9° Tequila Overdrive Muziekquiz, Wakkerzeel

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3326
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 9° Tequila Overdrive Muziekquiz, Wakkerzeel

Bericht door SpeedKing »

tequila schreef:13. Porcupine Tree (4) - Blackest Eyes (1: Bruce Horny)
Tweede solo al voor Bruce op één jaar met Porcupine Tree (ook al op de Beernem is Burning met een hoes): straf!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 9° Tequila Overdrive Muziekquiz, Wakkerzeel

Bericht door aLEEce in chains »

Bruce had bij mij wel geen solo. Moest de eervolle vermelding delen met We are Ahab. Desalniettemin, straffe prestatie.

Eerste editie die ik niet kon meespelen en had ik verdikke toch wel een solo kunnen scoren met In flames hun Rusted Nail. Tju toch. Soit, volgend jaar zal Iron Maiden wel niet terugkomen naar België zeker, dus voor de 10de editie jullie niet inhouden hé :D
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 9° Tequila Overdrive Muziekquiz, Wakkerzeel

Bericht door fLEEtfox »

aLEEce in chains schreef:...en had ik verdikke toch wel een solo kunnen scoren met In flames hun Rusted Nail. Tju toch.
't Was Rusted Nail of Undress van Oscar. In het leven moet er gekozen worden! :banana-dance:
Er is daar van alles geopperd geweest en op ons blad verschenen Tsar B, Raven George, Oscar & The Wolf en dan nog eens een resem titels. Gelukkig het goeie laten staan.


Alweer een pittig maar leuk quizke daar in verre Wakkerzeel. Supercontent met onze zevende plaats. Het licht ging bij ons efkes uit in R2 maar daarna nog goed herpakt. Bedankt ook voor de analyse :handgestures-thumbupright:. Proficiat ook aan de Monsters met hun indrukwekkende performance :clap: :clap: .
Wanneer komen die dopingcontroles er eindelijk eens aan :teasing-blah: ???
Plaats reactie