BGW Muziekquiz - 20 maart - Willebroek

Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

BGW Muziekquiz - 20 maart - Willebroek

Bericht door Luk »

Goed gemaakte en fijn gepresenteerde muziekquiz voor een ruim publiek, met vooral hitgerichte opgaven. Geen theorie, wel een afwisseling van decennia en een paar speciale reeksen met een link naar "royals" (in titel of uitvoerder), een "slang of zigzagreeks" (laatste woord uitvoerder = eerste woord titel volgend fragment), een (naar mijn aanvoelen pittige) introreeks en als afsluiter een alfabetreeks. Mooi mooi ! :music-listening:

Aanvankelijk leek het voor de ervaren quizzers "makkelijk", met een opeenvolging van maxima of bijna-maxima, maar later kwamen er al wat kuitenbijters om de hoek kijken...

En zoals reeds vermeld een ontspannen, lichtjes jolige presentatie van een sympathieke "Lambik"-lookalike, met grappige kwinkslagen naar het publiek hier en daar. :D

Alles verliep heel vlot, en er was (ruim voor middernacht) zeker nog tijd voor een overlopen van de laatste scores (na heel de quiz regelmatige tussenstanden te hebben gegeven op klein lijkend maar toch duidelijk leesbaar scherm :o )... Helaas werd dat vergeten. :( Voor mij het enige minpuntje op de anders vlekkeloze organisatie.

Top 3 na een superspannend quizverloop:
1. Camping Kubelia (waar ik als gastspeler mijn tent mocht opzetten, waarvoor dank :handgestures-thumbupright: ).
2. Koerier
3. Kwissetiers

Bedankt voor de plezierige quizavond! :handgestures-thumbupright: :clap:

ps: Excuses aan de mannen van Muse : we vulden voor de intro van hun "Bliss" vrij overtuigd Good Shapes "Take my love" in... :lol:
Plaats reactie