"Uitslagen ingeven"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

"Uitslagen ingeven"

Bericht door John Winston Lennon »

D'r staan nog veel quizzen waar de uitslag van moet worden ingegeven vrienden.

Hoe kan een ouwe fan van het circuit nu nog volgen?



:?
Dakota via Liverpool
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door peegee »

Ik heb al enkele mailtjes gestuurd naar quizorganisatoren, maar tot nu toe nog geen antwoord gehad... :(
Van zodra wél dan zet ik ze erbij.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door Keiem »

Goh, sinds ik alle café- en Facebookkwisjes ook op mijn agenda zet, staan er veel kwissen in de ranking die nooit hun uitslag gaan doorgeven. Ik denk dat Raf die na een maand of zo wel weghaalt dan.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door peegee »

Ik zou liever hebben, dat ze er gewoon blijven staan; zo heb je een perfect overzicht van wat er allemaal geweest is....
Ringo
Popstar
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 09 nov 2011, 10:56

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door Ringo »

Het wordt hier inderdaad wel een onoverzichtelijk zootje met al die cafe- en facebookquizzen. Hebben deze organisators hierom gevraagd, hebben zij hier wel interesse voor...blijkbaar niet aan hun reactie te zien. Ik ben dan ook voorstander om deze quizzen niet meer op te nemen in de kalender (of ze moesten er expliciet om vragen).
De kalender stond nu echt op punt :handgestures-thumbupright: voor de quizzen binnen het circuit, houden zo zoals het eerder was. En ook belangrijk, er komen nu al zo weinig reactie op de vaste jaarlijkse kwissen, laat staan dat we gaan reageren op bv een cafequiz waar waarschijnlijk alleen maar plaatselijke ploegen op afkomen.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door SepPuKu »

Misschien toch een onderscheid maken tussen de aankondingen en de uitslagen.

Ik meen te begrijpen dat bij de resultaten automatisch een nieuwe entry gecreëerd wordt wanneer er een quiz in de kalender opduikt? Die dan evt. later weer verwijderd wordt, in het geval van minder gekende of meer plaatselijke organisaties.

De kalender mag m.i. zo ruim mogelijk ingevuld blijven, zo'n gigantische lijst levert dit niet op.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door Keiem »

Ik vind het leuk om al die kwisjes op te sporen en in mijn kalender te zetten. Dit zijn trouwens allemaal aankondigingen die openbaar gebeuren (BQB, Los Flippos, Facebook, etc...). Daar staat geen beperking bij zoals 'dorpsquiz' of 'enkel voor gelegenheidsteams'. Die zet ik er niet op (als ik ze al kan vinden).
Wij doen graag een kwisje in onze streek, zelfs al zijn daar voornamelijk regioteams en zijn ze hier niet aangekondigd.

Het bijvoegen van deze kwissen in de uitslagen is een ander verhaal. Daar is eLMO 'chief of operations'... :lol:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: "Uitslagen ingeven"

Bericht door peegee »

Keiem schreef:Het bijvoegen van deze kwissen in de uitslagen is een ander verhaal. Daar is eLMO 'chief of operations'... :lol:
Laat ze aub staan; ze staan niet in de weg en als ze niet worden ingevuld tellen ze ook niet mee voor de ranking (net als de Espen-quiz van vorig jaar trouwens, helaas) :(
Plaats reactie