za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door Jorgen VG »

Ik was eerlijk gezegd niet van plan om mij te moeien in deze discussie. In eerste instantie al niet omdat ik er zaterdag (gelukkig ?) niet bij was.

'S avonds heb ik slapstick verhalen mogen aanhoren omtrent de quiz die 's namiddags werd aangeboden.
Soit, organisatorische problemen... Het kan iedereen overkomen.

Waar ik hier wel enorme aanstoot aan neem is de manier waarop mijnheer Plazie het nodig vindt om mensen die een eerlijke commentaar geven op een onbeschofte, boerse manier van repliek te dienen.

Mijnheer Plazie, het is duidelijk dat u geen frequente muziekquizzer bent, want in heel die kring van mensen heb ik nog nooit dergelijke platgestampte boer mogen ontmoeten. Ik kruip met plezier uw rug op als u dan meteen ook terugkruipt in het hol waar je bent uitgekropen. En blijf daar gerust langer dan uw winterslaap zitten; u zal niet gemist worden.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door SpeedKing »

Ik werd al aangesproken op mijn al te milde openingsreview, waarin ik de quizmaster een herkansing gunde volgend jaar. Die kans heb je ondertussen door je commentaren al zelf de nek omgewrongen, beste Bedweter, euh, Plazie. Door je deelnemers te schofferen die je al zoveel clementie hebben verleend.

Wat voor jou duidelijk is aangekondigd, was dat niet voor de 24 aanwezigen. Je moet er rekening mee houden dat 20 ervan doof zijn (alleen de eerste twee duo's zij dat niet op je waarderinggschaal). Vanaf plaats 3, met prutser Gregory in het team zijn we allemaal muzikaal gehandicapten. Dat maakt 20 doven.

Er was dan mss al ergens aangekondigd dat de quiz van 14-18 zou duren. Probeer er dan misschien zelf om 14 uur te zijn.

We doen dit inderdaad allemaal voor de lol. Daarom zal het deel van de gewichtige woorden er volgend jaar niet bij zijn. Je kan ze volgend jaar zelf tellen. Als je er niet veel kan ontwaren in de zaal, vergeet niet even achterom te kijken. Er zouden er een 26-tal op je rug kunnen zitten.

Wat mij betreft had ik bij leven en welzijn mijn aanwezigheid beloofd in mijn eerste post. Ondertussen is dat over mijn lijk - dat heb je met je reacties wel over jezelf afgeroepen. En over mijn lijk, dat is niet meer bij leven en welzijn.

Een van de 26 deelnemers stampt wel een 70s paasinitiatief uit de grond, waar wel lol valt te beleven. Dat mag zelfs met antwoorden op een cursusblad zijn. Ik ben gerust kandidaat. Inschrijven kan hieronder.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door Luk »

plazie schreef:Trouwens nooit gedacht dat er zoveel frustro's rondlopen bij die muziekquizzers.
Altijd verondersteld dat we dit deden voor de lol.
Kennelijk niet.
Maar het deel van het publiek dat gewichtige woorden gebruikt om de onvolmaaktheid van dit evenement in de kijker te plaatsen, kan eerlijk gezegd mijn rug op.
Welk deel van het publiek - denk jij - was dan wél tevreden met jouw ronduit beschamende wanprestatie, Plazie?
plazie
Groupie
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 feb 2017, 10:21

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door plazie »

Tot nooit meer ziens heren Speed King, Luk, Methos, Richard zonder Linda en Silent Dolphin. :banana-guitar:
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door Methos »

plazie schreef:Tot nooit meer ziens heren Speed King, Luk, Methos, Richard zonder Linda en Silent Dolphin. :banana-guitar:
Plazie, no hard feelings, u was een ware showman! Succes met uw toekomstige ondernemingen! :handgestures-thumbupright:
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Richard zonder Linda
Superstar
Berichten: 522
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 19:34
Locatie: Koekelare-city

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door Richard zonder Linda »

plazie schreef:Tot nooit meer ziens heren Speed King, Luk, Methos, Richard zonder Linda en Silent Dolphin. :banana-guitar:
Plazie,
Ik zal hier niet veel woorden meer aan vuil maken.
Ik meen nochtans relatief genuanceerd over deze quiz geschreven te hebben en toch meermaals gewezen te hebben op de goede inhoud en sfeer. Eigenlijk heb ik enkel maar 'kritiek' gegeven op de manier waarmee ze beëindigd werd. Jouw directe en persoonlijke aanval heeft me dan ook (niet echt aangenaam) verrast. Maar zelfs na dit manoeuvre van jou heb ik me weerhouden van fors woordgebruik. Maar blijkbaar ben ik niet meer welkom.
plazie
Groupie
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 feb 2017, 10:21

Re: za 15 april, Ename, 70s duoquiz

Bericht door plazie »

Richard zonder Linda schreef:
plazie schreef:Tot nooit meer ziens heren Speed King, Luk, Methos, Richard zonder Linda en Silent Dolphin. :banana-guitar:
Plazie,
Ik zal hier niet veel woorden meer aan vuil maken.
Ik meen nochtans relatief genuanceerd over deze quiz geschreven te hebben en toch meermaals gewezen te hebben op de goede inhoud en sfeer. Eigenlijk heb ik enkel maar 'kritiek' gegeven op de manier waarmee ze beëindigd werd. Jouw directe en persoonlijke aanval heeft me dan ook (niet echt aangenaam) verrast. Maar zelfs na dit manoeuvre van jou heb ik me weerhouden van fors woordgebruik. Maar blijkbaar ben ik niet meer welkom.
Mabaja, ge zijt gij nog welkom.
Ge zijt duidelijk nog niet vertrouwd met mijn galgenhumor. :mrgreen:
Plaats reactie