celtic601 schreef:zeer geslaagde oldieskwis ... wat normaal is als je 2des aankomt denk ik.
natuurlijk met 60's & 70's kanonnen als jef en johan geef je op deze jaartallen niet veel weg ... als je dan zelf niets weggeeft op de jaren 80 en de disco & soulfragmenten , kan je avondje niet stuk !
heb zelfs hier en daar is een oldie kunnen aanbrengen ... JOEHOE !!!
voor ons in alle geval voor herhaling vatbaar !!!
dikke proficiat trouwens aan de kas en zijn co's + sultans... wederom het bewijs dat
het geen simpel kornuiten zijn .... francis - luc - jackie - charlie ..... begin er maar tegen ??????
Ook bedankt !
Jullie hadden inderdaad een perfect samengesteld team, heel sterke score :app: , helaas was er aan kas niets te doen deze keer
1. The Diamonds Little Darlin'(1957)
2. The Kinks Dandy (1966)
3. Little Jimmy Osmond Tweedle dee (1973)4. The Meteors Together too long (1980)
5. Cornelis Vreeswijk De nozem en de non (1972)
6. Billy Joe Royal Down in the boondocks (1965)
7. Chi Coltrane Go like elijah (1973)
8. The Blue Nile Tinseltown in the rain (1984)
9. Saragossa Band Agadou (1981)
10. The Box Tops Cry like a baby (1968)
11. Sensational Alex Harvey band Delilah (1975)
12. The Undertones It's going to happen (1981)
13. The Animals I'm crying (1964)
14. The Adverts No time to be 21 (1978)
15. The Scabs Crystal eyes (1988)
Ik ben zeker op een andere quiz geweest.... zat er ook niet in volgens mij
Na controle blijkt dit inderdaad niet juist te zijn !!!
SORRY
3 was Argent - hold your head up
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
Zat Guantanamera in de quiz? Niet gemerkt.... of begon de trappist toen reeds te werken?
1. Pat Boone Ain't that a shame (1955)
2. Curtis Lee Pretty little angel eyes (1961)
3. Stevie Wright Evie (Let your hair hang down) (1974)
4. Tonic Dancing in the moonlight (1980)5. Stampen & dagen (Flor) Tandem (1976)
6. The Seekers A world of our own (1965)
7. Dr. Demento People eater (1970)
8. Echo and the bunnymen The game (1987)
9. Afric Simone Ramaya (1975)
10. Tommy Boyce & Bobby Hart Alice Long (1968)
11. Debbie Everybody join hands (1972)
12. Will To Power Baby I love your way (1989)
13. The Cowsills Indian lake (1968)
14. The Darts Duke of earl (1979)
15. Simple Minds Up on the catwalk (1984)
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
Zat Guantanamera in de quiz? Niet gemerkt.... of begon de trappist toen reeds te werken?
9 was Los lobos - Anselma
oeioeioei, seffens kunt ge nog opnieuw beginnen en dat na zo een zware avond....
precies geen 'PC-techneuten' bij Testedoene
Voila, vanaf reeks 4 zijn nu de correcte reeksen gepost !
SORRY !
Bij Testedoene inderdaad weinig PC mannen , ik ben een beetje den enigen (en dan nog ), probleem is dat ik voor deze quiz weinig te maken had met de samenstelling en opmaak
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
Zat Guantanamera in de quiz? Niet gemerkt.... of begon de trappist toen reeds te werken?
9 was Los lobos - Anselma
oeioeioei, seffens kunt ge nog opnieuw beginnen en dat na zo een zware avond....
precies geen 'PC-techneuten' bij Testedoene
Sorry voor een oude versie door te mailen , maar heb een zware uitgangsnacht achter de rug en was nog niet goed wakker
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
Zat Guantanamera in de quiz? Niet gemerkt.... of begon de trappist toen reeds te werken?
Ik ben er ook al een paar tegengekomen waarvan ik dacht: huh? Zat dat in de quiz???
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
In reeks 1 had enkel Xenos Eddie Fisher juist, niemand had de titel
De rest van de nummers zijn zowel titel als uitvoerder door meer dan 5 ploegen juist geraden.
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
In reeks 1 had enkel Xenos Eddie Fisher juist, niemand had de titel
De rest van de nummers zijn zowel titel als uitvoerder door meer dan 5 ploegen juist geraden.
Van horen zeggen: niemand had The Sandpipers..... hahaha
1. Eddie Fisher Outside of heaven (1953)
2. Barry Mc Guire Eve of destruction (1965)
3. Badfinger No matter what (1971)
4. The Specials Rat race (1980)
5. The Sunstreams Aan de grens van de Duitse heuvelen (1979)
6. Chris Montez Some kind a fun (1963)
7. Chip Taylor (Urbain) Same old story (1976)
8. Aneka Japanese boy (1981)
9. The Sandpipers Guantanamera (1966)
10. Booker T and the Mg's Time is tight (1969)
11. Ian Hunter Life after death (1979)
12. Aztec Camera How men are (1988)
13. The Yardbirds Shapes of things (1966)
14. Hawkwind Silver machine (1972)
15. George Thorogood Bad to the bone (1982)
In reeks 1 had enkel Xenos Eddie Fisher juist, niemand had de titel
De rest van de nummers zijn zowel titel als uitvoerder door meer dan 5 ploegen juist geraden.
Van horen zeggen: niemand had The Sandpipers..... hahaha
ha, wij wel, bij die tweede foto, een gokje : vier latino-gasten, zie je ...