewisseld zijn bij de antwoorden ? Of ben ik zo mis ?)
DenDimi
Popstar
Berichten: 389
Lid geworden op: zo 04 aug 2013, 09:13

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door DenDimi »

Voor Goedkoop Zat In 't Halve Maantje is dit één van de hoogtepunten van het quizseizoen en dat was deze keer niet anders. Leuke rondes, plezante links en veel goede muziek. (Godspeed You! Black Emperor, Jamie XX om er maar enkele aan te halen)

Zelfs op de gitaarsoloronde deden we het goed, enkel Domino (wij en ook wij niet alleen noteerden Love Hurts) en het Beatlesnummer (wij noteerden Shine On You Crazy Diamond) konden we niet raden. Ook de Belgenronde zat ons als gegoten. De WeTube-ronde is altijd een geweldig orgelpunt waar enorm veel werk moet aan zijn. Stiekem hopen we dat het toch nog niet de laatste keer was.

Gewoon jullie ding blijven doen, 65 teams jaar na jaar, dat moet je verdienen. Ook wij verkiezen een quiz als deze boven een droge, pokkemoeilijke quiz.

Het enige wat wij een beetje vreemd vonden was de volgorde van afroepen voor de prijzentafel. Dat jullie de gelegenheidsteams iets gunnen is zeer terecht, maar een top 3 had misschien volstaan. Nu moesten wij teams die 60-70 punten minder scoorden voor laten gaan. En het waren ook zeker niet allemaal gelegenheidsteams. Maar door de indrukwekkende prijzentafel gingen we sowieso met iets leuks naar huis. :handgestures-thumbupright:

Volgend jaar komen we uiteraard terug met hetzelfde doel. Ooit eens die top 10 halen in Oudenaarde :D
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door Methos »

Bij de 'evaluatie' van een quiz kijk ik vaak naar verschillende criteria, bijv. muzikale invulling, omkadering, aantal fragmenten, creativiteit qua invulling, kwaliteit van geluid, jurering enz... Als je die criteria op deze quiz los laat, slaagt deze quiz met vlag en wimpel. Hoe je het ook draait of keert: tonnen respect heb ik voor wat Dieter en co jaarlijks aan ons presenteren. Dit is entertainment van de aller-allerhoogste plank en er is geen enkele quiz die op multimediaal vlak hieraan kan tippen, vind ik. Chapeau en proficiat!

Akkoord, elk jaar zit er inderdaad een 'frulleke' in, maar dat hoort nu eenmaal bij deze quiz: vorig jaar bijvoorbeeld de fanfare, dit jaar de live gitaar. Persoonlijk ga ik zoiets nooit doen want het is ook niets voor mij, maar het past wel wat in het volkse karakter van deze quiz. Puur objectief bekeken vind ik wel dat bepaalde opmerkingen i.v.m. deze ronde kloppen aangezien de ronde een groot verschil in de stand kan maken indien het tegenvalt aangezien de punten in het algemeen erg dicht op elkaar zitten. Als je dan opeens een plets van 6-10 punten krijgt, is dat erg moeilijk in te halen in wat er nog volgt. Bovendien is het vaak een 'en-en'-combinatie: als je het nr niet kent, ben je normaal gezien 2 punten kwijt. Daardoor begrijp ik ook wel bepaalde opmerkingen, maar het is natuurlijk voor iedereen gelijk (ja, het is een dooddoener, ik weet het).

Over de Wetube-ronde kan je wat mij betreft niets negatiefs zeggen. Ik vond die dit jaar echt ongelofelijk creatief. Neen, het maakt vaak niet veel verschil meer in de stand, maar ik bekijk die ronde gewoon met andere ogen dan de andere rondes. Dit is gewoon de kers op de taart om het entertainmentgehalte te illustreren en de aanwezigen te amuseren. Ik kan me niet inbeelden hoeveel uren tijd en werk hierin zitten: fe-no-me-naal! En dan zeg ik nog niets over de creatieve invulling van de rondes, het opzoekwerk, het monteren van de filmpjes, enz... Ik kan hier alleen maar 'wow' bij denken! Daarvoor alleen al ben ik al snel uitermate dankbaar - bij deze dus :handgestures-thumbupright: !

Inhoudelijk weet ik echter ook op voorhand dat het een quiz is die mij persoonlijk niet zo erg ligt. Ik kan namelijk echt wel genieten van oldies in een quiz maar die waren spaarzaam. Ook de aanwezigheid van theorie (mijn grootste zwakke punt) en de voorkeur voor het wat hardere genre met bands zoals Sabaton, Steel Panther en het 'harde' gedeelte in de ABC-ronde (slik!) enz. zijn in mijn persoonlijke nadeel. Uiteindelijk zijn dat maar enkele segmenten uit een totale quiz en mijn ploegmaten konden zich echt goed uitleven in die onderdelen: het is dan ook een teamsport en ik hoef niet élk fragment ook zelf te kennen. Het zal me m.a.w. nooit weerhouden om deel te nemen! Ik was tot slot dit jaar ook erg blij dat er toch beduidend meer dance aanwezig was in de quiz (en met Wolfsheim scoor je sowieso altijd bij mij :-) ) - top! Volgend jaar graag ook - ik hoorde alvast Susanne Sundfor met Royksopp door de boxen knallen voor de quiz dus da's al een goed teken :music-listening: !

Mijn enige echte punt van 'kritiek' is eigenlijk de geluidskwaliteit. Persoonlijk vond ik dat de bass echt veel te hoog stond waardoor het geluid vaak erg dof klonk. Of lag dat echt enkel aan mij? Kan, maar het viel me toch wel op :-)

In deze tijden is het echter een huzarenstuk om aan 65 teams te geraken en uiteindelijk is de aanwezigheid van je publiek de grootste waardemeter of je quiz gesmaakt wordt of niet. Ik zie m.a.w. geen reden om iets aan te passen (nog meer dance mag wel :lol: ).

Dieter, chapeau!
Greatest Tits
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

Silent Dolphin schreef:Top om de quiz zo te kunnen naspelen :handgestures-thumbupright:
(Kan het zijn dat de letters van de hoezen G en F omgewisseld zijn bij de antwoorden ? Of ben ik zo mis ?)
:handgestures-thumbupright: Klopt, ik pas het aan!
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
Wuk Est
Lead Singer
Berichten: 241
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 14:19
Locatie: A Tribe Called: "Wuk Est?"

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door Wuk Est »

Ik moet Methos hier wel bijtreden wat betreft de bass, daar mocht echt wel eens in tegenwijzerzin aan gedraaid worden.

Voor de rest alleen maar bakken respect om jaar na jaar een gevarieerde, originele en super goed omkaderde quiz in elkaar te boksen, om nog maar te zwijgen van die prijzentafel. :clap:

Wat de omstreden gitaarronde betreft. Persoonlijk vind ik dat een heel goede ronde. Als je die nummers gewoon zou afspelen gaan de meeste daar geen punten laten liggen. Maar haal die gitaar uit zijn context en het wordt een heel ander verhaal. De uitdaging ligt dan niet langer in het (her)kennen van het nummer maar in het thuis kunnen brengen van iets wat iedereen kent. The Beatles heb ik bijvoorbeeld niet thuis kunnen brengen, maar herkend heb ik het zeer zeker.

Volgend jaar komen we zeker terug naar de quiz die we “die met die WeTube ronde op het laatst” zijn gaan noemen.
“Who put the ram in the rama lama ding dong?”
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 2 - BLACK OR WHITE

Beeld en geluid: https://vimeo.com/album/4828026/video/239868998
Antwoordbladen: http://docdro.id/pglB33p

1 The Black Crowes Remedy
2 Tony Joe White Polka Salad Annie
3 Blackwave. Big Dreams
4 White Lies Farewell to the Fairground
5 Black Uhuru Sinsemilla
6 White Stripes Doorbell
7 Roy Black Du bisst nicht allein
8 Average White Band Pick Up The Pieces
9 Black Label Society Stillborn
10 Johnny White Verloren Hart, Verloren Droom
11 Cilla Black You're My World
12 Blancmange Don't Tell Me
13 Black Eyed Peas Joints And Jam
14 White Zombie More Human Than Human
15 Godspeed You Black Emperor Storm

Hoogste score: 28/30 (93,3 %) (Los Locos)
Gemiddelde score: circuitploegen 24,4/30 (81,3 %), gelegenheidsploegen 14,7/30 (48,9%)
Laatst gewijzigd door boo-lee op di 12 dec 2017, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 3 - GOING SOLO

Beeld en geluid: https://vimeo.com/album/4828026/video/241643940
Antwoordbladen: http://docdro.id/pglB33p

1 Dr Dre The Next Episode, tekst H (groep: NWA)
2 Van Morrison Brown Eyed Girl, tekst I (groep: Them)
3 Kelly Rowland Motivation, tekst B (groep: Destiny's Child)
4 David Lee Roth Just Like Paradise, tekst F (groep: Van Halen)
5 Beth Ditto I Wrote The Book , tekst A (groep: Gossip)
6 Bruce Dickinson Tears Of The Dragon, tekst C (groep: Iron Maiden)
7 Curtis Mayfield Move On Up, tekst E (groep: The Impressions)
8 Stan Ridgeway Camouflage, tekst G (groep: Wall Of Voodoo)
9 Ryan Adams Do you still love me, tekst D (groep: Whiskeytown)
10 John Cale Close Watch, tekst J (groep: The Velvet Underground)

Hoogste score: 28/30 (93,3 %) (Los Locos, Bruce Horny, Scary Monsters, Sympathie vur den Duvel)
Gemiddelde score: circuitploegen 25,8/30 (85,9 %), gelegenheidsploegen 18,4/30 (61,4%)
Laatst gewijzigd door boo-lee op di 12 dec 2017, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 4 - IT'S NOT THE SAME OLD SONG

Beeld en geluid: https://vimeo.com/album/4828026/video/239065581
Antwoordbladen: http://docdro.id/pglB33p

1 Machiavel Fly Nicki Minaj 11
2 Bo Diddley Roadrunner Modern Lovers 12
3 Beck Girl Jamie XX 13
4 Wu-Tang Clan Reunited Peaches & Herb 14
5 Status Quo Backwater Meat Puppets 15
6 The Breeders Cannonball Showtek 16
7 Bob Dylan Forever Young Tyketto 17
8 The Smiths Cemetery Gates Pantera 18
9 Etienne De Crécy Am I Wrong Anderson.Paak 19
10 Wolfsheim Once In A Lifetime Talking Heads 20

Hoogste score: 28/30 (93,3 %) (Los Locos)
Gemiddelde score: circuitploegen 25/30 (83,3 %), gelegenheidsploegen 15,8/30 (52,8 %)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door Garnizoen! »

DenDimi schreef:Zelfs op de gitaarsoloronde deden we het goed, enkel Domino (wij en ook wij niet alleen noteerden Love Hurts) en het Beatlesnummer (wij noteerden Shine On You Crazy Diamond) konden we niet raden.
Straf, wij hadden ook Shine On You Crazy Diamond herkend in het nummer van de Beatles. Domino hadden we wel. Enkel Prince hadden we nog fout: wij noteerden Chic met You Are Beautiful.

We hadden ons inderdaad beter als gelegenheidsteam opgegeven (we speelden voor de 'gelegenheid' met twee debutanten). Damn, onze ploeg heeft zelfs geen ranking op deze website :whistle:
Maar voor de prijzen doen we het natuurlijk niet, al is dat voor deze quiz verdomd moeilijk.

Qua invulling werd het perfecte evenwicht gevonden met een brede basis aan goeie algemeen gekende fragmenten, een handvol compléét onweerstaanbare ultratop-parels, met hier en daar een verrassing à la Godspeed ertussen.

Geweldig chef-d'oeuvre.
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 5 - AROUND THE UK

Beeld en geluid: https://vimeo.com/album/4828026/video/241010617
Antwoordbladen: http://docdro.id/FmsA56r

1 Massive Attack Safe From Harm - Bristol
2 Glasvegas Geraldine - Glasgow
3 The Sisters Of Mercy More - Leeds
4 Fatboy Slim Eat, Sleep, Rave, Repeat - Brighton
5 Arctic Monkeys R U Mine - Sheffield
6 Sleaford Mods Tied Up In Nottz - Nottingham
7 Stone Roses Fool's Gold - Manchester
8 Stiff Little Fingers Alternative Ulster - Belfast
9 Gerry & The Pacemakers Ferry Cross The Mersey - Liverpool
10 Manic Street Preachers A Design For Life - Blackwood

Hoogste score: 30/30 (100 %) (Scary Monsters)
Gemiddelde score: circuitploegen 25,5/30 (85,1 %), gelegenheidsploegen 14,8/30 (47,5 %)
Laatst gewijzigd door boo-lee op di 12 dec 2017, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 6 - NOBLESSE OBLIGE

Beeld en geluid: https://vimeo.com/album/4828026/video/239901288
Antwoordbladen: http://docdro.id/FmsA56r

1 Kendrick Lamar King Kunta (king)
2 Sam the Sham & The Pharaos Wooly Bully (pharaoh)
3 Lords Of Acid I Sit On Acid (lord)
4 Stevie Wonder Sir Duke (duke)
5 Sabaton Carolus Rex (rex/koning)
6 Roland Kaiser Santa Maria (kaiser/keizer)
7 Customs Rex (rex/koning)
8 Van Der Graaf Generator Theme One (graaf)
9 Tsar B Escalate (tsar)
10 Prince Buster Madness (prince)
11 Christine And The Queens Saint Claude (queen)
12 Gladys Knight & The Pips Midnight Train to Georgia (knight)
13 Duke Dumont I Got U (duke)
14 Dschinghis Khan Kaboutertjes (khan/koning)
15 The Caesars (of Ceasars Palace) Jerk It Out (caesar/keizer)

Hoogste score: 27/30 (90 %) (Tequila Overdrive, The Holly's)
Gemiddelde score: circuitploegen 23,5/30 (78,3 %), gelegenheidsploegen 14,8/30 (49,4 %)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door Rubby »

Prima quiz alweer :handgestures-thumbupright:
Sluit heel nauw aan bij de schoolquiz in Bellem. Ik vraag ook al eens graag een kaartje, foto, afbeelding, ... wat het amusement voor sommige ploegen zeker verhoogd.
organisatie, prijzentafel, samenstelling, ... alles weer top.
65 ploegen :shock: :shock: :shock:
Stroompanne, de horror voor elke organisator, maar heel goed aangepakt, iedereen bleef ook rustig.
Paar jaar geleden in onze feesttent dit ook eens voorgehad maar toen heel wat mensen gezien die het allemaal eens wilden oplossen en hun zegje wouden doen over de panne :roll: :lol:

Bemerkingen (dat mag toch he ;) )
- eerste deel voelden wij aan als meer doenbaar dan tweede deel van de quiz
- de "heavy" en "dance" fragmenten waren voor ons ook wat te moeilijk (we hadden dan ook niemand in ons team voor dit soort zaken)
- de gitaarronde vonden wij persoonlijk ook iets minder, ik heb er wel niets op tegen, in Bellem ook al paar keer gedaan (synthesizer - gitaar - zangeres - ...) maar op één of andere manier was het dit jaar allemaal moeilijk herkenbaar (de fanfare lag ons beter :D )
- het afroepen van de prijzentafel was voor ons ook wel wat vreemd, dezelfde bedenking als bij den Dimi.
de prijzentafel is fenomenaal, dan doet het wel beetje pijn als je normaal top 20 bent , maar uiteindelijk ergens als veertigste- vijftigste (zeker als er nog een pak ex aequo's tussen zitten ) om je prijs mag gaan.
Ik begrijp wel dat de gelegenheidsteams dit dan weer hard appreciëren en we doen het niet voor de prijzen he :mrgreen: (dit is ergens anders een discussie zeker :think: )
- we tube ronde: mag zeker blijven , leuke afsluiter, maar inderdaad veel werk aan denk ik (en origineel blijven ook niet simpel)

Ik probeer zeker volgende jaar terug 4 testedoeners samen te krijgen, dit jaar waren we jammer genoeg maar met 3 .
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

Bedankt al allemaal voor de uitgebreide feedback! Ook de minpunten mogen zeker vermeld worden, daar kunnen we ons voordeel uit halen voor volgende edities. Een terecht punt van kritiek vorig jaar was bvb. dat het tempo best wel wat strakker mocht liggen. Daar hebben we deze keer extra aandacht aan besteed. En gelukkig maar ... de quiz was ongeveer op hetzelfde uur afgerond als vorig jaar en dit ondanks 40 min stroompanne. :)

Wat het meest terugkeert qua opbouwende kritiek in de feedback hier en via pm is op zijn minst boeiend te noemen om verder te bespreken met ons team:
- de "geschrankte" prijsuitreiking
- de gitaarreeks waarover de meningen verdeeld zijn (opmerkelijk feit: de gelegenheidsploegen hebben hier opvallend beter op gescoord dan de circuitploegen :o )
- moeilijkheidsgraad iets hoger dan vorige jaren (misschien wel op het randje voor onze gelegenheidsploegen)
- de lage tonen waren te overheersend vooraan (is me terecht ergens halverwege de quiz gemeld via een Post-Itje, heb toen ingegrepen)
- het is spijtig dat de WeTube reeks wellicht verdwijnt :mrgreen:
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Respons Muziekquiz, Oudenaarde, 9 december 2017

Bericht door boo-lee »

REEKS 7 - NICOLE FEATURING HUGO

Beeld en geluid: https://vimeo.com/240030836
Antwoordbladen: http://docdro.id/FmsA56r

1 Delirium Silence, foto B (Sarah McLachan)
2 Tori Amos Past The Mission, foto J (Trent Reznor)
3 Rihanna Work, foto D (Drake)
4 Steel Panther Dead to all but metal, foto H (Corey Taylor)
5 R.E.M. Crush With Eyeliner, foto F (Thurston Moore)
6 The Weeknd I Feel It Coming, foto I (Daft Punk)
7 The Roots The Seed, foto A (Cody Chesnutt)
8 Rockwell Somebody's Watching Me, foto G (Michael Jackson)
9 Calvin Harris Feels, foto E (Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean)
10 Placebo Without you im nothing, foto C (David Bowie)

Hoogste score: 30/30 (100 %) (Paris Hilton, Tequila Overdrive)
Gemiddelde score: circuitploegen 26,9/30 (89,7 %), gelegenheidsploegen 18,7/30 (62,4%)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Plaats reactie