2e muziekkwis JOL Schriek - 20/10/2007

kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Gordon Gekko schreef:
Superhit schreef:Oeps,

Op het eerste zicht zie ik toch een paar grote fouten bij de vermeende juiste antwoorden ?

Tainted Love is zeker en vast niet origineel van Soft Cell (maar van Gloria Jones)

Djuma Soundsystem is niet van Les Djinns, maar net omgekeerd

'Easy Lover' is niet van Genesis, maar van Philip Bailey & Phil Collins (Philip Bailey is de zanger van Earth, Wind & Fire)

En dan heb ik de antwoorden nog maar even vlug diagonaal overlopen;
Met kwisploegen in de zaal hadden ze daar "ambras" gehad; maar ik neem aan dat de samenstellers de kwisploegen liever buiten houden en een kwis organiseren voor 'amateurs'.
als ik me niet vergis heeft Peter de Vries elke ploeg in de ranking al wel eens geklopt en zij waren slechts 2de, dus zo "amateuristisch" was het nu ook weer niet
ik denk niet dat Peter de Vries Kas & Co al eens geklopt heeft, maar ik kan me vergissen....
Gebruikersavatar
Superhit
Groupie
Berichten: 16
Lid geworden op: do 18 okt 2007, 08:14
Locatie: Kwisseland

Bericht door Superhit »

Gordon Gekko schreef:
Superhit schreef:Oeps,

Op het eerste zicht zie ik toch een paar grote fouten bij de vermeende juiste antwoorden ?

Tainted Love is zeker en vast niet origineel van Soft Cell (maar van Gloria Jones)

Djuma Soundsystem is niet van Les Djinns, maar net omgekeerd

'Easy Lover' is niet van Genesis, maar van Philip Bailey & Phil Collins (Philip Bailey is de zanger van Earth, Wind & Fire)

En dan heb ik de antwoorden nog maar even vlug diagonaal overlopen;
Met kwisploegen in de zaal hadden ze daar "ambras" gehad; maar ik neem aan dat de samenstellers de kwisploegen liever buiten houden en een kwis organiseren voor 'amateurs'.
als ik me niet vergis heeft Peter de Vries elke ploeg in de ranking al wel eens geklopt en zij waren slechts 2de, dus zo "amateuristisch" was het nu ook weer niet
Ik wil de uitslagen ook graag eens zien waar ze al die ploegen geklopt hebben.
Pfff
Plaats reactie