8e B-4'S Muziekquiz - Aalter-Brug - 16-02-2008

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Bericht door Rushian »

bart depauw schreef:Wij van 17 naar 13. Nu, in verband met die 13; ik ben niet bijgelovig, maar op de weg naar de quiz heb ik een zwarte kat aangereden, en we zijn de hele quiz niet meer van die 13e plaats weggeraakt ... :think:
Doe volgend jaar een konijnepootje en een hoefijzer mee en wie weet..... Top 3?

Patrick.
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Bericht door Rushian »

Devil's answer schreef: Misschien moet ik wat meer melk drinken?
:tongue:
Naar het schijnt zijn die Calcifortjes goed voor het geheugen. Maar die hebben we helaas niet gekregen. Hééél lekker overigens Luk.

Patrick.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Devil's answer schreef: Ik vond het vreselijk dat ik niet op "No goodbyes" van The Subways kon komen
Same here, de titel lukte nog. Uiteindelijk kwamen er 2 uitvoerders bij me op, The Subways en The Delrays. Die laatsten haalden het antwoordblad. :oops: :banghead:
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

erik schreef:Nu nog reeksen met cajun, southern rock, symfonische rock, americana, lofi, salsa, krautrock, garagerock, caplyso, zydeco, merengue, jazz, juju, soca, klassiek, soukous, flamenco, fado, bhangra, coladeira, agidigbo, kleinkunst, jazzrock, township jive, jit jive, son, charanga, fusion, chanson, tex-mex, latinrock, ragga, gospel, folkrock, rai, ....... en dan komen we zeker ook eens langs in Aalter !

Ik kan me vinden in de reactie van erik. Het is gevaarlijk genrerondes in te lassen omdat het onmogelijk is elke muziekstijl evenwaardig aan bod te laten komen. Voer anders een rondje metal in... (daar zijn heus meer groepen te vinden dan Black Sabbath en Iron Maiden) Ok, het was niet echt een gemeend statement, maar het draagvlak van metal is waarschijnlijk evengroot als dat van dance. Je snapt wel waar ik op aanstuur :)

Los daarvan vond ik de kwis wel zeer geslaagd. Niet dat we op veel vragen het correcte antwoord konden geven (StuBru nekt ons teveel denk ik), maar we hebben ons wel geamuseerd! En dat is nog altijd de primaire reden om ons belachelijk te komen maken op een kwis. Maar goed, zolang we het gehaalde percentage maar de hoogte inkrijgen :)

Tot de volgende !
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

een schelle espe schreef:
erik schreef:Nu nog reeksen met cajun, southern rock, symfonische rock, americana, lofi, salsa, krautrock, garagerock, caplyso, zydeco, merengue, jazz, juju, soca, klassiek, soukous, flamenco, fado, bhangra, coladeira, agidigbo, kleinkunst, jazzrock, township jive, jit jive, son, charanga, fusion, chanson, tex-mex, latinrock, ragga, gospel, folkrock, rai, ....... en dan komen we zeker ook eens langs in Aalter !

Ik kan me vinden in de reactie van erik. Het is gevaarlijk genrerondes in te lassen omdat het onmogelijk is elke muziekstijl evenwaardig aan bod te laten komen. Voer anders een rondje metal in... (daar zijn heus meer groepen te vinden dan Black Sabbath en Iron Maiden) Ok, het was niet echt een gemeend statement, maar het draagvlak van metal is waarschijnlijk evengroot als dat van dance. Je snapt wel waar ik op aanstuur :)

Los daarvan vond ik de kwis wel zeer geslaagd. Niet dat we op veel vragen het correcte antwoord konden geven (StuBru nekt ons teveel denk ik), maar we hebben ons wel geamuseerd! En dat is nog altijd de primaire reden om ons belachelijk te komen maken op een kwis. Maar goed, zolang we het gehaalde percentage maar de hoogte inkrijgen :)

Tot de volgende !
Amusement is inderdaad het belangrijkste !
By the way, met welke ploeg speel je mee "schelle espe"
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Rubby schreef:
een schelle espe schreef:
erik schreef:Nu nog reeksen met cajun, southern rock, symfonische rock, americana, lofi, salsa, krautrock, garagerock, caplyso, zydeco, merengue, jazz, juju, soca, klassiek, soukous, flamenco, fado, bhangra, coladeira, agidigbo, kleinkunst, jazzrock, township jive, jit jive, son, charanga, fusion, chanson, tex-mex, latinrock, ragga, gospel, folkrock, rai, ....... en dan komen we zeker ook eens langs in Aalter !

Ik kan me vinden in de reactie van erik. Het is gevaarlijk genrerondes in te lassen omdat het onmogelijk is elke muziekstijl evenwaardig aan bod te laten komen. Voer anders een rondje metal in... (daar zijn heus meer groepen te vinden dan Black Sabbath en Iron Maiden) Ok, het was niet echt een gemeend statement, maar het draagvlak van metal is waarschijnlijk evengroot als dat van dance. Je snapt wel waar ik op aanstuur :)

Los daarvan vond ik de kwis wel zeer geslaagd. Niet dat we op veel vragen het correcte antwoord konden geven (StuBru nekt ons teveel denk ik), maar we hebben ons wel geamuseerd! En dat is nog altijd de primaire reden om ons belachelijk te komen maken op een kwis. Maar goed, zolang we het gehaalde percentage maar de hoogte inkrijgen :)

Tot de volgende !
Amusement is inderdaad het belangrijkste !
By the way, met welke ploeg speel je mee "schelle espe"
Hmm .. Ik denk dat een 'duh' hier op zijn plaats is :tongue:
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

Rubby schreef:
een schelle espe schreef:
erik schreef:Nu nog reeksen met cajun, southern rock, symfonische rock, americana, lofi, salsa, krautrock, garagerock, caplyso, zydeco, merengue, jazz, juju, soca, klassiek, soukous, flamenco, fado, bhangra, coladeira, agidigbo, kleinkunst, jazzrock, township jive, jit jive, son, charanga, fusion, chanson, tex-mex, latinrock, ragga, gospel, folkrock, rai, ....... en dan komen we zeker ook eens langs in Aalter !

Ik kan me vinden in de reactie van erik. Het is gevaarlijk genrerondes in te lassen omdat het onmogelijk is elke muziekstijl evenwaardig aan bod te laten komen. Voer anders een rondje metal in... (daar zijn heus meer groepen te vinden dan Black Sabbath en Iron Maiden) Ok, het was niet echt een gemeend statement, maar het draagvlak van metal is waarschijnlijk evengroot als dat van dance. Je snapt wel waar ik op aanstuur :)

Los daarvan vond ik de kwis wel zeer geslaagd. Niet dat we op veel vragen het correcte antwoord konden geven (StuBru nekt ons teveel denk ik), maar we hebben ons wel geamuseerd! En dat is nog altijd de primaire reden om ons belachelijk te komen maken op een kwis. Maar goed, zolang we het gehaalde percentage maar de hoogte inkrijgen :)

Tot de volgende !
Amusement is inderdaad het belangrijkste !
By the way, met welke ploeg speel je mee "schelle espe"

Bij de "4 schelln espe" :)
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

een schelle espe schreef: Bij de "4 schelln espe" :)
:oops:
oeps niet gezien dat jullie mee gedaan hebben onder deze naam (ik was er door omstandigheden zaterdag niet bij), ook net gezien dat jullie er volgende week bij zijn in Bellem !
:thumb2:

Welkom trouwens op het forum ! :)
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

Rubby schreef:
een schelle espe schreef: Bij de "4 schelln espe" :)
:oops:
oeps niet gezien dat jullie mee gedaan hebben onder deze naam (ik was er door omstandigheden zaterdag niet bij), ook net gezien dat jullie er volgende week bij zijn in Bellem !
:thumb2:

Welkom trouwens op het forum ! :)
Bedankt, en zaterdag zijn we zeker van de partij !
skyhook1
Roadie
Berichten: 34
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 07:19
Locatie: Nevele

wille is kunnen

Bericht door skyhook1 »

We komen op kruissnelheid ...
Na onze eigen quiz ( een tirreno adriaticootje );extra kilometers achter dernys; kregen we vorige zaterdag een mooi Nevele-Sanremo voor de wielen en in Bellem wacht ons al een volgende klassieker!
Zo werken we in alle stilte naar de quiz van Waarschoot alwaar we in volle glorie ( 2 teams )zullen aantreden .

Prima quizke trouwens daar aan de voet van de Poggio :thumb2: ,slecht begonnen zijn we toch nog in de top 15 geraakt ( maar dat 't zal niet aan mij gelegen hebben :oops: . Daarvoor hadden we superDirk mee :app:

De mixronden zorgden voor een natuurlijke ....euh mix van genres en idd :de presentatie was uitstekend en een voorbeeld voor velen
(Al zou een scheut country en een ons blues ook gesmaakt hebben :wink:)
Trouwens zet jullie maar schrap want Wille stuurt zaterdag een onuitgegeven superteam uit .
Btw: wegens te weinig Dave Matthews Band- vragen de laatste tijd brengen we hem zaterdag zelf mee. Voilà! :headbang:

Mack , gaan we nog van de bank geraken ? Moeten we Alan om raad vragen ?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: wille is kunnen

Bericht door Rubby »

skyhook1 schreef:We komen op kruissnelheid ...
Na onze eigen quiz ( een tirreno adriaticootje );extra kilometers achter dernys; kregen we vorige zaterdag een mooi Nevele-Sanremo voor de wielen en in Bellem wacht ons al een volgende klassieker!
Zo werken we in alle stilte naar de quiz van Waarschoot alwaar we in volle glorie ( 2 teams )zullen aantreden .

Prima quizke trouwens daar aan de voet van de Poggio :thumb2: ,slecht begonnen zijn we toch nog in de top 15 geraakt ( maar dat 't zal niet aan mij gelegen hebben :oops: . Daarvoor hadden we superDirk mee :app:

De mixronden zorgden voor een natuurlijke ....euh mix van genres en idd :de presentatie was uitstekend en een voorbeeld voor velen
(Al zou een scheut country en een ons blues ook gesmaakt hebben :wink:)
Trouwens zet jullie maar schrap want Wille stuurt zaterdag een onuitgegeven superteam uit .
Btw: wegens te weinig Dave Matthews Band- vragen de laatste tijd brengen we hem zaterdag zelf mee. Voilà! :headbang:

Mack , gaan we nog van de bank geraken ? Moeten we Alan om raad vragen ?
Hopelijk wordt het zaterdag gene bergrit over vier cols buiten categorie, maar ja als Cipolino nog meekan ... :lol:

Tot zaterdag , en hopelijk kunnen jullie de progressie verder zetten :thumb1:
Gebruikersavatar
Mack Jigger
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 13:55
Locatie: Hansbeke Wille is kunnen

Bericht door Mack Jigger »

Wie weet, miischien best dat we 2 ploegen hebben in waarschoot.
Dave Matthews is een aanwinst en Dave V heeft nog iets recht te zetten na zijn off-day op de kwis in Hansbeke.
By The Way, uw melk staat hier nog hé. De Keith heeft er al aangezeten. Die Yoho-drink blijkt lekker met een scheut Whisky. :D
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

Mack Jigger schreef:Wie weet, miischien best dat we 2 ploegen hebben in waarschoot.
Dave Matthews is een aanwinst en Dave V heeft nog iets recht te zetten na zijn off-day op de kwis in Hansbeke.
By The Way, uw melk staat hier nog hé. De Keith heeft er al aangezeten. Die Yoho-drink blijkt lekker met een scheut Whisky. :D
hopelijk gene MALT whisky !!! :violent: :burn: :banghead:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Thanks voor de voortreffelijke nabespreking op www.b-4s.org. Altijd leuk als ook je eigen naam eens opduikt bij de vermelding van de (bijna) solo's. :D
Tot mijn verbazing hadden JPJ&SG zowel titel als uitvoerder van Tool ("The Pot"), in het verleden werd daar al menig keer over gestruikeld, meen ik mij te herinneren. :)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:Tot mijn verbazing hadden JPJ&SG zowel titel als uitvoerder van Tool ("The Pot"), in het verleden werd daar al menig keer over gestruikeld, meen ik mij te herinneren. :)
Toen (in Eeklo) was Goote (= Sr. Jota) niet mee ... het was hij die met The Pot kwam aandraven, net zoals met Maumau trouwens. :D
Plaats reactie