3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2012

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door Keiem »

fLEEtfox schreef:Paris Hilton neemt nog de slotetappe op de Champs Elysées voor zijn rekening met 30/31
niet dat ik wil zagen (maar ik doe het toch :silent: ): waar zat ons foutje in deze ronde?? Ik dacht dat we deze foutloos hadden...
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door fLEEtfox »

Keiem schreef:
fLEEtfox schreef:Paris Hilton neemt nog de slotetappe op de Champs Elysées voor zijn rekening met 30/31
niet dat ik wil zagen (maar ik doe het toch :silent: ): waar zat ons foutje in deze ronde?? Ik dacht dat we deze foutloos hadden...
Klopt : 31/31 :clap: . Is ook zo op het scherm in de zaal gekomen!
Was gewoon om te kijken of die analyses hier in feite wel gelezen worden :teasing-blah: :teasing-blah: ......
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door rino »

In that case :mrgreen: , 2 punten in de solostand voor ons?:
fLEEtfox schreef: Vijf keer juist :
R8 Yet Again : Starbuk&Apollo
R11 : Garden of my mind (titel van Mickey Finn) : Starbuk&Apollo

Dit is dan de stand van de solo’s :
Starbuk & Apollo 1
Neen, merci voor de anaLEEse. We zijn er volgend jaar zeker weer bij, schitterende quiz op alle vlakken. :handgestures-thumbupright:
freaq
Groupie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 13:16

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door freaq »

Als sporadische vierde man van het Starbuk-kwartet heb ik mij ook weer geamuseerd, nog beter dan vorig jaar zelfs. Alleen: waarom toch zo'n gigantische klets mosterd tussen dat broodje hotdog? Ik-ete-kik-da-nie-geirn! Nu durf ik er geen geld op te verwedden dat er het eerstvolgende kwartier nadien geen stoom uit mijn oren kwam :o

On a brighter note: héél mooie prijzentafel! (heeft iemand trouwens net als ik ook opgemerkt, net voor de uitreiking, dat er al een 'gat' in de constructie van cd's zat, ter grootte van één cd-doosje?)

Tot volgend jaar - als ik mag van Rino en co - met verse muziek, vers enthousiasme en een stiekeme hoop op de aanwezigheid van ketchup :shifty:
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door fLEEtfox »

rino schreef:In that case :mrgreen: , 2 punten in de solostand voor ons?:
fLEEtfox schreef: Vijf keer juist :
R8 Yet Again : Starbuk&Apollo
R11 : Garden of my mind (titel van Mickey Finn) : Starbuk&Apollo

Dit is dan de stand van de solo’s :
Starbuk & Apollo 1
Neen, merci voor de anaLEEse. We zijn er volgend jaar zeker weer bij, schitterende quiz op alle vlakken. :handgestures-thumbupright:
OK, ge krijgt er een punt bij!
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door aLEEce in chains »

De opmerking van de mosterd heb ik nog gehoord, net als de opmerking dat er bij iemand geen mosterd op het bordje gemengd lag. Er was die avond ketchup voorhanden, je vraagt het in het vervolg best nog eens. We zaten bij de catering duidelijk onderbemand en proberen daar volgend jaar zeker een mouw aan te passen (niet enkel voor jullie maar ook voor de helpers achter de bar zelf).

Wat je opmerking van de prijzentafel betreft: ik had dit niet gezien. Ik vind dit eerlijk gezegd wel erg. We betrouwden daar de deelnemers misschien iets teveel in. Ik ben op een gegeven ogenblik wel eens terug naar de tafel gegaan omdat er personen rond de tafel bleven hangen ook al hadden ze eerder al een prijs afgehaald (niet reguliere quizzers). Soit, misschien iets minder naïef zijn volgend jaar en in de buurt blijven van de prijzentafel :?
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
freaq
Groupie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 13:16

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door freaq »

Ach, minder naïef... Valt jullie zeker niet te verwijten, een mens hoopt toch dat iedereen eerlijk is op dat vlak. Maar je hebt maar één iemand nodig die daar minder correct in is, en misschien al wat overmoedig en beneveld... Laat ons hopen dat het zijn/haar muzieksmaak ook al had aangetast en hij met één van de mindere albums aan de haal ging :violin: Was trouwens redelijk op de rechterkant, en ging om een cd uit het eerste rijtje vooraan aan de tafel - makkelijk onder je trui te moffelen zonder al te brede armbewegingen. Misschien de strafste albums in het vervolg achteraan aan de tafels leggen?

Soit, al bij al een kleine kanttekening - waar jullie geen schuld treft bovendien - bij een voor de rest geslaagde quizavond! Ben content met dat album van Adèle, en mijn vriendin nog meer. Win-win!
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door aLEEce in chains »

Ik vrees dat ik weet om welke cd('s) het gaat. Er lag een doosje van Doves op de tafel met hun 5 albums in. Da's zeker een prijs die gekozen zou worden door een topper. Ik vrees dus dat hij voor de prijsuitdeling voetjes gekregen zal hebben.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door SepPuKu »

:shock:

Kan me idd. niet inbeelden dat quizzers die geregeld aantreden dit zouden durven. Je loopt het risico voor altijd met de vinger te worden gewezen.

Naast het feit dat je dit sowieso in geen enkel geval doet, uiteraard :snooty:

5 full CD's... ik had een EP mee met nauwelijks meer tracks (Geppetto & The Whales) :doh:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door kasenco »

aLEEce in chains schreef:Ik vrees dat ik weet om welke cd('s) het gaat. Er lag een doosje van Doves op de tafel met hun 5 albums in. Da's zeker een prijs die gekozen zou worden door een topper. Ik vrees dus dat hij voor de prijsuitdeling voetjes gekregen zal hebben.
die heeft Dirk meegenomen en wij waren 11e, dus hij lag er nog zeker voor de ploegen die voor ons eindigden :o
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door PEKEBO »

kasenco schreef:
aLEEce in chains schreef: Er lag een doosje van Doves op de tafel met hun 5 albums in. Da's zeker een prijs die gekozen zou worden door een topper
die heeft Dirk meegenomen
En alweer hebben ze gelijk te Beernem :handgestures-thumbupright: , Doves is inderdaad in handen geraakt van een topper :dance: .
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door aLEEce in chains »

kasenco schreef:
aLEEce in chains schreef:Ik vrees dat ik weet om welke cd('s) het gaat. Er lag een doosje van Doves op de tafel met hun 5 albums in. Da's zeker een prijs die gekozen zou worden door een topper. Ik vrees dus dat hij voor de prijsuitdeling voetjes gekregen zal hebben.
die heeft Dirk meegenomen en wij waren 11e, dus hij lag er nog zeker voor de ploegen die voor ons eindigden :o
Blij dit te lezen. We hebben lang getwijfeld of we deze niet voor onszelf te houden. We waren al allerlei fatwa's aan het uitspreken over den dief (technische pannes aan de stereo, snijwondes aan het boekje, etc.) :mrgreen:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door kasenco »

aLEEce in chains schreef:
kasenco schreef:
aLEEce in chains schreef:Ik vrees dat ik weet om welke cd('s) het gaat. Er lag een doosje van Doves op de tafel met hun 5 albums in. Da's zeker een prijs die gekozen zou worden door een topper. Ik vrees dus dat hij voor de prijsuitdeling voetjes gekregen zal hebben.
die heeft Dirk meegenomen en wij waren 11e, dus hij lag er nog zeker voor de ploegen die voor ons eindigden :o
Blij dit te lezen. We hebben lang getwijfeld of we deze niet voor onszelf te houden. We waren al allerlei fatwa's aan het uitspreken over den dief (technische pannes aan de stereo, snijwondes aan het boekje, etc.) :mrgreen:
hopelijk is Dirk zijn CD-speler nu niet gecrasht :P
Meersie
Fan
Berichten: 9
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 14:03

Re: 3de Editie "Riekt m'n ass, LEE?" op vrijdag 2 november 2

Bericht door Meersie »

't Was zeker de Baroness CD !

Toch nog serieus gevloekt achteraf dat die al weg was.
Beter quizzen zeggen ze dan ;)

Toppertje in ieder geval - volgend jaar zeker opnieuw van de partij!
Plaats reactie