4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door aLEEce in chains »

PEKEBO schreef:Ook al vloek ik dikwijls aan tafel bij bepaalde fragmenten :mrgreen: , we komen uiteraard terug naar de 5de editie.
Merci voor de inschrijving Pekebo, jullie staan nummer 2, na Lucky Manuelo's (hun enige manier op nummer 1 te staan, aldus de leden zelf :D ).

We hadden je voor het nummer van Lamb of God nochtans gewaarschuwd dat het hardste van de avond er zat aan te komen. In 't vervolg meer augurken in je oren proppen :mrgreen: :mrgreen:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door aLEEce in chains »

SepPuKu schreef:
fLEEtfox schreef: ... Het idee achter die som was eigenlijk om te proberen de ploegen enigszins 'bij de les te houden' zonder veel mogelijks puntenverlies of -gewin te veroorzaken door bvb de foto's te moeten koppelen. Want 15 ptn verdienen (of verliezen in veel gevallen van de gelegenheidsploegen) om foto's te koppelen vonden wij ook not done. Nu ja, het waren 'slechts' 4 punten die op die manier extra konden verdiend worden over gans de quiz...
Een overweging waarmee ik bij mijn quizzen ook wel eens worstel. Leidt het doorgronden van een concept tot (te veel) extra punten dan worden de ploegen bevoordeeld die op zich al goed scoorden, indien niet dan laat een deel van de ploegen het concept misschien links liggen.

Zelf probeer ik meestal te bekomen dat er geen extra punten hangen aan niet-muziekgerelateerde aspecten maar dat het onrechtstreeks iets kan opbrengen indien je het concept meevolgt. In dit geval zouden dan best alle foto's bruikbaar moeten zijn (bv. 15 fragmenten en 15 foto's). Want zoals vrijdag: zelfs indien je slechts 1 fragment hebt openstaan en nog 6 ongelinkte foto's, is het quasi onbegonnen werk om nog een gericht gokje te wagen (laat staan indien je meerdere antwoorden mist).

De werkwijze van vrijdag kon in principe enkel iets opbrengen indien je 5 foto's overhield (Jan Bardi en Rino niet meegerekend :mrgreen: ), hetgeen uiteraard maar sporadisch voorvalt. Maar verder inderdaad o.w.v. de kleine bonus weinig uitmaakt in de eindstand, zo'n fotoblad is ook gewoon leuk als 'kapstok'. Om bv. bij twijfel tussen 2 titels knopen door te hakken.
We gaan dit zeker voor de volgende editie bekijken. Zoals fLEEtfox al aanhaalde, was de impact op het scoreverloop niet zo groot. Het was wel opvallend dat het verschil met vorig jaar groot was. Toen hoorde je bij het afroepen van het getal meer 'tju toch, bijna juist' of 'yes'. Vorig jaar werd dat op gejuich onthaald, terwijl het dit jaar "verguisd" wordt. Soit, we bekijken sowieso hoe we dit volgend jaar het best aanpakken.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door PEKEBO »

aLEEce in chains schreef:
PEKEBO schreef:
We hadden je voor het nummer van Lamb of God nochtans gewaarschuwd dat het hardste van de avond er zat aan te komen. In 't vervolg meer augurken in je oren proppen :mrgreen: :mrgreen:
Terwijl ik bij dit nummer een bezoekje bracht aan het toilet heeft Xavier deze ondertussen toch keurig opgelost. :music-rockout:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door rino »

PEKEBO schreef:
rino schreef: Waardoor we de vooraf beoogde 7de plaats niet haalden (we werden 9de). De hardere nummers zaten daar deels voor tussen, maar verklaren niet alles. Laat het ons op een collectieve off-day houden.
Toch geen schande om achter Kas & The Holly's en ons te eindigen, Rino? Of kun je daar moeilijk mee leven? :D

Vrijdag kun je al revanche nemen op ons in Overmere. ;)
Na Kas & The Holly's, OK, kan ik inderdaad mee leven. Na Bruce Horny daarentegen. :evil: ;)
Veel revanche zullen we vrijdag niet kunnen nemen, daarvoor is onze kennis van hits van na 1990 veel te beperkt. Enkel als die hits ook de playlist van StuBru haalden, kunnen we scoren. Daarom misschien deze oproep: Iemand zin om een hitquiz te maken met enkel muziek uit de periode 1975-1985? Please. :pray: :D
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door SpeedKing »

aLEEce in chains schreef:
PEKEBO schreef:Ook al vloek ik dikwijls aan tafel bij bepaalde fragmenten :mrgreen: , we komen uiteraard terug naar de 5de editie.
Merci voor de inschrijving Pekebo, jullie staan nummer 2, na Lucky Manuelo's (hun enige manier op nummer 1 te staan, aldus de leden zelf :D ).
Voorstekers! Ik heb deze thread geopend door al meteen Los Locos opnieuw in te schrijven!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door aLEEce in chains »

Scuzzie Speedking. Je hebt gelijk, maar je blijft de tweede ingeschreven ploeg, want de Lucky Manuelo's schreven zich al in nadat ze hun cd kwamen halen :lol:

De nieuwe topic wordt pas geopend nadat we definitieve datum hebben, maar 't is dus voorlopig:
1. Lucky Manuelo's
2. Los Locos
3. Bruce Horny & the Rest
:banana-guitar:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door SpeedKing »

Ok, dan schrijven wij nu al in voor jullie zesde editie in 2015 in het Sportpaleis in Antwerpen!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

aLEEce in chains schreef:... , want de Lucky Manuelo's schreven zich al in nadat ze hun cd kwamen halen :lol:
Zijn dat niet zij die bij de inschrijving al een vijfbeurten kaart op voorhand betaald hebben?
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door SepPuKu »

aLEEce in chains schreef:
fLEEtfox schreef: ... Het idee achter die som was eigenlijk om te proberen de ploegen enigszins 'bij de les te houden' zonder veel mogelijks puntenverlies of -gewin te veroorzaken door bvb de foto's te moeten koppelen...
We gaan dit zeker voor de volgende editie bekijken. Zoals fLEEtfox al aanhaalde, was de impact op het scoreverloop niet zo groot. Het was wel opvallend dat het verschil met vorig jaar groot was. Toen hoorde je bij het afroepen van het getal meer 'tju toch, bijna juist' of 'yes'. Vorig jaar werd dat op gejuich onthaald, terwijl het dit jaar "verguisd" wordt. Soit, we bekijken sowieso hoe we dit volgend jaar het best aanpakken.
Zouden er dan deelnemers zijn die zich werkelijk stoorden aan jullie manier van aanpakken?

Naast mij haalden Rino, Keiem en Wuk Est het systeem hier terloops (en vrij neutraal) aan (of kwam mijn visie negatief over? :oops: )
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door aLEEce in chains »

SepPuKu schreef:Zouden er dan deelnemers zijn die zich werkelijk stoorden aan jullie manier van aanpakken?

Naast mij haalden Rino, Keiem en Wuk Est het systeem hier terloops (en vrij neutraal) aan (of kwam mijn visie negatief over? :oops: )
Je visie is zeker niet negatief ;) , integendeel. Misschien had ik me te hard uitgedrukt met dat "verguisd", maar sowieso nemen we de opmerkingen ter harte en gaan we dit bekijken.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

Ronde 6 : Kijk Uit! (laatste fototipronde)
1 Ace Of Base (47) - Don't turn around (47)
2 Pennywise (29) - Straight ahead (28)
3 The Supremes (43) - Stop! In the name of love (47)
4 Percy Sledge (13) - True Love Travels On A Gravel Road (41)
5 Ice MC (24) - It's A Rainy Day (47)
6 Ellie Goulding (39) - Lights (45)
7 Bart van den Bossche (47) - De Heuveltjes van Erika (47)
8 Simon & Garfunkel (47) - Bridge over Troubled Water (47)
9 AKS (16) - Round & Round (19)
10 Men At Work (40) - Who Can It Be Now? (43)
11 Sabaton (11) - Back in control (36)
12 Flesh & Fell (8) - The Wind (6)
13 Lee Dorsey (6) - Holy Cow (40)
14 Aaron (17) - U-Turn (Lili) (16)
15 Boudewijn de Groot (47) - Een wonderkind van 50 (29)

Som resterende Foto's 44 (6)
HOES Train (1) - California 37 (0) :oops:

In deze ronde 3 nummers waarvan iedereen U&T gevonden heeft en mogen vanaf nu dus het label ‘classic’ opgekleefd krijgen!

De moeilijkste items waren fragment 12 (U&T) en fragment 13 (U) maar geen enkel fragment dat niet door minstens 5 ploegen herkend werd! :dance:

Enkel de hoes was zeer moeilijk : de titel is een quizmastersolo en de uitvoerder werd herkend door Fab4 :clap: !

Opmerkelijk : ipv Flesh & Fell 18 x Jo Lemaire & Flouze gelezen.
Drie keer Train ‘profetisch’ zien passeren bij fragment 14 maar neen, het was bij die hoes dat het moest ingevuld worden!

Na R5 neemt Kas & The Holly’s ook hier weer het hoogst aantal punten (30/32) voor hun rekening maar deze keer dulden ze niemand naast hen (enkel de hoes werd niet gevonden). Tweede zijn de PHLA met 29/32.
Would-Be Monkees zijn deze keer ‘gul’ en staan een puntje toe op PHLA (28/30).
De kloof tussen de eerste (Monkees) en het duo PHLA & Tequila bedraagt iets over halfweg nu al 5 ptn.
5 ploegen halen de helft niet – gem. score = 63,2 % en wordt hiermede de derde moeilijkste ronde van de avond.
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

Ronde 7 : Mixronde Vincent
1 Jean-François Maurice (5) - 28° à l'Ombre (Monaco) (6)
2 The Afghan Whigs (40) - Debonair (35)
3 Etta James (15) - Something's Got a Hold on Me (30)
4 Cosmic Psychos (8) - Lost Cause (19)
5 Franz Ferdinand (45) - Love Illumination (21)
6 Dave Clarke (17) - Southside (17)
7 Dionne Warwick (35) - Heartbreaker (38)
8 The Chi-Lites (7) - Are You My Woman (Tell Me So) (4)
9 Midlake (21) - Roscoe (17)
10 The Residents (16) - Kaw-Liga (19)
11 The Avalanches (22) - Frontier Psychiatrist (19)
12 Carole King (24) - I Feel The Earth Move (38)
13 Het Zesde Metaal (40) - Keuning van de jacht (42)
14 Hervé Villard (30) - Capri c'est fini (43)
15 Soft Cell (18) - Sex Dwarf (13)

Foto 1 Isabelle A (43)
Foto 2 Mark Lanegan (39) & Isobelle Campbell (39)

Eén zaak staat vast. Er is op elke quiz slechts één ronde de moeilijkste; awel, hier zijn we er mee. En ik zal maar direct de volle verantwoordelijkheid op mij nemen en als bad guy naar voren treden.

23 ploegen slaagden hier niet. De optimist in mij zegt dan : oef toch minder dan de helft (graptjen hé Pol!). Met een gemiddelde score van 53,2% ligt die stukken lager dan de andere rondes. En wat een beetje opvalt is dat er grote hoogtes en laagtes zijn (hoogste score is het maximum en ook de laagste score is de laagste van gans de avond en daartussen merkelijk minder ‘middenveld’ dan in de andere rondes). Mijn ronde was dus zwart of wit en geen grijs.
En voor echte afscheiding bovenaan zorgde het niet of nauwelijks. Het was maw vooral een slachtveld voor de gelegenheidsploegen hier!

Opvallend ook : geen enkele uitvoerder of titel werd door iedereen gevonden.
Opvallend ook (bis) : we noteren pas in de zevende ronde het eerste maximum. Would-Be Monkees gaan hier met de volle buit naar huis (met die lichte nuance dat er vriendelijk verbeterd werd op het eerste fragment : zij hadden “28° à Monaco” maw de subtitel werd in de eigenlijke titel gemixt….)
Tequila Overdrive haalt hier 31 en de Hiltons 30.

Fragment 1 : titel en uitvoerder door 2 Of A Kind, Would-Be Monkees, Kas & The Hollys – Testedoene & Martha Wainwrong (Rechte Bananen haalden ook nog de titel zonder de uitvoerder)

Fragment 8 : titel enkel door Monkees, Sympathy, Martha & Tequila
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

Ronde 8 : MultiCulti (Of net niet?)
1 Mike Anthony/Timmy Thomas (*)(29) - Why Can't We Live Together (32)
2 Bingo! (30) - Arabeat (45)
3 Raymzter (17) - Kut Marokkanen??! (25)
4 Pavement (22) - Spit on a stranger (12)
5 Cher (37) - Gypsies, Tramps & Thieves (31)
6 Lamb of God (7) - Redneck (3)
7 Vico Torriani (4) - Du Schwarzer Zigeuner (31)
8 Johan Vlemmix & Nol Roos (2) - Een Bussie Vol Met Polen (41)
9 The Cure (39) - Killing an Arab (39)
10 Jay-Z & Kanye West (44) - Niggas in Paris (38)
11 Philadelphia International All-Stars (19) - Clean up the ghetto (23)
12 Body Count (36) - KKK Bitch (32)
13 Sly & the Family Stone (18) - Don't Call Me Nigger, Whitey (29)
14 Johnny Turbo (32) - Sint-Niklaas (36)
15 Olly Murs (13) - Troublemaker (33)
16 De Jeugd Van Tegenwoordig (46) - Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard (47)

En terwijl we dan toch in de moeilijke flow zitten, volgt na de moeilijkste ronde hier dan maar onmiddellijk de tweede moeilijkste van de avond met een gemiddelde score van 59,3% en 13 gebuisden!

Hier blijkbaar maar één echte weggever : de titel van het laatste fragment werd door iedereen herkend, de uitvoerder daarentegen door één ploeg niet (Opposites werden ingevuld).

De kuitenbijters waren de opeenvolgende fragemten 7,8 & 9.

Redneck enkel door Salman Rushdie ASB, Los Locos & Bruce Horny
Vico Torriani enkel door Disorder, Kas & The Holly’s, Fab4 & Popingers
Vlemmix & Roos enkel door Bruce Horny & 4 Schelln Espe

(*) Het was de bedoeling om bij fragment 1 Mike Anthony te spelen (het jaartal dat vermeld stond was 1982) maar blijkbaar is iets misgelopen bij het doorspelen van mijn fragment naar de ‘knipper van dienst’ waardoor het effectief Timmy Thomas was. Om discussie te vermijden werden beide antwoorden goedgekeurd. Want er waren mss ook ploegen die ahv het jaartal voor Mike Anthony kozen. Mijn excuses voor dit ongemak!
BTW : 16 ploegen hadden (dus verkeerdelijk) Mike Anthony (1982) staan en 13 hadden Timmy Thomas (original uit 1972).

Leukste antwoord van deze ronde : onder het motto ‘de-klepel-weten-hangen-en-hem-ergens-proberen-in-te-passen-in-het-thema’ schreef Spek & Bonen Olly White bij Olly Murs.
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

Ronde 9 : Medewerkersronde
1 Radiohead (47) - Karma Police (45)
2 Netsky (20) - Epic Mickey (3)
3 Deep Purple (33) - Hush (46)
4 Jackobond (12) - Ik pak haar vast (14)
5 Bill Whiters (42) - Lovely Day (47)
6 Basement Jaxx (47) - Red Alert (40)
7 Edward Sharpe & The Magnetic Zeros (30) - Home (36)
8 Propellerheads (feat. Shirley Bassey) (23) - History repeating (40)
9 Imagine Dragons (17) - Radioactive (25)
10 The Herd (19) - From The Underworld (20)
11 The Cranes (10) - Shining Road (3)
12 Neil Diamond (33) - Dear Father (13)
13 Frank Boeijen (47) - Kronenburg Park (47)
14 Eminem feat. Rihanna (41) - Love The Way You Lie (44)
15 Clouseau (47) - Langzaam mijn hoofd (3)
16 Snow Patrol (46) - Chasing Cars (47)

Elke medewerker (bar, bediening, jury) mocht een persoonlijk fragment kiezen en soms kan dit wel eens faliekant aflopen maar hier werd nog behoorlijk binnen de lijntjes gekleurd behalve dan fragment 2, 11 & 15. We hebben zelf al moeite gehad om fragment 2 te vinden (staat op het Wii-spel Epic Mickey waar Netsky de remix voor gedaan heeft).

Wie speelt dus graag spelletjes ? : Excelsior Beernem, Her Name Is Rio & Beertje Buck & De Tettevogels :clap:
Bij fragment 8werd 10x Shirley Bassey (alleen) genoteerd maar het nummer staat wel degelijk op naam van Propellerheads (met een featuring van Shirleyke)!

En het zit blijkbaar in de familie want ook het fragment 11 van mijn vrouw zorgde voor heel wat gesakker. Het werd voor 3 ploegen goedgekeurd maar slechts één had de exacte titel : Would-Be Monkees :clap: :banana-dance: :music-rockout: . Maar ook (opnieuw) Excelsior Beernem en Popingers werden goedgekeurd (resp. Shining Rose (= +/- fonetisch juist) en Shining Path (= +/- inhoudelijk juist)) te meer daar de titel zelfs in gans het nummer niet voorkomt en het dus wel ergens bewijst dat ze weten waar de klepel hangt.

Veel gelezen titel bij Neil Diamond : We Dream

Frank Boeijens Kronenburg Park begint ook stilaan een klassieker te worden….

Titel bij Clouseau werd gevonden door ET & The Sunshine Band, Her Name Is Rio & Sympathy :music-listening: :banana-dance:

En tot slot een antwoord dat bijna nog goedgekeurd werd ook bij de titel van Clouseau : "‘Mottig Meezingertje”!
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 4de Riekt m'n ass, LEE?-muziekquiz op vrijdag 8 november

Bericht door fLEEtfox »

Ronde 10 : Mixronde Stefaan
1 Klaxons (20) - Echoes (23)
2 The Kinks (36) - Sunny afternoon (44)
3 Tears For Fears (39) - Mad World (47)
4 Generation X (15) - Ready steady go (42)
5 Cascada (21) - Evacuate the dancefloor (38)
6 Anathema (7) - Fragile dreams (16)
7 Rolling Stones (46) - It's all over now (34)
8 Scorpions (31) - Rock you like a hurricane (22)
9 Arcade Fire (41) - Reflektor (39)
10 dEUS (47) - Roses (47)
11 The Sound (27) - Winning (27)
12 Garbage (29) - Why do you love me? (8)
13 Bruce Springsteen (46) - Badlands (33)
14 Baroness (11) - Take my bones away (15)
15 Pixies (45) - Velouria (40)
Foto's L7 (19) - Arctic Monkeys (35)

Eigen keuzes zijn in veel gevallen een slagveld maar hier lijkt dit nog mee te vallen.

Weinig echte verschilmakers want alle fragmenten werden meer dan 5 keer gevonden.
Als we dan toch enkele moeilijkere moeten noemen is het Anathema & Baroness

dEUS met zijn Roses mag ook beschouwd worden als collectief geheugen!
En weeral twee negatieve zaalsolo’s, dit maal voor Bruce Spingsteen en Rolling Stones!!

Bij Cascada las ik 13x Britney Spears.

PHLA heeft zijn eerste solo ronde-overwinning vast : 30/32
De Locos, Monkees & Tequila hebben elk 29/32
Starbuk 28
Gemiddelde score = 65,8% en ondanks een behoorlijk mooie gemiddelde score toch nog 8 ploegen die de helft niet halen.

Eén ploeg doet oneerbare voorstellen naar de samensteller van deze ronde door 2 singles in de etalage te zetten en te vragen of S getrouwd is (en dit omdat ze het zo'n mooie ronde vonden). Tsja, smaken verschillen :mrgreen:
Plaats reactie