20170211 Sint Niklaas - 1ste Individuele Hitquiz

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 20170211 Sint Niklaas - 1ste Individuele Hitquiz

Bericht door Jorgen VG »

gekookte espe schreef: eventueel iets meer bedenktijd na het laatste fragment had wat mij betreft misschien wel gemogen + idd zoals Luk al aangaf kleine aanduiding van de jaartallen want heb deze er ook telkens bijgeschreven voor het gemak. Voor de rest niks dan lof. Afwachten wat de Beats & Basses quiz geeft volgende week maar de trofee voor beste quiz vh jaar voor mij is bij deze momenteel toch al ingenomen door jullie :handgestures-thumbupright:
We nemen dat punt van bedenktijd zeker mee naar volgende editie; je staat er inderdaad helemaal alleen voor en dan kan een minuutje om alles nog eens te overlopen zeker geen kwaad.

Bedankt ook voor de mooie commentaar :music-listening:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 20170211 Sint Niklaas - 1ste Individuele Hitquiz

Bericht door Keiem »

Goeie kwis die bracht wat hij beloofde. Dankzij de beperkte aanwezigheid van schlager/kitch en enkele zeer toffe oldies (Love, Al Green, Led Zeppelin...) haalde ik meer op de eerste dertig jaar dan verwacht. Uiteraard wist ik bijna niets van het Vlaams/Duits/Frans/Italiaanse gedeelte, maar dat was ingecalculeerd :D Ik was wel verrast dat ik toch met een paar gokken goed uitkwam. Verder helpt het altijd dat de titel passeert. Zo had ik Stan Van Samang pas herkent na het horen van de titel, terwijl ik waarschijnlijk de enige in de zaal was die nog niet aan het schrijven was.
Mijn grootste (onvergefelijke) blunders waren Black (Pearl Jam), Shape Of You van Ed Sheeran en Dew On The Vine van Bear's Den. Allemaal recent werk dus. :naughty:
Verder zat alles goed: verbetering die mij soms meer punten opleverde dan ik had geturft, bediening (wel minpuntje voor de gemorste soep), geluid...
Volgend jaar mag er gerust iets meer hiphop en indie, maar dat is iets wat niet iedereen op zal zitten wachten vermoed ik.
Proficiat aan de winnaar(s), de deelnemers en de organisatie!
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 20170211 Sint Niklaas - 1ste Individuele Hitquiz

Bericht door Jorgen VG »

Keiem schreef:verbetering die mij soms meer punten opleverde dan ik had geturft
Wat je ook de avond zelf meldde :handgestures-thumbupright: (ook Johan heeft dat op een bepaald moment gedaan)
Ik heb dat toen nagekeken, maar je werd niet milder verbeterd dan de andere deelnemers.

Aangezien er als individu gespeeld werd werden bepaalde zaken wel goedgekeurd die we in een teamquiz strenger zouden beoordelen.
(titels iets langer of iets korter dan de correcte titel bv.)
Daarnaast vonden we het ook belangrijk om iedereen even streng / mild te verbeteren.
Wanneer iets voor persoon A werd goedgekeurd werd dit automatisch ook goedgekeurd voor persoon B, onafhankelijk van de positie op dat moment.
Plaats reactie