Boombastic editie 12 (26/2/2011)

PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door PaulMcCartney »

Het was weer heerlijk ontspannend quizzen op deze 12de editie. Kurt ( de luidrustigste van de Koerier gang) tracteerde ons weer op een gevarieerd brouwsel van hits gekruid met een sausje van StuBru fragmenten.

Geen stressy toestanden - uitstekende presentatie - prima bediening. Kortom, alles om een leuke quizavond te verzekeren.

Bovenaan de top was het een strijd tussen de Duveltjes en de Crickets en ze eindigden ook in deze volgorde.

De top 5 bestond verder uit een heel sterke Afghan Pigs, Martha en ons collectiefje (met dank aan onze Zweed en het verliefd koppeltje).

Wij zullen ook niet ontbreken op de ongelukseditie volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Net als elke jaar een (ont)spannende hitquiz, al had ik persoonlijk het gevoel dat em ietsje moeilijker was dan de vorige edities. Alles dik in orde en dat is voor ons genoeg om volgend jaar weder te keren :handgestures-thumbupright:

Proficiat ook aan Sympathie (met z'n vieren) die in extremis het Cricket-collectief voorbij snelden :clap:
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door ricardofab4 »

proficiat aan Kurt en zijn team voor de voortreffelijke quiz :clap:

proficiat aan
sympathie vur den duvel ( sterk met 4 :clap: )
the crickets ( danny,roberto,peekeboo,seppuku en vinceluka :o )
martha wainwrong ain't right ( peegee,mark,maledictus, espe en banana :banana-guitar: )
afghan pigs ( inderdaad sterke prestatie :dance: )
om ons voor te zijn

dank aan Steven en Becky en Hendrik
:banana-dance: :banana-guitar: :music-rockout:
plezant met veel lol en leute en goede samenwerking

alles voor herhal :character-oldtimer: ing vatbaar
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door PEKEBO »

Inderdaad, alweer een leuke quiz daar te Boom met als thema "Plaatsen" (steden,landen,continenten enzzz)
Voor de gelegenheid mij aangesloten bij the crickets wegens personeelstekort bij Bruce Horny and the rest.
2 onnodige missers kosten ons uiteindelijk de zege. Onoplettendheid bij de foto van Noordkaap, niet aandachtig genoeg gekeken naar de bezetting :think: (hadden hier Monza ingevuld) en op de koop toe zat bij het fragment van Noordkaap (Druk in Leuven) die in een geluidsronde zat ook een plaats in de titel dus bleven we rustig verder slapen :lol: . Bij de laatste fragmentenronde kwam Atlantic Ocean-Waterfall te laat toen het antwoordenblad 10 sec. van tafel weg was :? , was dit fragment maar eerder in die reeks gepasseerd en niet als voorlaatste fragment...

Nu, alle lof aan Sympathie veur den duvel die het met 4 ipv 5 personen toch klaarspeelden om de zege te pakken :clap: .

Wel nog even vermelden dat er blijkbaar onenigheid was aan de prijzentafel die achteraan ! in de zaal stond.Toen de winnaars hun prijs mochten ontvangen vooraan ! aan het podium (trofee) werden wij al afgeroepen als 2de en logischerwijs haalden wij onze prijs af achteraan in de zaal. Nu bleek dat ook de winnaars nog een keuze moesten maken aan diezelfde tafel :roll: terwijl wij al bijna terug aan onze tafel zaten met onze prijs...hier en daar gemor bij de winnaars (terecht,maar niet onze schuld) aan ons adres terwijl de fout toch wel lag bij de organisatie :naughty: die veel te vlug het eindklassement overliep!!
Een spijtig voorval maar ons treft hier geen enkele schuld!

Voor de rest niets dan lof over deze organisatie die een mooi product afleverden :handgestures-thumbupright: .
Laatst gewijzigd door PEKEBO op ma 28 feb 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door maes jackie »

Kurt en Chantal, proficiat met alweer een puike quiz. Een goeie mix van 'ernstige' en plezante fragmenten, aangevuld met foto's (niet de makkelijkste vonden wij) en videofragmenten. Van International All Stars als jullie werd niets minder verwacht trouwens. Voor de Floppy's werd het zeker geen flop met een plaatske juist achter Koerier. Ook bedankt aan de biljartclub om elke ploeg op gepaste wijze van drank te voorzien. Wat mij betreft graag tot de 13'de editie. En ik wil zeker geen polemiek starten maar wanneer je merkt dat je voor je beurt aan de prijzentafel wordt geroepen, wat belet je om dit foutje (sic) van de organisatie zelf recht te zetten?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door One good reason »

Als trouwe klant op deze quiz weet je op voorhand wat je mag verwachten.
Leuke hits, ambiance, gevarieerde genres en uitdagingen die je geest soms kunnen martelen :lol:
Aan tafel met de "Crickets" wederom enorm genoten van Vince, Johan en Peter als invallers.
Chapeau aan Sympathie :twisted: om met 4 toch even deze, niet evidente, quiz binnen te halen.
Het thema in deze quiz is ook altijd meegenomen om als hulpmiddel te gebruiken bij titel-twijfelaars :handgestures-thumbupright:
Tot hier mijn samenvatting: want een goede quiz heeft geen verdere commentaar nodig :banana-guitar:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door PEKEBO »

maes jackie schreef:Kurt en Chantal, proficiat met alweer een puike quiz. Een goeie mix van 'ernstige' en plezante fragmenten, aangevuld met foto's (niet de makkelijkste vonden wij) en videofragmenten. Van International All Stars als jullie werd niets minder verwacht trouwens. Voor de Floppy's werd het zeker geen flop met een plaatske juist achter Koerier. Ook bedankt aan de biljartclub om elke ploeg op gepaste wijze van drank te voorzien. Wat mij betreft graag tot de 13'de editie. En ik wil zeker geen polemiek starten maar wanneer je merkt dat je voor je beurt aan de prijzentafel wordt geroepen, wat belet je om dit foutje (sic) van de organisatie zelf recht te zetten?

Fout rechtzetten? Tja,de keuze van de prijs van die mensen weet je nooit natuurlijk en er is nooit toenadering gezocht hiervoor om de fout te herstellen.En het gaat allemaal zo snel dat de 3de in de eindstand al aan de beurt is om zijn/haar prijs af te halen enz.Het is geen overleg en beslissing van man tot man natuurlijk,als groep is dit niet evident wanneer er al personen van dezelfde ploeg hun plaats aan tafel terug innemen.

Als er een prijs was die ik of anderen bij the crickets ophaalden en die bestemd was voor de winnaars mogen ze die zelf terugvragen hoor!
We brengen deze zonder probleem dan mee naar een volgende quiz. Einde polemiek ;)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door One good reason »

Ik had Justin Timberlake met "FutureSoundLoveSexy en wa weet ik allemaal".
Als je wil kan ik mijn handtekening zetten op de binnenkant van de hoes.
Kost dan wel 500 Euro ;)
FF Serieus: Als iemand van Sympathie dit wil, laat dan maar iets weten.
Dan kunnen we zeker iets regelen.
En zoals PeKeBo al aanhaalde, dit was een puur misverstand.
Wij dachten dat de hoofdwinnaars iets apart kregen aan het podium.
Of was dit enkel handjesgeschud?
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door celtic601 »

inderdaad ..wij waren misschien iets te vlug met het afroepen van onze 2de ploeg na de winnaars . hierdoor een spijtig voorval ... maar nu niet om te zeggen dat er nu juist 5 TOP CD'S
lagen die per toeval alle 5 door de crickets zijn genomen als prijs ?
het kan natuurlijk maar ???
het is natuurlijk onze fout , maar in gedachte dat het al bijna half 1 was gingen we wat vlugger over de eindstand heen ...
volgend jaar misschien de fragmenten iets korter , dan hebben we een betere marge ...
we shall see !
proficiat aan de winnaars sympathie veu den Duvel met in kielzog de crickets en martha wainwrong...
iedereen bedankt voor deelname en hopelijk tot weerziens op bOOmbastic 13 !!!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1897
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door Buddy59 »

PEKEBO schreef:Als er een prijs was die ik of anderen bij the crickets ophaalden en die bestemd was voor de winnaars mogen ze die zelf terugvragen hoor!
We brengen deze zonder probleem dan mee naar een volgende quiz.
:music-rockon:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door Rubby »

Wij hebben ons ook geamuseerd gisterenavond :banana-dance: :banana-guitar:

Leuke quiz om te spelen, supersfeer aan onze tafel, nonkel Hugo in vorm, soms zelfs een beetje teveel :teasing-blah: waardoor we waarschijnlijk wel enkele punten lieten liggen, maar soit het was een prima avond, de verre verplaatsing waard.

Mijn eerste maal hier, maar ik probeer zeker terug te komen !
Leuke quizzen met zo'n thema en enkele prima fragmenten gehoord (Pixies, Magnapop, Morrissey, ...).

Paar minpuntjes : we zaten niet zo goed voor het geluid en bij ons soms wel eens de opmerking dat er weinig heel recente zaken in zaten (maar daar gaf onze nonkel zeker niet om :P ).
en ook straffe mosterd op de hotdogs :lol: :lol: :lol:

Proficiat aan de winnaars :twisted: :clap: :clap: :clap: (mijn inspanningen om voor een vijfde quizzer te zorgen waren blijkbaar totaal niet nodig ;) )

Tot volgend jaar :music-rockout:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door DVNO »

PEKEBO schreef: Bij de laatste fragmentenronde kwam Altantic Ocean-Waterfall te laat toen het antwoordenblad 10 sec. van tafel weg was :? , was dit fragment maar eerder in die reeks gepasseerd en niet als voorlaatste fragment..
1. ge kunt gij da allemaal wel zeggen...
2. 't is aTLantic Ocean => misschien dat het daardoor moeilijk kwam :whistle:

Btw prijzentafelprobleem: gewoon kopiëren en aan mekaar doorgeven? :confusion-shrug:
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 328
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door John Winston Lennon »

gerookt_espe schreef:
Btw prijzentafelprobleem: gewoon kopiëren en aan mekaar doorgeven? :confusion-shrug:



:doh: :hand: :naughty: :snooty: :whistle:
Dakota via Liverpool
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door Devils answer »

Euh... Dat prijzentafelgevalletje moet niet opgeblazen worden tot meer dan het was, hé: een misverstand dus.
De mooiste prijs was ongetwijfeld "de overwinning met ons klassieke viertal" tegen euh... de rest van de wereld (inclusief de verenigde inwoners nabij de Atlantische Oceaan :twisted: :angelic-halofell: )

Case closed!
Mijn felicitaties aan de organisatie voor alweer een prima BOOMbastic-editie trouwens! :clap: :clap: :clap:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Boombastic editie 12 (26/2/2011)

Bericht door PEKEBO »

gerookt_espe schreef:
PEKEBO schreef: Bij de laatste fragmentenronde kwam Altantic Ocean-Waterfall te laat toen het antwoordenblad 10 sec. van tafel weg was :? , was dit fragment maar eerder in die reeks gepasseerd en niet als voorlaatste fragment..
1. ge kunt gij da allemaal wel zeggen...
2. 't is aTLantic Ocean => misschien dat het daardoor moeilijk kwam :whistle:

Btw prijzentafelprobleem: gewoon kopiëren en aan mekaar doorgeven? :confusion-shrug:
Tiepvaut regthezed... :teasing-blah: ;)
Plaats reactie