29° Muziekquiz Radio 800 - Willebroek - 25/01/2008

Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

Tonyvdb schreef:Grappig trouwens dat je The Eagles als voorbeeld gebruikt, is ook altijd mijn voorbeeld van de ultieme - vergeef mij het woord, beste collega-quizzers en Eaglesfans - ouwezakkengroep :wink: = smilietje = niet te serieus opvatten
Aiaiai, nu is't ambras... :twisted:
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

Ach, laat dat jonkie nog even dwalen... :lol:

Wij oude zakken verkiezen de term "tijdloze klasse". 8)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Lars schreef:Ach, laat dat jonkie nog even dwalen... :lol:

Wij oude zakken verkiezen de term "tijdloze klasse". 8)
:D :wink:
No offence, zulle, het is gewoon een kwestie van smaak, ik hoor immens veel graag, maar The Eagles gewoon echt niet.
Niet dat ik geen poging(en) heb ondernomen, heb ook een 'verzamel' met een nummer of 20 zelfs, maar krijg er noch koud noch warm van... :|

Ik heb dat bvb. ook met 'jongere' artiesten als The Red Hot Chili Peppers en de alom bejubelde Foo Fighters of bij momenten zelfs Bloc Party of The Killers : ik vind dat over het algemeen maar slappe k*k :?
Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Big Banana schreef:
Tonyvdb schreef:Grappig trouwens dat je The Eagles als voorbeeld gebruikt, is ook altijd mijn voorbeeld van de ultieme - vergeef mij het woord, beste collega-quizzers en Eaglesfans - ouwezakkengroep :wink: = smilietje = niet te serieus opvatten
Aiaiai, nu is't ambras... :twisted:
En gij, Big Banana, zijt ne stoker :P
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Tonyvdb schreef: Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Ja, daar geraken we maar niet van verlost. Ik hoopte dat zijn solowerk de laatste stuiptrekkingen waren van J.S. maar neen hoor :banghead:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

SepPuKu schreef:
Tonyvdb schreef: Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Ja, daar geraken we maar niet van verlost. Ik hoopte dat zijn solowerk de laatste stuiptrekkingen waren van J.S. maar neen hoor :banghead:
ja, smaken verschillen: ik kan namelijk niet begrijpen - en daar jaag ik een heel legoen in het harnas - wat er goed is aan Led Zeppelin, ik kan van die pokkeherrie geen 2 nummers na elkaar beluisteren of ik word gek !
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

kasenco schreef:
SepPuKu schreef:
Tonyvdb schreef: Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Ja, daar geraken we maar niet van verlost. Ik hoopte dat zijn solowerk de laatste stuiptrekkingen waren van J.S. maar neen hoor :banghead:
ja, smaken verschillen: ik kan namelijk niet begrijpen - en daar jaag ik een heel legoen in het harnas - wat er goed is aan Led Zeppelin, ik kan van die pokkeherrie geen 2 nummers na elkaar beluisteren of ik word gek !
tja, Luc, smaken en goestingen, gij Zeppelin niet, ik The Eagles niet, iedereen zal wel zo'n 'artiest-die-je-eigenlijk-moet-goed-vinden' slecht vinden, zeker ...

Maar ik vind Zeppelin fantastisch :P
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Tonyvdb schreef:
kasenco schreef:
SepPuKu schreef:
Tonyvdb schreef: Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Ja, daar geraken we maar niet van verlost. Ik hoopte dat zijn solowerk de laatste stuiptrekkingen waren van J.S. maar neen hoor :banghead:
ja, smaken verschillen: ik kan namelijk niet begrijpen - en daar jaag ik een heel legoen in het harnas - wat er goed is aan Led Zeppelin, ik kan van die pokkeherrie geen 2 nummers na elkaar beluisteren of ik word gek !
tja, Luc, smaken en goestingen, gij Zeppelin niet, ik The Eagles niet, iedereen zal wel zo'n 'artiest-die-je-eigenlijk-moet-goed-vinden' slecht vinden, zeker ...

Maar ik vind Zeppelin fantastisch :P
Norah Jones :sleeping: (op zo een moment zoekt een mens ook een 'kotssmiley'
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:
kasenco schreef:
SepPuKu schreef:
Tonyvdb schreef: Om dan nog maar niet te beginnen over Arid :shock:
Ja, daar geraken we maar niet van verlost. Ik hoopte dat zijn solowerk de laatste stuiptrekkingen waren van J.S. maar neen hoor :banghead:
ja, smaken verschillen: ik kan namelijk niet begrijpen - en daar jaag ik een heel legoen in het harnas - wat er goed is aan Led Zeppelin, ik kan van die pokkeherrie geen 2 nummers na elkaar beluisteren of ik word gek !
tja, Luc, smaken en goestingen, gij Zeppelin niet, ik The Eagles niet, iedereen zal wel zo'n 'artiest-die-je-eigenlijk-moet-goed-vinden' slecht vinden, zeker ...

Maar ik vind Zeppelin fantastisch :P

zo is dat !

ik kan The Eagles dan weer best pruimen
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

kasenco schreef: ja, smaken verschillen: ik kan namelijk niet begrijpen - en daar jaag ik een heel legoen in het harnas - wat er goed is aan Led Zeppelin, ik kan van die pokkeherrie geen 2 nummers na elkaar beluisteren of ik word gek !
Goh wat in het harnas jagen betreft... als iemand 1 van mijn favoriete groepen zum kotsen vindt, heb ik daar alvast geen probleem mee (en dan heb ik het niet over Led Zeppelin hee).

Als iemand me echter per sé wil overtuigen dat ik dat ook moet vinden, of blijft zagen waarom ik zijn favoriet maar niets vind, dan... :yell: :violent:

Het is m.i. gewoon een kwestie van je mening niet op te dringen :o Voor mij hoeft bv. niemand zijn onderbroeken van Arid voor spullenhulp mee te geven (dat gaan we die mensen toch niet aandoen :grin: )
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

as ge het dan toch aan't zoeken zijt ........ PINK FLOYD !!! AAARRRGGHHH!!!!!! :banghead: :evil: :yell: :banghead:

en eerlijk gezegd ook al meermaals trachten te pruimen ...helaas !
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

celtic601 schreef:as ge het dan toch aan't zoeken zijt ........ PINK FLOYD !!! AAARRRGGHHH!!!!!! :banghead: :evil: :yell: :banghead:

en eerlijk gezegd ook al meermaals trachten te pruimen ...helaas !
nog zo een 'over the top' getilde groep.... ik moet er ook ni van hebben
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Hela hela, ge moogt iedereen afzeiken maar niet Pink Floyd hee :nono:

Maar jullie hebben het ongetwijfeld over hun latere werk :mrgreen:

(toch, hee... mannen?)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Pink Floyd (t.e.m. The Wall, erna haak ik af) en vooral Zeppelin vind ik geweldig, maar - en nu kom ik alweer grof wild voor de smaakpolitie - heb het ook niet zo voor Bob Dylan, ik vind dat hij soms een beetje zaagt, al heeft hij wel een flink aantal schitterende songs geschreven, niet zelden in betere versies gebracht door andere artiesten...
Ook de 4-5 albums lange hype rond Johnny Cash heb ik nooit helemaal doorgrond, leuk voor één of twee liedjes, maar een beetje te 'one trick pony' ...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

leuke discussie dit... muziekquizzen.be op zijn best :thumb1:

Nu we toch bezig zijn, wat wij bij JPJ&SG ook niet erg lusten, zijn van die 70s-rockacts als The Allman Brothers Band of Grateful Dead ... wordt bij ons ook gecatalogeerd onder 'ouwezakkenrock' ... :wink:
Plaats reactie