Foute TOW Muziekquiz Temse - 1/5/2010

Plaats reactie
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Foute TOW Muziekquiz Temse - 1/5/2010

Bericht door PaulMcCartney »

Allereerst Buddy een dikke proficiat wensen met alweer een schitterend afgeleverde en gepresenteerde quiz. Het was weer genieten van de platte commerciele dingen - misschien lag het accent wat veel op de jaren 70 en was het iets moeilijker dan vorige edities.

Schittererende prijzentafel - vlotte bediening.

Podium :

1) Martha
2) Silent Dolphins
3) Rock Monsieur

Tot hier het goede nieuws.

De quiz werd jammer genoeg vergald door ene Johnny (de presentator - weggelopen uit één of ander Nederlandse talkshow - met totaal geen kennis van muziek) en een hoop Marina's (de juryleden - met een mooi maar truttig voorzitster).

Voor onze ploeg werd in een bepaalde reeks "L'L'L'Lucy' afgekeurd, omdat we een L te veel hadden geschreven. Dany (Buddy dus) kwam tussen beide en gaf aan van het punt toe te kennen, maar opper Marina hield voet bij stuk en kwam dan nogal vrij irritant uitleg geven.

Blijkbaar was er wel meer bij meerdere ploegen iets aan de hand met de jurering.

Ik heb dit in mijn lang quizbestaan nog nooit mee gehad. Moeten discussieren over 1 letter met iemand die niets van muziek kent en waar de samensteller van de quiz het punt toekent en de jury dit niet wil toegeven.

Indien de jury volgend jaar dezelfde is, zullen ze mij daar niet meer zien :mrgreen:
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Foute TOW Muziekquiz Temse - 1/5/2010

Bericht door John Winston Lennon »

PaulMcCartney schreef:
Voor onze ploeg werd in een bepaalde reeks "L'L'L'Lucy' afgekeurd, omdat we een L te veel hadden geschreven. Dany (Buddy dus) kwam tussen beide en gaf aan van het punt toe te kennen, maar opper Marina hield voet bij stuk en kwam dan nogal vrij irritant uitleg geven.


Wat 'n chance dat dit 10 jaar geleden niet is gebeurd met mij erbij.

't Kot was afgebroken geweest.






en de voorzitster waarschijnlijk zwanger gemaakt
Dakota via Liverpool
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Foute TOW Muziekquiz Temse - 1/5/2010

Bericht door John Winston Lennon »

:rofl2:
Dakota via Liverpool
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Foute TOW Muziekquiz Temse - 1/5/2010

Bericht door PaulMcCartney »

John Winston Lennon schreef:
PaulMcCartney schreef:
Voor onze ploeg werd in een bepaalde reeks "L'L'L'Lucy' afgekeurd, omdat we een L te veel hadden geschreven. Dany (Buddy dus) kwam tussen beide en gaf aan van het punt toe te kennen, maar opper Marina hield voet bij stuk en kwam dan nogal vrij irritant uitleg geven.


Wat 'n chance dat dit 10 jaar geleden niet is gebeurd met mij erbij.

't Kot was afgebroken geweest.
Yep, those were the days
Het was lang geleden dat ik me nog eens zo kwaad gemaakt heb - 1 jaar minstens toch :mrgreen:
Plaats reactie