20170121 - 4e Vlassenbroek 2000 Muziekquiz - Grembergen

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 20170121 - 4e Vlassenbroek 2000 Muziekquiz - Grembergen

Bericht door aLEEce in chains »

Geen eenvoudige, maar andermaal een zeer leuke quiz om te spelen. Het geluid zat in het begin niet 100%, maar dat werd onmiddellijk bijgesteld en inhoudelijk was het weer top. Op voorhand gedacht dat we op plaats 11 zouden stranden, maar we hebben toch nog Blue Moon kunnen voorbij steken. Merci ook voor de analyse. Ik vind het opmerkelijk dat we er, op de classic album na, telkens de analyse halen. Moet zijn dat we toch het een en ander laten liggen bij "eenvoudiger" nummers.

Proficiat aan Starbuk & Sam Gooris, het jaar goed inzetten met winst in Vilvoorde en Grembergen :handgestures-thumbupright:

Tot slot nog een welgemeende dank u aan de organisatie. Na het kiezen van onze prijs, waren we in al ons enthousiasme onze pot tussen de bladen vergeten. We beseften het pas in de auto. Toen wij terug binnen wilden gaan, stonden ze al beneden met de +/- 26 euro pot. Chapeau :clap: :handgestures-thumbupright:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 20170121 - 4e Vlassenbroek 2000 Muziekquiz - Grembergen

Bericht door Rubby »

Ik had een fijne avond bij sympathie vur den duvel.
Leuke quiz, soms heel pittig, gans de avond spannend aan de top, net tweedes op één puntje :(
Super prestatie van starbuk & sam gooris in die laatste ronde :shock:
Bedankt voor de prima quiz Vlassenbroekers :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: 20170121 - 4e Vlassenbroek 2000 Muziekquiz - Grembergen

Bericht door DVNO »

Ik heb mij voor de 2e keer op rij zeer goed geamuseerd op deze quiz. Persoonlijk vond ik deze editie één van de allerbeste uit de rij.
Misschien lag het aan het feit dat de quiz ons zeer goed lag en dan is de (modewoord alert!!!!) 'perceptie' waarschijnlijk iets anders. De quiz was achteraf bekeken nu ook geen invulquiz, in die zin dat gelegenheidsploegen hier wel gezwoegd zullen hebben. Maar zoals gezegd de antwoorden en 'voorzetten tot' vlogen goed rond aan onze tafel en we waren blij dat we aan de meet toch nog achteraan het uitgedunde favorietenpeleton zaten.

Dikke proficiat dus voor de zeer gevarieerde quiz (met zelfs een beetje boenke boenke en wat harde noten), dikke merci voor de prima organisatie en zeker tot de volgende keer. Ik maak alvast reclame!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 20170121 - 4e Vlassenbroek 2000 Muziekquiz - Grembergen

Bericht door Tonyvdb »

misschien wel de bizarste quizervaring ever voor ons : heel de quiz in de staart van het koppeloton, negende plaats t.e.m. ronde 6 ... een punt of twaalf achter zelfs op een bepaald moment... en dan toch nog ons wiel als eerste over de meet in de superronde : voorwaar ik zeg u : 'pwap pwap, pwap pwap' (vrij naar 'Coconut' van Electronic System)
Geweldig!

Het wordt zo'n jaar waar alles zal lukken :P

Fijne quiz alweer, dik in orde !

tot volgend jaar!
Plaats reactie