7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Devils answer »

Erg leuke en goed in elkaar gestoken quiz alweer van die mannen/vrouwen van vzw Respons! :app: :app: :app:

Met een aantal uitdagende maar niet té moeilijke reeksen en twee theoriepakketten, waarop het voor de gelegenheidsploegen toch nog zwoegen werd zonder angst uit te zweten en voor de routiniers opletten om geen overbodige punten te laten vallen.

Een quiz die om 21 uur start, kort na middernacht het laatste fragment laat horen, en toch niet het gevoel geeft dat het een "maar-driekwartgevulde quiz" was terwijl het ook geen stressy toestanden werden, awel, chapeau! :thumb2: Het kan dus !!!

Voor wie dat belangrijk vindt: er was ook een waardevolle prijzentafel met veel DVD’s en CD’s, ook dranken en “quizpakketten”.

De organisatie was prima :thumb2: :thumb1: , op de nogal lange pauze tot de projectie van de laatste puntenreeksen en de einduitslag na (mogelijk te wijten aan computerproblemen?).

De reeks “We-tube” met zelfgemaakte persiflages op (meestal) bekende muziekvideo’s, vertoond met de originele klank van de nummers, was ronduit schitterend en overklaste de reeds prachtige vorige eigen edities ervan (met “Head Hunter” (Front 242) voor mij op kop). Elke clip kreeg terecht applaus vanuit het publiek… :app: :app: :app:

De einduitslag:

1. Scary Monsters 279 punten
2. Sympathie vur den Duvel 278 punten
3. Vlassenbroek 2000 270 punten
4. Jan, Piet , Joris en Sam Gooris 269 punten
5. …
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Devils answer »

Dat ik (na een avondje 100 % plat water) toch met een kater ben thuisgekomen heeft minder de maken met de manier waarop we met onze leuke ploeg de overwinning alweer weggaven met wat onvergeeflijke missers van ons allen...

De einduitslag wil ik niet aanvechten: de ploeg met het meest behaalde punten heeft (mistelling in eerdere reeksen, niet aangegeven door gelijk wie van de andere ploegen, niet te na gesproken :twisted: ) gewonnen.

Maar toen ik aanschoof bij de ploegen die een klacht hadden ingediend over de laatste reeksen, en sportief meldde dat wij twee punten TEVEEL hadden gekregen en dus onterecht als winnaar stonden geklasseerd, kreeg ik de mededeling dat dit al was rechtgezet "omdat een andere ploeg dit reeds had gemeld" (mede omdat die ons waren komen consulteren omtrent de resultaten vooraf).

Het deed me denken aan onze tweede plaats bij de Kakkerlakken-quiz in Hamme, waar iemand van de uiteindelijke winnaars me voor de einduitslag feliciteerde omdat hun punten blijkbaar niet zo goed waren als later door de jury beoordeeld (ik eis hier geen hertelling, laat dat duidelijk zijn, en ik wil de winnaars toen ook niet in discrediet brengen). Waar het om gaat: er was geen haar op mijn hoofd dat toen door mijn kortstondige teleurstelling om een "vermeende onrechtvaardigheid" zou hebben gevraagd om die "voorkennis" (jury, tel dat eens na bij die andere ploeg, want ik denk...)...
Er was ook geen protest om teveel punten van de winnaar... So what?
Wij hebben dit in Oudenaarde wél sportief gepresteerd, en het geeft een beetje een mes-in-de-rug-ervaring dat Scary Monsters het reeds voor ons deden.
Scary indeed...

Met alle respect voor winnaarsdrang... Ik vind dit gedrag wat vreemd.
Niet echt voor ons, maar voor de organisatie, die niet de kans heeft gehad om de klaarblijkelijke vergissing (iedereen zag de voorlopige score met ons als winnaar) recht te zetten met vermelding van onze eigen sportieve aangifte.


Nu ja, zo leer je wat "mensen" in het muziekquizcircuit kennen, hé.
:twisted:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Tonyvdb »

wij komen al zeven jaar met plezier naar deze quiz, een unicum met die heerlijke filmpjes op het einde (ben elk jaar altijd onder de indruk van die mannen hun spitsvondigheid en sillyness / ben trouwens ook onder de indruk van het onmenselijk lelijke monument op de rotonde op de N60, de zgn. 'fallus van Eine')

De quiz zelf is ook altijd een meevaller, getuige een volle zaal op een toch niet vanzelfsprekende datum.

Gisteren minder eigenzinnig en eigen-smoelerig dan we daar gewend zijn; er werd wat blijkbaar wat meer rekening gehouden met de gangbare 'normen' van het maken ener muziekquiz.
Ook organisatorisch dik in orde : toen we twee punten te kort kregen, kwam Boo-Lee himself aan onze tafel de misrekening recht zetten en toelichten :thumb2:

Terug een nek-aan-nek tussen De Monsters en Sympathy gisteren, terug beslecht met één puntje verschil door de eersten.
Een chaotische eindafrekening bracht één of meerdere Monsters wat van hun melk, met wat heen-en-weer geloop tussen tafel en jury tot gevolg : ik hoop dat Sympathy en Monsters vlug de vredespijp roken ...
Wijlder hadden de derde plaats maar voor het grijpen - op deze quiz zonder theorie, hadden we zelfs ei zo na gewonnen, rekende ik - maar faalden jammerlijk op een paar hoezen (Glasvegas, titel Dinosaur Jr) en foto's en vooral 'makkie' Lady Gaga (biografie-deel), direct goed voor twee punten zelfs deze, stom :doh:
Zo ging de bronzen plak naar Vlassenbroek, wat wij hen natuurlijk van harte gunden :wink:

See you allemaal in een quizzaal volgend jaar (en sommigen nog morgenavond in Café Verdi) ...
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door straight banana »

Zoals elk jaar leuke, niet te moeilijke quiz. En de filmpjes waren deze keer nog geestiger dan we al gewoon waren. :thumb1:

Dikke merci aan de mannen van Vlassenbroek dat ik bij hen aan tafel mocht aanschuiven.
:D
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door straight banana »

Devil's answer schreef:Dat ik (na een avondje 100 % plat water) toch met een kater ben thuisgekomen heeft minder de maken met de manier waarop we met onze leuke ploeg de overwinning alweer weggaven met wat onvergeeflijke missers van ons allen...

De einduitslag wil ik niet aanvechten: de ploeg met het meest behaalde punten heeft (mistelling in eerdere reeksen, niet aangegeven door gelijk wie van de andere ploegen, niet te na gesproken :twisted: ) gewonnen.

Maar toen ik aanschoof bij de ploegen die een klacht hadden ingediend over de laatste reeksen, en sportief meldde dat wij twee punten TEVEEL hadden gekregen en dus onterecht als winnaar stonden geklasseerd, kreeg ik de mededeling dat dit al was rechtgezet "omdat een andere ploeg dit reeds had gemeld" (mede omdat die ons waren komen consulteren omtrent de resultaten vooraf).

Het deed me denken aan onze tweede plaats bij de Kakkerlakken-quiz in Hamme, waar iemand van de uiteindelijke winnaars me voor de einduitslag feliciteerde omdat hun punten blijkbaar niet zo goed waren als later door de jury beoordeeld (ik eis hier geen hertelling, laat dat duidelijk zijn, en ik wil de winnaars toen ook niet in discrediet brengen). Waar het om gaat: er was geen haar op mijn hoofd dat toen door mijn kortstondige teleurstelling om een "vermeende onrechtvaardigheid" zou hebben gevraagd om die "voorkennis" (jury, tel dat eens na bij die andere ploeg, want ik denk...)...
Er was ook geen protest om teveel punten van de winnaar... So what?
Wij hebben dit in Oudenaarde wél sportief gepresteerd, en het geeft een beetje een mes-in-de-rug-ervaring dat Scary Monsters het reeds voor ons deden.
Scary indeed...

Met alle respect voor winnaarsdrang... Ik vind dit gedrag wat vreemd.
Niet echt voor ons, maar voor de organisatie, die niet de kans heeft gehad om de klaarblijkelijke vergissing (iedereen zag de voorlopige score met ons als winnaar) recht te zetten met vermelding van onze eigen sportieve aangifte.


Nu ja, zo leer je wat "mensen" in het muziekquizcircuit kennen, hé.
:twisted:

Onwaarschijnlijke déjà vu toen de einduitslag geprojecteerd werd: voor de tweede week na mekaar van dezelfde ploeg verloren en weeral met één puntje…

Kan me voorstellen dat dit balen in het kwadraat is. Heb pas achteraf iets over deze controverse vernomen, wat het natuurlijk nog pijnlijker maakt…
Hopelijk wordt dit een beetje bijgelegd.
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Cz-2mX »

Beste Devil’s Answer,

Je bericht verdient toch wel een reactie van een Scary Monster (een van de vier aanwezige – en ik spreek alleen voor mezelf).

“Ook al werden wij tot onze grote verbazing tweede, geen van ons vieren vond dit een aangename avond, moet ik eerlijk gezegd melden.”

Bovenstaande zin is de openingszin uit je eerste reactie op de Kakkerlakkenquiz van 21 november. Hieruit kan de objectieve lezer toch enkel afleiden dat jullie toen onverhoopt tweede werden, m.a.w. beter scoorden dan verwacht. Van enig ongenoegen is geen spoor. Dat je er wel degelijk (als je informatie klopt: terecht) een kras op je ziel aan overgehouden hebt, kan ik begrijpen. Dat je er ruim een maand later nog verongelijkt over bent en er nu uiteindelijk toch mee naar buiten komt, zet helaas weinig zoden aan de dijk.

En dan over naar je tweede bericht van vannacht en naar je “een-beetje-een-mes-in-de-rug-ervaring” van gisteravond. Mijn ervaring (en je bedenking bij de uitslag van de Kakkerlakkenquiz sterkt me daarin) is dat je dergelijke geschillen hoe dan ook beter de avond zelf uitklaart, liever dan er achteraf oeverloze discussies over aan te gaan op dit forum.

Je voorstelling van de feiten kan toch wel tot verkeerde interpretaties aanleiding geven (vergeet niet dat deze berichten zowel gelezen worden door mensen die op de quiz aanwezig waren als door anderen).

Dat er vóór de bekendmaking van de punten van de laatste ronde over de respectieve prestaties in die ronde gepraat wordt: het gebeurt in de beste families. Jullie wisten dus dat jullie normaliter (net als op de Guess Whoquiz van vorige week) op één schamel puntje van de overwinning zouden stranden. De verbazing toen de punten van de laatste ronde op het scherm verschenen, was dan ook niet alleen bij jullie groot.

Ik neem aan dat het feit dat jullie niet de enigen waren die wisten dat de geafficheerde punten fout waren jullie "sportieve aangifte" niet beïnvloed heeft. Pas na enig beraad binnen de Scary Monsters
is iemand van ons naar de jurytafel gestapt om een mogelijke vergissing aan te kaarten, waarna jullie (los van ons initiatief, neem ik aan) hetzelfde gedaan hebben. De jury heeft vervolgens de vergissing rechtgezet.

Meer is er niet gebeurd. Alles is discreet en zonder enig rumoer in de zaal verlopen (cf. de reactie van straight banana). Ik begrijp dan ook je opmerking niet dat “(…) de organisatie (…) niet de kans heeft gehad om de klaarblijkelijke vergissing (iedereen zag de voorlopige score met ons als winnaar) recht te zetten met vermelding van onze eigen sportieve aangifte”.

Als het nog eens gebeurt (jullie herinneren je vast dat we op de Wasoetiesquiz van 2008 al eens ex aequo eindigden), kunnen we misschien beter onderling overleggen vóór er iemand naar de jurytafel trekt. Nog een manier om wat mensen in het muziekquizcircuit te leren kennen.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Vlassenbroek2000 »

straight banana schreef:Zoals elk jaar leuke, niet te moeilijke quiz. En de filmpjes waren deze keer nog geestiger dan we al gewoon waren. :thumb1:

Dikke merci aan de mannen van Vlassenbroek dat ik bij hen aan tafel mocht aanschuiven.
:D
Kan enkel maar beamen dat het inderdaad een leuke, onderhoudende, niet te moeilijke quiz was.
Enkele hilarische momenten gehad aan onze tafel, en niet het minst in de "WeTube" reeks :thumb1: :thumb1:

En bedankt straight banana dat je bij ons wou aansluiten :D
Zonder jou zat een derde plaats er helaas niet in vrees ik.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door SepPuKu »

Heb even mijn reactie moeten aanpassen want ik kwam net te laat :roll:

Eigenlijk ging ik gewoon informeren bij Sympathie wat ze invulden bij Kansas city, we waren verwonderd dat het volgens de organisatie Bill Haley was terwijl wij aan Wilbert Harrison dachten. We wisselden terwijl informatie uit over onze scores en we waren het er over eens dat de Monsters nipt gewonnen waren.

Dat het net bij zo'n gelegenheid is dat de scores niet helemaal bleken te kloppen is uiteraard ongelukkig voor iedereen. En ik zou ook even afgewacht hebben maar net zoals er bij de Monsters ploeggenoten zijn die eindeloze discussies op dit forum liever vermijden (discussies waarbij uitspraken vaak dubbelzinnig en verwarrend kunnen zijn bv, en waarbij o.a. Luk en ik ons weinig aantrekken of sommige quizzers hun wenkbrauwen fronsen bij dergelijke eindeloze uiteenzettingen), zijn er quizzers die iets minder impulsief gaan informeren bij de jury of de scores wel kloppen. Maar misschien moet er langs beide kanten begrip worden getoond voor het hanteren van andere waarden die m.i. het vermelden amper waard zijn. Waarbij "amper" dus "een beetje" betekent hee (anders wordt dit forum nog overbodig... 8) )

Luk, wij gaan ook niet plots stoppen met oeverloos discussiëren op dit forum, en ik denk niet dat mijn ploeggenoten zich in het heetst van de strijd zullen kunnen inhouden om bij de jury te gaan informeren, ik denk dat er ergere zaken zijn om aanstoot aan te nemen. Verder krijg je van mij alsnog een eervolle vermelding voor het spontaan melden van de onterecht aan jullie toebedeelde punten, jammer (maar begrijpelijk) dat de organisatie daar in volle stress zelf niet aan dacht. Want laat ons niet uit het oog verliezen dat dit een zeer leuke quiz was om te spelen :app:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door Devils answer »

Jullie actie beschouw ik als een in twijfel trekken van de integriteit van onze ploeg.

En Cz-2mX doet daar in zijn reactie nog een schepje bovenop met zijn "... waarna jullie (los van ons initiatief, neem ik aan) hetzelfde gedaan hebben."

Ik wist niet dat jullie onze punten al hadden laten nachecken tot ik het hoorde van de organisator op het moment dat ik zelf vooraan stond om daarom te verzoeken.
Dat jullie dit zonder overleg met ons hebben gedaan, doet geloven dat jullie ons in staat achten zo te willen winnen. :roll:
En dat vind ik (blijvend) érg. :evil:
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

Bedankt voor de positieve reacties!

Over de discussie over die twee punten teveel voor Sympathie Voor Den Duvel wil ik het niet hebben. Ik vond het sportief van hen dat ze dit zelf kwamen melden, maar op dat moment was mijn enige bekommernis een correcte einduitslag. Onze quiz mag dan ludiek zijn, dat betekent niet dat we hem niet ernstig nemen.

Wat de inhoud van de quiz betreft heb ik zowat alles gehoord: gemakkelijk, moeilijk (zowel van lokale ploegen als van circuitploegen gehoord), iets te alternatief, meer mainstream dan anders ... opinions are like assholes. :wink: Ik denk dat de einduitslag aangeeft dat hij een heel klein beetje moeilijker was dan vorig jaar maar veel zal het niet schelen.

We zijn zelf in elk geval heel tevreden over de opkomst en het verloop van de quiz.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

De antwoorden:

REEKS 1: Who Let The Dogs Out (20 punten)
1 punt per uitvoerder, 1 punt per titel

1. The Stooges - I Wanna Be Your Dog
2. Tom Waits - Rain Dogs
3. Gorky - De Hond Is Dood
4. Robert Johnson - Hellhound On My Trail
5. The Specials – Do The Dog
6. Super Furry Animals – Golden Retriever
7. The The - Dogs Of Lust
8. George Clinton - Atomic Dog
9. Damien Rice - Dogs
10. Primus - Too Many Puppies
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

REEKS 2: Connected (20 punten)
1 punt per uitvoerder, 1 punt per titel, 1 punt per verband

1. The Cult – She Sells Sanctuary
2. The Doors – Break On Through (live)
==> verband (persoon): Ian Astbury (Ian Astbury is frontman van The Cult en nam de plaats in van Jim Morrisson tijdens een reünie-tournee van The Doors een tijd geleden)
3. Ultravox – Dancing With Tears In My Eyes
4. Visage – Fade To Grey
==> verband (persoon): Midge Ure (Midge Ure maakte deel uit van beide bands en schreef mee aan beide nummers, dit geldt ook voor Billy Curry maar zijn initialen kwamen niet voor op het antwoordblad)
5. Roger Glover (of Roger Glover and Guests) – Love Is All
6. Rainbow (of Ritchie Blackmore’s Rainbow) – Long Live Rock’N’Roll
==> verband (persoon): Ronny James Dio (Ronny James Dio zingt beide nummers)
7. MC Solaar – Le Nouveau Western
8. The Bollock Brothers – Harley David (Son Of A Bitch)
==> verband (persoon): Serge Gainsbourg (“Le Nouveau Western” gebruikt een sample van “Bonnie & Clyde” van Gainsbourg en “Harley David (Son Of A Bitch)” is een nummer van hem)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

REEKS 3: The Score (20 punten)
1 punt per uitvoerder, 1 punt per film- of serietitel

1. Shirley Bassey - Goldfinger (nummer: Goldfinger)
2. M.I.A. – Slumdog Millonnaire (nummer: Paper Planes)
3. The Delfonics – Jackie Brown (nummer: Didn’t I (Blow Your Mind This Time))
4. The Who – CSI Miami (nummer: Won’t Get Fooled Again)
5. Air – The Virgin Suicides (nummer: “Playground Love” thema)
6. Buscemi – De Rodenburgs (nummer: titeltrack “De Rodenburgs”)
7. Art Garfunkel – Watership Down (of Watershapsheuvel) (nummer: Bright Eyes)
8. Junior Murvin – Lock, Stock And Two Smoking Barrels (nummer: Police And Thieves)
9. Bert Kaempfert – Kapitein Zeppos (nummer: Living It Up)
10. Beck – Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (nummer: de Korgis cover Everybody’s Got To Learn Sometime)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

REEKS 4: Pop In Je Moerstaal (20 punten)
1 punt per huidige uitvoerder, 1 punt per originele uitvoerder

1. De Kreuners – Generation X (titel: Ik Dans Wel Met Mijzelf, originele titel: Dancing With Myself)
2. Yevgueni – Bonnie ‘Prince’ Billie (titel: Zo Donker, originele titel: I See A Darkness)
3. Boudewijn de Groot – Edith Piaf (titel: een Meisje Van Zestien, originele titel: Une enfant)
4. Monza – Joe Dassin (titel: Stel Nu Dat Jij Niet Bestond, originele titel: Et si tu n’existais pas)
5. Roland en Wannes Vandevelde – Bob Dylan (titel: Oorlogsgeleerden, originele titel: Masters Of War)
6. Leopold III – Orchestral Manoeuvres In The Dark (titel: Volle Maan, originele titel: Maid Of Orleans)
7. Paul De Leeuw – Laura Pausini (titel: Ik Wil Niet Dat Je Liegt, originele titel: La Solitudine)
8. Raymond Van Het Groenewoud – Robert Charlebois (titel: Je Veux de L’amour)
9. Guido Belcanto – Nick Low (titel: Half Man, Half Vrouw, originele titel: Half A Boy, Half A Man)
10. Waterlanders - Chagrin d’Amour (titel: Iedereen Doet Wat Ie Moet, originele titel: Chacun fait ce qu’il plaît)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 7e Popquiz vzw Respons - 26/12/2009 - Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

REEKS 5: What’s In A Name (20 punten)
1 punt per uitvoerder, 1 punt per titel

1. Blur – Country House
2. Toots Tielemans – Bluesette
3. Robert Abigail (ft. DJ Rebel) – Merengue
4. Herman Brood – Rock’n’Roll Junkie
5. M – Popmuzik
6. Coldcut - Doctorin' The House
7. Leonard Cohen – Take This Waltz
8. Twisted Sister – I Wanna Rock
9. Junior Jack – E Samba
10. Belgian Asociality – Jupiler Reggae
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Plaats reactie