2de Disorder Pop- en Rockquiz op 19 april 2008

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

erik schreef: bij discussies over punten tekort kwam een jurylid dat steeds snel oplossen ;
Wij dachten ook 1 punt te weinig gekregen te hebben in een ronde en meldden dat dus onderaan het blad met de volgende reeks vragen. Maar wij hebben niemand van de jury gezien. We lieten het dan maar zo.

Voor de rest hoor je ons echter niet klagen. Wij vonden het een uitstekende quiz, toegankelijker dan vorig jaar toen het iets te moeilijk was. Een quiz waar we volgend jaar met plezier naar terugkeren. :thumb2:
Ook dank aan gastspelers phon en Dirk van Kwistedadde, die andermaal bewezen de Facteur en mezelf perfect aan te vullen. :app:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

progres schreef: enkel wat minder hoempapamuziek in de volgende editie graag.
Maar Baccara mag van mij altijd. :wink:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:
progres schreef: enkel wat minder hoempapamuziek in de volgende editie graag.
Maar Baccara mag van mij altijd. :wink:
ha, leuk moment bij ons ... ik ken enkel 'Sorry I'm a lady' en natuurlijk het fantastische 'yes sir I can boogie', maar dat archi-slechte Engels kon maar van haar zijn, ondanks licht protest van mijn maats; hoewel ik het qua stijl niet echt kon plaatsen naast bovenstaande nummers.

Ik heb het altijd over blunders en missers, maar het mag ook wel eens vermeld worden dat je elke quiz wel een paar keer gelukkig (al dan niet beredeneerd) gist ook ... dit was een mooi voorbeeld :mrgreen:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Nog een opmerking over de quiz:


ik weet niet aan welk middel de uitvinder van dit cryptogram gezeten heeft, maar dat het straf spul moet zijn, ben ik van overtuigd :lol:


Meisje toch ! Niet zo traag, ga eens wat vlugger ! Jennifer Lopez
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 2de Disorder Pop- en Rockquiz

Bericht door rino »

Killerr schreef:Beste quizzers,

De inhoud van de 2de Disorder Pop- en Rockquiz is heden gepubliceerd op onze webstek http://users.telenet.be/disorderquiz/

Stefan
Gaan jullie, net als vorig jaar, op jullie site ook weer vermelden wat de (bijna) solo's waren.
Zo ben ik wel eens benieuwd hoeveel mensen Alexei Sayle herkenden met "Ullo John, Got a new motor?".
De titel had ik jammer genoeg net niet juist met "Hey you, got a new motor". Daar had ik het tijdens een pauze nog over met Ricardo van Fab4. Bij zo'n moeilijk fragment zou de titel wel mogen passeren in het fragment. Het zou me alvast van heel wat gepeins gespaard hebben.
Laatst gewijzigd door rino op ma 21 apr 2008, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

svendmae schreef:Nog een opmerking over de quiz:


ik weet niet aan welk middel de uitvinder van dit cryptogram gezeten heeft, maar dat het straf spul moet zijn, ben ik van overtuigd :lol:


Meisje toch ! Niet zo traag, ga eens wat vlugger ! Jennifer Lopez
Dit vonden wij dé vraag (en hét antwoord) van de avond. Veel juiste antwoorden zullen er wel niet geweest zijn, maar wij vonden het erg sterk gevonden. :thumb2:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

rino schreef:
svendmae schreef:Nog een opmerking over de quiz:


ik weet niet aan welk middel de uitvinder van dit cryptogram gezeten heeft, maar dat het straf spul moet zijn, ben ik van overtuigd :lol:


Meisje toch ! Niet zo traag, ga eens wat vlugger ! Jennifer Lopez
Dit vonden wij dé vraag (en hét antwoord) van de avond. Veel juiste antwoorden zullen er wel niet geweest zijn, maar wij vonden het erg sterk gevonden. :thumb2:
the same for me, heerlijk die crypto's

en dit nog:wooww Moonspell in een quiz, jullie waren allicht de eersten die dit aandurfden. nu nog anathema, my dying bride en katatonia (Finse topgroep) in de volgende editie
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

progres schreef:en dit nog:wooww Moonspell in een quiz, jullie waren allicht de eersten die dit aandurfden. nu nog anathema, my dying bride en katatonia (Finse topgroep) in de volgende editie
Inderdaad ! Een beetje (doom) metal mag er voor mij ook altijd in :P Alhoewel ik de titel van Moonspell moest schuldig blijven :( Ik en titels, tis een ramp !
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

een schelle espe schreef:
progres schreef:en dit nog:wooww Moonspell in een quiz, jullie waren allicht de eersten die dit aandurfden. nu nog anathema, my dying bride en katatonia (Finse topgroep) in de volgende editie
Inderdaad ! Een beetje (doom) metal mag er voor mij ook altijd in :P Alhoewel ik de titel van Moonspell moest schuldig blijven :( Ik en titels, tis een ramp !
mephisto werd nochtans meermaals 'gezongen'
ik dacht eerst nog aan hun vroegere single 'vampiria', maar kon op tijd de juiste titel invullen
Killerr
Lead Singer
Berichten: 152
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 02:01
Locatie: oostende / disorder
Contacteer:

Bericht door Killerr »

ondertussen staan de solo's en andere ... op onze website http://users.pandora.be/disorderquiz beter laat dan nooit :lol:
Plaats reactie