Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Jorgen VG »

kasenco schreef:Dit is mijn laatste post hier op het forum. Jammer genoeg voor de geïnteresseerden zullen er ook geen playlist en analyse worden gepubliceerd. Alles is hier blijkbaar al gezegd en mijn besluit om nog een 21e editie te organiseren, wordt nog in beraad gehouden. Dus het Kas & Co verhaal stopt hier voorlopig en daar zullen bepaalde individuen niet rouwig om zijn.

C U l8er ;)
Proficiat mijnheer De Duivel;
u hebt uw naam alle eer aangedaan... :thumbdown:

Het zal u plezier doen te zien dat er alweer een gedemotiveerde pioneer is bijgekomen.
(wat kan anders de bedoeling zijn van uw bijna steeds neersabelende kritiek)

Ik sluit me aan bij: alle kritiek mag gegeven worden;
het is enkel de manier waarop.

Oh ja... en u vind het ook belangrijk om te onderstrepen ik ben niet de enige die zo denkt (want blijkbaar voelt u zich regelmatig geroepen om de stem van het niet gehoorde publiek te zijn - bij deze ik dan ook maar eens)
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door PaulMcCartney »

Big Banana schreef:
Ik kan me vergissen maar vermoedelijk drukt speedking zich uit in cm. :?
Ik had misschien best eerst is van mijn koffie gedronken :oops:
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door PaulMcCartney »

Silent Dolphin schreef:
kasenco schreef:Dit is mijn laatste post hier op het forum. Jammer genoeg voor de geïnteresseerden zullen er ook geen playlist en analyse worden gepubliceerd. Alles is hier blijkbaar al gezegd en mijn besluit om nog een 21e editie te organiseren, wordt nog in beraad gehouden. Dus het Kas & Co verhaal stopt hier voorlopig en daar zullen bepaalde individuen niet rouwig om zijn.

C U l8er ;)
Proficiat mijnheer De Duivel;
u hebt uw naam alle eer aangedaan... :thumbdown:

Het zal u plezier doen te zien dat er alweer een gedemotiveerde pioneer is bijgekomen.
(wat kan anders de bedoeling zijn van uw bijna steeds neersabelende kritiek)

Ik sluit me aan bij: alle kritiek mag gegeven worden;
het is enkel de manier waarop.

Oh ja... en u vind het ook belangrijk om te onderstrepen ik ben niet de enige die zo denkt (want blijkbaar voelt u zich regelmatig geroepen om de stem van het niet gehoorde publiek te zijn - bij deze ik dan ook maar eens)
Ik had ondertussen ook een ander verhaal ingetikt - maar het was even te druk op het forum (en post dus weg)

Klopt inderdaad - maar relativeren is ook wel een beetje van toepassing natuurlijk.

Het gaat hier maar over een muziekkwis en dit is maar een forum waar de ene zijn frustraties iets te persoonlijk verwoord en het spektakel begint.

Ik heb ook altijd de neiging als je maanden aan een quiz werkt en je wordt dan de dag na je quiz hier persoonlijk aangevallen om er dan de brui aan te geven (wat kwissen betreft).

Wanneer je zelf een kwis organiseert, dan weet je pas wat er allemaal komt bij kijken......
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door aLEEce in chains »

Silent Dolphin schreef:
kasenco schreef:Dit is mijn laatste post hier op het forum. Jammer genoeg voor de geïnteresseerden zullen er ook geen playlist en analyse worden gepubliceerd. Alles is hier blijkbaar al gezegd en mijn besluit om nog een 21e editie te organiseren, wordt nog in beraad gehouden. Dus het Kas & Co verhaal stopt hier voorlopig en daar zullen bepaalde individuen niet rouwig om zijn.

C U l8er ;)
Proficiat mijnheer De Duivel;
u hebt uw naam alle eer aangedaan... :thumbdown:

Het zal u plezier doen te zien dat er alweer een gedemotiveerde pioneer is bijgekomen.
(wat kan anders de bedoeling zijn van uw bijna steeds neersabelende kritiek)

Ik sluit me aan bij: alle kritiek mag gegeven worden;
het is enkel de manier waarop.

Oh ja... en u vind het ook belangrijk om te onderstrepen ik ben niet de enige die zo denkt (want blijkbaar voelt u zich regelmatig geroepen om de stem van het niet gehoorde publiek te zijn - bij deze ik dan ook maar eens)
Ook niet overdrijven hé... Ik ga me niet teveel in deze discussie mengen, wil gewoon meegeven dat ik me nog nooit geërgerd heb aan Devil zijn posts, terwijl ik dat wel aan Kas en co zijn posts heb gedaan (maar da's persoonlijk). 't was zoals iemand (ik ben helaas vergeten wie) gisterenavond in Tielt kwam te zeggen: 't is toch niet omdat je graag bier lust, dat je daarom ze ook moet brouwen. Dus laat die discussie over het organiseren van een quiz aub vallen. We hebben zelf nog maar een georganiseerd (tweede komt eraan) en hebben dus massa's respect voor de organisatoren ervan, maar dat wilt toch niet zeggen dat iemand die er geen organiseert nu geen kritiek mag hebben. Soit, ik ga me er verder niet in mengen...
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Keiem »

Ik denk dat iedereen weet dat zowel Kas als Devil graag hun zegje doen en daar dan ook geen doekjes om winden (Ook Tony doet/deed dat soms, al weet ik dat hij zich inhoudt de laatste tijd). En daar is zeker niets mis mee. Ook daar dient een forum voor, dat hoort er bij. Dat is één van de grote revoluties geweest van het internet in het algemeen. Maar het is de combinatie van deze twee die meestal het potje doet overkoken en voor dit soort uit de hand gelopen discussies zorgt. Jammer, en ik hoop dat de storm vlug gaat liggen. Zowel Kas als Devil zijn opvallende figuren op deze site en het zou jammer zijn mochten ze verdwijnen. Ik zou zeggen: probeer het uit te praten voor zover dit nog mogelijk is.
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door PEKEBO »

Keiem schreef:Ik denk dat iedereen weet dat zowel Kas als Devil graag hun zegje doen en daar dan ook geen doekjes om winden (Ook Tony doet/deed dat soms, al weet ik dat hij zich inhoudt de laatste tijd). En daar is zeker niets mis mee. Ook daar dient een forum voor, dat hoort er bij. Dat is één van de grote revoluties geweest van het internet in het algemeen. Maar het is de combinatie van deze twee die meestal het potje doet overkoken en voor dit soort uit de hand gelopen discussies zorgt. Jammer, en ik hoop dat de storm vlug gaat liggen. Zowel Kas als Devil zijn opvallende figuren op deze site en het zou jammer zijn mochten ze verdwijnen. Ik zou zeggen: probeer het uit te praten voor zover dit nog mogelijk is.

:handgestures-thumbupright: ,ik zou het niet beter kunnen omschrijven maar ik heb hetzelfde gevoel hierover.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Rock Monsieur »

PEKEBO schreef:
Keiem schreef:Ik denk dat iedereen weet dat zowel Kas als Devil graag hun zegje doen en daar dan ook geen doekjes om winden (Ook Tony doet/deed dat soms, al weet ik dat hij zich inhoudt de laatste tijd). En daar is zeker niets mis mee. Ook daar dient een forum voor, dat hoort er bij. Dat is één van de grote revoluties geweest van het internet in het algemeen. Maar het is de combinatie van deze twee die meestal het potje doet overkoken en voor dit soort uit de hand gelopen discussies zorgt. Jammer, en ik hoop dat de storm vlug gaat liggen. Zowel Kas als Devil zijn opvallende figuren op deze site en het zou jammer zijn mochten ze verdwijnen. Ik zou zeggen: probeer het uit te praten voor zover dit nog mogelijk is.

:handgestures-thumbupright: ,ik zou het niet beter kunnen omschrijven maar ik heb hetzelfde gevoel hierover.
Als beiden nu eens samen in 1 team zouden quizzen? Of beter nog ... als beiden nu eens samen 1 quiz zouden organiseren ... zou de wereld dan niet veel mooier zijn :mrgreen:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Keiem »

Rock Monsieur schreef:Als beiden nu eens samen in 1 team zouden quizzen? Of beter nog ... als beiden nu eens samen 1 quiz zouden organiseren ... zou de wereld dan niet veel mooier zijn :mrgreen:
Hmm, Elio en Bart geraken er ook nog steeds niet aan uit hé... Lijkt me hier ook niet mogelijk. Ik zou al blij zijn met een wapenstilstand.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door rino »

Los van de jammerlijke discussie zou ik het heel fijn vinden om de playlist van vrijdag hier toch te kunnen nalezen. Ook razend benieuwd naar eventuele solo's...
going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door going_underground »

Ik moet zeggen dat ik deze bespreking met stijgende verbazing gelezen heb. Djeezes, over zo iets onnozels als een muziekquiz worden hier bijna fatwa's en alle mogelijke banbliksems bovengehaald. Mag ieder niet de quiz maken die hij wil? Of gaan we hier een Hoge Raad voor de Voorafgaandelijke Goedkeuring van Muziekquizzen oprichten, en mogen quizzen die deze goddelijke goedkeuring niet hebben gekregen niet georganiseerd worden op straffe van steniging? Man, man, man, waar zijn we mee bezig?

Persoonlijk vond ik de quiz best goed. Misschien mijn voordeel: ik ben een absolute nitwit wat muziek na 2000 betreft, dus ik kon de moeilijkheidsgraad daarvan niet inschatten. Peter en Johan vonden wel dat 2000+ best te doen was, ook voor gelegenheidsploegen. Mijn bijdrage qua interne solo's viel in de jaren '80 te noteren: Mainframe met "5 Minutes", M+M met "Black Stations/White Stations", Prince Charles And The City Beat Band met "More Money", Kenny "Jammin'" Jason & Fast Eddie Smith met "Can U Dance",... Mij best geamuseerd! :music-rockout:

Ook leuk: de Princelinkreeks. Je kan het leuk vinden of niet, maar Prince is wel degelijk dé artiest van de jaren '80! Op één jaar na, 1983, elk jaar een straffe plaat afgeleverd (in 1982 en 1987 zelfs dubbelaars!), en daarnaast nog hits zomaar weggegeven aan hopen andere artiesten!

Hopelijk komt er volgend jaar een 21'ste editie!
Drasjnar
Groupie
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 19 aug 2007, 16:39

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Drasjnar »

Oei, ik ben precies wat laat met mijn reactie en de vonken vliegen weer lustig in het rond lees ik (een bijzonder bedenkelijke gewoonte vind ik persoonlijk).
In ieder geval heb ik me meer dan uitstekend geamuseerd afgelopen vrijdag, Luc. Een moeilijke maar evenwichtige kwis. Ik hoorde uitstekende gitaarbands (Dinosaur Jr., Teenage Fanclub e.d.), terwijl Marc zich kon uitleven tijdens de dance fragmenten. En zo hoort het ook. Een prima avondje entertainment dus, al vrees ik dat het voor sommige mensen al lang geen entertainment meer is, maar meer een zaak van leven of dood (arm Vlaanderen...).
Wat er ook van zij, ik duim alvast mee dat je er nog een flink pak jaren bij doet en hopelijk dus tot op editie 21 !

Grtz,
Frank
FHF
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door peegee »

Het is als magneten, tegenpolen trekken elkaar aan; hier hebben we juist het tegenovergestelde; deze heren gelijken (niet alleen in naam) zo goed op elkaar, dat het niet anders kan dan dat ze elkaar "voor de kop stoten"... Zowel de commentaren van Luk als van Luc zijn vaak nogal recht voor de raap. Ik heb daar totaal géén moeite mee, integendeel: de commentaren die veel milder zijn zijn misschien vaak veel erger bedoeld....
kasenco schreef:En de kritiek van Devil's Answer..... ik ken hem en dat veeg ik gewoon onder de mat! Ik wacht nog altijd op zijn eerste muziekquizorganisatie of durft hij niet?

En hoe je een quiz ook opstelt, olie drijft altijd boven, dat bewijzen de Metal Mickeys weer eens. Zij zijn echt van alle markten thuis en dat zijn andere ploegen dan iets minder ;)
Ik hoop niet dat je je deelname aan de "Tsunami-muziekquiz" vergeten bent, Luc, maar die was dus wél volledig in elkaar gestoken door Luk (Devil's Answer) Die staat nog altijd in mijn top 10 van "best ineengestoken popquizzen aller tijden" (en ik heb er al veel meegemaakt)

Die 2e opmerking vind ik ook niet gepast, Luc. Alsof dat enkel de Metal Mickeys een goede ploeg is en de rest maar tweederangsteams.... Je commentaren zijn (zoals ik hierboven al liet doorschemeren) even hard als die van Luk. Dan vind ik ook, dat je zijn commentaren moet kunnen slikken....
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Devils answer »

Nou, nou… De uitlating van Silent Dolphin dat het mijn bedoeling zou zijn om pioniers te demotiveren klasseer ik bij dezelfde desinformatie als zou ik quizorganisaties altijd neersabelen, en , niet te vergeten, dat ik nog geen quiz heb samengesteld (ook al is dat wat jaren geleden intussen).

Bovendien vind ik dat ikzelf veel meer persoonlijk word aangevallen dan ik dat deed door mijn tussenkomsten in deze thread. Het is natuurlijk een nadeel als je solo een quiz lanceert, dat je de weerslag mogelijk vlugger persoonlijk interpreteert.
Mijn woorden waren veel minder zalvend dan deze van de andere bijdragen die dezelfde pijnpunten aanraakten, dat is zeker waar. Maar… Banbliksems? Fatwa? Pioniers willen demotiveren? Zaak van leven of dood? Sèg mannekens! Overdrijven julllie ook niet wat véél? Lazen jullie wat er stààt?

Wat terug werd gesmeten was nog wat anders.

Wordt er een zondebok gezocht? Een stok om mee te slaan?

Het argument dat ik niets schreef over quizzen die we wonnen, klopt gewoonweg niet.
Over de Men In Black-quiz was iedereen enthousiast, en ik heb me wel degelijk aangesloten bij de teneur van felicitaties voor de organisatie. De quiz in Boom: idem…
De Scary Monkeyquiz werd niet door iedereen gesmaakt, en daar heb ik wel degelijk ook op gereageerd (ook persoonlijk tegenover Vincent via mail trouwens).
Vorige week over de quiz in Waarschoot: ook besproken, “ondanks” de overwinning zelfs als eerste.

Het is wél waar dat ik minder actief ben geweest op het forum, maar dat had (o ironie) precies te maken met de opvallend veranderde sfeer van precies Kasencos bijdragen, over onder andere het wegblijven van ploegen op volgens hem een goede quiz, en de samenstelling van ploegen met topspelers en zijn klassement “ploeg met originele samenstelling”. De Ultratopquizbespreking had ik geopend (na een 16° plaats) met een zeer positieve evaluatie. Wéér niet goed! Er volgde een hetze rond wat nu mocht gevraagd worden op een Ultratop-quiz mede geleid door Kasenco, die zelfs een zéér persoonlijk aanval richtte naar de eindsamensteller om het aan anderen over te laten (!). Toen had ik het wel even gehad met het forum… Dat had niets te maken met ons winnen of verliezen…

En ja, het is misschien wijzer om beter niets te schrijven als de quiz je niet beviel, zoals ik van een van de “afgehaakten” dit weekend hoorde.
Ik heb dat ook al gedaan (ik noem geen namen)…
Maar of dat de bedoeling is van een forum?
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door kasenco »

Na een paar dagen stilte volgen hier de oplossingen.
Fragment 4: AB Sounds - New Beat - (Acid) House
Fragment 6: Commerciële (Euro)Dance
Fragment 8: Belpop 90's
Fragment 9: Belpop 00's
Fragment 12: Kas & Co Junior favorieten 00's
Fragment 13: Kas & Co Junior favorieten 2010


Reeks 1
1 Shalamar * A Night To Remember
2 Dave Stewart & Barbara Gaskin * It's My Party
3 Platinum Blonde * Not in Love
4 Logic System * Unit
5 Manic Street Preachers * Little Baby Nothing
6 2 Brothers On The 4th Floor * Never Alone
7 Banderas * This Is Your Life
8 Nemo * Popmusic
9 AngeliCo * Good About You
10 Kosheen * All In My Head
11 Snow Patrol * Open Your Eyes
12 Dizzee Rascal (& Armand Van Helden) * Bonkers
13 Goose * Words
14 Rox * My Baby Left Me
15 The Heavy * How You Like Me Now

Reeks 2
1 Gap Band * You Dropped A Bomb On Me
2 Howard Jones * Things Can Only Get Better
3 M+M * Black Stations/White Stations
4 Bomb The Bass * 10 Seconds To Terminate
5 The Sundays * Goodbye
6 AB Logic * The Hitman
7 James * Born Of Frustration
8 The Big Noise * A Better Friend
9 Tim Vanhamel * Until I Find You
10 La Roux * Quicksand
11 The Raconteurs * Steady As She Goes
12 Black Eyed Peas * Meet Me Halfway
13 Cee Lo Green * F**k You
14 Gorillaz * On Melancholy Hill
15 Team William * Wonderyear III

Reeks 3
1 Greg Phillinganes * Behind The Mask
2 Madness * Our House
3 Aztec Camera * All I Need Is Everything
4 Signal Août 42 * Pleasure & Crime
5 Brad * 20th Century
6 Nunca * House Of Doom
7 Electronic * Disappointed
8 The Candy Dates * Oh Innocence
9 Balthazar * This Is A Flirt
10 Moloko * Forever More
11 The Kills * Black Balloon
12 Lady Linn & Her Magnificent Seven * I Don't Wanna Dance
13 Aloe Blacc * I Need A Dollar
14 Plan B * Prayin'
15 Customs * Shut Up, Narcissus

Reeks 4
1 Toni Basil * Mickey
2 Mainframe * 5 Minutes
3 Red Hot Chili Peppers * Behind The Sun
4 Reflex * The Pleasure Trip
5 Weezer * Undone - The Sweater Song
6 Culture Beat * Mr Vain
7 Carter The Unstoppable Sex Machine * Do Re Mi, So Far So Good
8 The Pink Flowers * Weather
9 A Brand * Mad Love, Sweet Love
10 Muse * New Born
11 Blur * Out Of Time
12 Lily Allen * Fuck You
13 Justin Bieber feat. Ludacris * Baby
14 The Van Jets * Teevee
15 Example * Kickstarts

Reeks 5 - Paarse Draad
1 Apollonia 6 * Sex Shooter
2 Sheila E * The Belle Of St Mark
3 The Time * My Summertime Thang
4 The Family * Nothing Compares 2 U
5 Madhouse * 6
6 Andre Cymone * The Dance Electric
7 Mazarati * 100 MPH
8 Dale * Simon Simon
9 Vanity 6 * Nasty Girl
10 Wendy & Lisa * Sideshow
11 Carmen Electra * Fantasia Erotica
12 New Power Generation * Girl 6
13 Jesse Johnson feat. Sly Stone * Crazay
14 Jill Jones * G-Spot
15 Prince * Compassion

Reeks 6
1 Madonna * Borderline
2 The Smiths * The Headmaster Ritual
3 Serge Gainsbourg * Harley David Son Of A Bitch
4 Brian Eno & David Byrne * The Jezebel Spirit
5 Dinosaur Jr * Feel The Pain
6 Snap ! * Exterminate
7 The Shamen * Boss Drum
8 Danish Buttercookies * Don't Hurt Me Now
9 Thou * I Won't Go To Nashville
10 MGMT * Time To Pretend
11 Kelis * Milkshake
12 Emiliana Torrini * Jungle Drum
13 Taio Cruz * Dynamite
14 The National * Bloodbuzz Ohio
15 Kasabian * Where Did All The Love Go

Reeks 7
1 Duran Duran * Rio
2 Prince Charles & The City Beat Band * More Money
3 Pixies * River Euphrates
4 Public Relation * Eighty Eight
5 Breeders * Saints
6 Captain Hollywood Project * More And More
7 Bang Bang Machine * Breathless
8 The Believers * Get Up
9 Praga Khan feat. Roos Van Acker * Rhythm
10 MIA * Paper Planes
11 Santogold * Les Artistes
12 Lady Gaga * Lovegame
13 Duck Sauce * Barbra Streisand
14 Marina & The Diamonds * Hollywood
15 Adrian Lux * Teenage Crime

Reeks 8
1 Toto Coelo * I Eat Cannibals
2 Beastie Boys * (You Gotta) Fight For Your Right (To Party)
3 Front 242 * Funkahdafi
4 Zsa Zsa Laboum * Something Scary
5 Meat Puppets * Backwater
6 2 Unlimited * Get Ready For This
7 The Word * Two White Girls 'pon A Mini Bus
8 Tribe * Stone Cold
9 Magnus * Hunter/Collector
10 Cat Power * The Greatest
11 Ladyhawke * Back Of The Van
12 Mumford & Sons * Little Lion Man
13 Martin Solveig (& Dragonette) * Hello
14 Katy B * Katy On A Mission
15 Lykke Li * Get Some

Reeks 9
1 Schmutz * Love Games
2 Talking Heads * Once In A Lifetime
3 Arbeid Adelt * Steppin' Stone
4 A Split Second * The Colosseum Crash
5 Teenage Fanclub * The Concept
6 Cartouche * Feel The Groove
7 Timbuk 3 * Just Wanna Funk With Your Mind
8 Soulwax * Hammer & Tongues
9 Tom Helsen * When Marvin Calls
10 The Juan Maclean * Give Me Every Little Thing
11 Mark Lanegan * Driving Death Valley Blues
12 Gossip * Heavy Cross
13 Stromae * Alors On Danse
14 Jamie Lidell * Enough's Enough
15 The Swiss * Bubble Bath

Reeks 10
1 Jacksons * Walk Right Now
2 Blancmange * Waves
3 Sisters Of Mercy * Train
4 Kenny Jammin' Jason & Fast Eddie Smith * Can U Dance
5 Charlatans * Tremelo Song
6 M People * Sight For Sour Eyes
7 Rockbitch * SNAFU (Situation Normal: All Fucked Up)
8 Peanut Butter & Jam * Tell Me
9 Sweet Coffee * Lost In Tears
10 The Thrills * Whatever Happened To Corey Haim
11 Llorca (& Lady Bird) * My Precious Thing
12 David Guetta feat. Akon * Sexy Bitch
13 Eliza Doolittle * Pack Up
14 The Knife * The Height Of Summer
15 Netsky * Iron Heart
Laatst gewijzigd door kasenco op di 12 apr 2011, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Keiem »

bedankt om deze te posten. was er ook naar benieuwd. mooie playlist, maar niet zo simpel. Ik heb toch nog zo veel te leren over de laatste drie decennia me dunkt...
Plaats reactie