vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-1985)

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-19

Bericht door SpeedKing »

Methos schreef: Wat mij betreft mogen er nog heel veel platenkastquizzen komen want het persoonlijke aspect maakt de quiz toch echt wel anders dan we gewend zijn te spelen. Wie volgt?
Wel Filip, ik had gemeld dat er maar 1 editie mogelijk was. Toch van mijn vaders platenkast. Maar de insteek heeft inderdaad zoveel reacties losgemaakt - bedankt voor de vele warme sms'en, PB's, Messengers, mails (het komt echt van alle kanten en het doet me enorm veel deugd) - dat ik meteen het concept heb 'verkocht' aan medeloco Jeroen. Hij hapt toe, we gaan er voor. Binnenkort meer info!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-19

Bericht door Jorgen VG »

Ik had net hetzelfde gevoel als Filip.

Los van de leuke muzikale invulling was het ook geweldig om te mogen ervaren hoe betrokken Ludo was bij deze quiz.
We kregen niet enkel inkijk in de platenkast van zijn vader, maar ook in de herinneringen die Ludo en Ludoke hadden bij deze nummers.
Ik kan me geen mooier eerbetoon bedenken. :clap:

En wat is het toch altijd weer leuk om een duo-quiz te spelen.
Om één of andere reden heerst er altijd een heel andere sfeer in de zaal; Nog meer is het een gevoel van "kameraden onder elkaar",
die een gemeenschappelijke passie voor muziek delen. Wat mij betreft kunnen er niet genoeg quizzen voor duo's georganiseerd worden.

Dank aan het ganse team dat er voor zorgde dat we een zinvolle bestemming aan een koude vrijdagavond konden geven. :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
Richard zonder Linda
Superstar
Berichten: 522
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 19:34
Locatie: Koekelare-city

Re: vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-19

Bericht door Richard zonder Linda »

Ook ik kan enkel al het positieve beamen. En het concept vond mijn echtgenote ook danig leuk, zodat ik deze quiz niet van beurtenkaart moet aftrekken :D
De quiz varieerde inderdaad enorm; zo diende ik alleen de schade te beperken in de laatste ronde, maar anderzijds waren er rondes waar mijn bijdrage beperkt bleef tot het aanschouwen van de kennis van Ghislain.

Wat de ronde van Ludo betrof: Tot de F vond ik deze schitterend en doenbaar, daarna vooral ... interessant en leerrijk.

Topavond, en bedankt daarvoor Ludo.

Trouwens, in Gent lijkt nog een dergelijke quiz aan te komen in april.
Gebruikersavatar
Wuk Est
Lead Singer
Berichten: 241
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 14:19
Locatie: A Tribe Called: "Wuk Est?"

Re: vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-19

Bericht door Wuk Est »

Even meegeven dat ook wij, aan de staart van het klassement, ons uitstekend vermaakt hebben gisteren.
Een goed concept, zonder al te veel poespas (ok, we stoppen dan met die woordspelingen, beloofd :silent: ), meer heb je eigenlijk niet nodig. En we hebben weer veel bijgeleerd. :music-listening:
Top! :clap:
“Who put the ram in the rama lama ding dong?”
going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: vr 1 december, Merelbeke, Vaders Platenkastquiz (1965-19

Bericht door going_underground »

Ook het vermelden waard: bij aankomst wat licht ontgoocheld dat er geen Duvel was. Op de kaart stond een mij onbekend bier, "De Poes 8°", dat wat leek op een troebele Duvel. Dat dan maar geprobeerd, en ik moet zeggen: een meevaller! Ik was dan ook blij dat ik na afloop van de quiz een grote fles mocht meenemen. :banana-dance:
Plaats reactie