5° Tequila Overdrive Muziekquiz, za 23 feb, Tildonk

Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1643
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: 5° Tequila Overdrive Muziekquiz, za 23 feb, Tildonk

Bericht door tequila »

De fragmenten waren gespeeld voor middernacht. Het probleem is dat we nogal wat tijd nodig hadden voor de puntentelling. We hadden één jurylid minder dan vorig jaar met toch wel wat meer teams en dat deed zich wel voelen. Daardoor ook dat de pauze wat langer geduurd heeft dan gepland en dan loop je al snel meer dan 20 minuten uit.
PEKEBO schreef:
SpeedKing schreef:Vroeger eindigen (onder de 150 fragmenten blijven helpt al veel)
:hand: :naughty: , minder dan 150 fragmenten :( . Hoe meer, hoe liever :dance: .
Ik vind 0.15u zeker niet te laat. Ik ben wel kinderloos, waarschijnlijk is dit de reden dat mijn vriend Ludo op tijd in zijn bedje wil liggen om tsanderendaags :teasing-blah: ;).
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1643
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: 5° Tequila Overdrive Muziekquiz, za 23 feb, Tildonk

Bericht door tequila »

Altijd leuk om ook 's een rangschikking op te maken van de solo's.
(pure solo = 3 pt; met 2 teams: 2 pt; met 3 teams: 1 pt)

1. Martha Wainwright Ain't Wrong: 20
2. Blue Moon: 14
3. Scary Monsters: 12
4. Bossanova Booby Shakers: 11
5. Goddeau: 8 [noot: check out hun website http://www.enola.be met cultuur, cd- en filmbesprekingen)
6. De Knelpuntklup: 6
7. Fanfare Heilige Familie: 6
7. Peper En Zout: 6
9. Fab4: 5
9. De Rechte Bananen: 5
11.NV Onkunde: 4
12.Greatest Tits: 3
12.Z-Kennedy's: 3
12.Van Den Bossche Electronics: 3
15.Cobra Kai: 2
15.De Micha Mara's: 2
15.Blitzkrieg Bop: 2
18.Bruce Horny & The Rest: 1
18.Los Locos: 1

Leuk om vast te stellen dat nogal wat niet-circuit teams hierin ook (en zelfs hoog) scoren.
Maar wat nog interessanter dan de scores op zich is, is dat 19 van de 29 teams één of meerdere solo's hebben kunnen scores. Dus moet er toch voor elk wat wils in gezeten hebben. Qua afwisseling zijn we dus in ons opzet geslaagd. Qua moeilijkheidsgraad daarentegen zijn we grandioos mislukt ... :roll:
Plaats reactie