Moeve quiz Lier 07/12/2007

Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

lijkt me iets makkelijker dan vorige editie .... tja tssn lezen en horen ...
had hier toch wel mijn streng kunnen trekken ...
leuke kwis met vele toffe fragmenten precies
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Inderdaad tof quizke, Celtic. Zie maar da ge er volgend jaar ook bij zijt, dan winnen we die drinkersprijs al zeker...

Misschien wel iets te makkelijk voor de doorgewinterde ploegen, maar daar waren er (dacht ik, de Duvels hebben hun uitwerking niet gemist) maar drie van aanwezig.
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Bericht door Joe Roxy »

De quiz in het JH is vooral bedoeld geweest mensen uit Lier en normaal gezien voor mensen uit het JH. Dat laatste lukt wel niet zo goed. Indien er blijkbaar nog enkele plaatsjes vrij zijn, worden deze vrijgesteld voor andere ploegen. Dus ja zo krijgen ploegen als Willy & .... als de Afghan Pigs nog de kans om mee te doen.
Jammer genoeg kunnen de prijzen dan net niet weggekaapt worden voor de spontane quizzer maar wel door die meer meedoen.
Dat er zo weinig ploegen kunnen meedoen is het feit dat het JH niet al te groot is. Ze moeten nog een beetje plaats bieden voor gewone bezoekers aant JH. Omdat het een Jh is, is de drank eveneens goedkoop ;-)

Het prijzenaanbod vind ik eigenlijk wel zeer goed. Zeker als je vergelijkt met het BK. (80, 40, 20 eruo cd-bonnenvoor 1,2 en 3) Enkel hebben ze voor de jongerenploeg, dat voor het eerst was ingeroepen, beetje verkeerd aangepakt. Maar das mijn gezaag, omdat ons ploeg zich een beetje benadeeld voelde.

Mensen vanuit het jeughdhuis klagen dat de quiz te moeilijk is , maar gelukkig zijn er niet te veel verandering gebeurd tov van de vorige jaren. Het bblijft een typische , maar wel een tamelijk evenwichtige quiz.

Persoonlijk was ik tevreden met het resultaat van men ploeg (eindelijk is 4 man). Na 2x 7de geindigd, nu net de top 5 gehaald.
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

dendaffe schreef:Reeks 11: Verbanden

1. Nico: Chelsea Girls
2. Jon Bon Jovi: Midnight In Chelsea
3. Fratellis: Chelsea Dagger
= Chelsea

1. Steve Miller Band: The Joker
2. Adicts: Joker In The Pack
3. Wolfmother: Joker & The Thief
= Joker

1. Black Sabbath: Black Sabbath
2. Talk Talk: Talk Talk
3. Renegade Soundwave: Renegade Soundwave
= Groepsnaam = songtitel

1. Badfinger: Come And Get It
2. Joy Division: Atmosphere
3. Inxs: Suicide Blonde
= zelfmoord zangers (ophanging)

Letterspel
ACCEIKMNORSTY: Arctic Monkeys
ACEILPSS: Specials
AACDEEFIRR: Arcade Fire
DEEIIRSSSTTTW: Twisted Sister
CEHHINOOOPRV: Hooverphonic
het zag er een fijne quiz uit. een deelname volgende keer zit er dik in.
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Bericht door Joe Roxy »

Ik heb met ene mede-rganisator gesproken om de uitslag nog te verkrijgen. Omdat hij het even heel druk heeft om alles volledig te geven, zal dit nog eventjes duren.
Ik zal zeker krijgen heeft hij beloofd (ten laatste +- 25 december). Da post ik ze zo spoedig op het forum.

Het enigste wat ik nog weet is :
1. De afghan Pigs
2. Willy JR. en de knelpuntenclub
3.
4.
5. Joe Roxy & de hete hangzijzers (Joe Roxy deed vorig jaar solo mee op het BK)

Dit op 15 ploegen.
Plaats reactie