6e All Round Muziekquiz - Bellem - 23-02-2008

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Bericht door Rushian »

SepPuKu schreef: Maar een quiz in balans waar de ploeg wint die netjes alle genres en decennia bedekt (en kennis van een bepaalde niche geen noemenswaardig voordeel geeft), het is minstens even moeilijk en wat mij betreft toch een uitdaging waar ik (naar onze 2de editie toe) ferm mijn hoofd over breek :banghead:

Voor mij is dat alleszins een doel: in zo'n quiz komt toch iedereen aan zijn trekken en elke quiz bevat andere fragmenten. Hoe kan dat nu eenheidsworst zijn? :think:
Groot gelijk SepPuKu. Het is een verdomd moeilijke evenwichtsoefening. Wij (B-4s) dachten dat we met een Mixrondequiz een formule gevonden hadden om iedereen aan zijn trekken te laten komen (wat ons blijkbaar gelukt is) èn minder tijd te moeten besteden aan het selecteren van de fragmenten. Niet dus!! Het is nog veel moeilijker dan het zoeken naar fragmenten rond een bepaald thema. We kijken in de toekomst dan ook uit dat in elke ronde iedereen aan zijn trekken kan komen (decennia gewijs dan toch). Want het is niet leuk als je bij een ronde aan de kant moet zitten.

Patrick.
Plaats reactie