Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Plaats reactie
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door Keiem »

Mijn vrouw vroeg zich net af of er geen jaarlijks feestje is waar alle muziekquizzers eens samenkomen. Een BBQ, feest of fuif waar het afgelopen seizoen besproken wordt en de vrouwen elkaar ook leren kennen. Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er zoiets is. Ik neem aan van niet?
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door bart depauw »

Mét muziekquiz dan toch, mag ik hopen :mrgreen:
In mijne hof is 't ter gelegenheid van mijn verjaardag de laatste paar jaar samenkomst van alle arthritic monkees en hun maatjes, maar dat is uiteraard in intieme kring. Maar ik vind het idee wel iets hebben.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door Rubby »

Ook met Testedoene doen wij dit jaarlijks (allé we proberen toch).
We gaan ietsken eten en drinken met de partners (als beloning voor het vele alleen thuiszitten ... :? )
Lang geleden hebben we nog eens een bbq gedaan.

Wel leuk :banana:
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door eLMO »

In Mol is er elke zomer een BBQ-quiz. Van 18u tot 20u is het een BBQ en daarna start de quiz, maar kunnen de deelnemers nog wel eens passeren langs de BBQ voor een stukje vlees. Het komt op iets van een 15 euro per deelnemer. Daar komen een 20-tal ploegen op af en dat is vree gezellig.

Als er iemand een geschikte en betaalbare locatie in de buurt van Gent hiervoor weet, wil ik daarvoor wel eens luisteren. Mss iets voor een Monkees-quiz? ;-)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door peegee »

Probleem is dat je op zulke gelegenheden nooit alle quizzers (en echtgenoten/-tes) samenkrijgt; gij spreekt al van ergens "in de buurt van Gent", dan heb je die mannen van Mol en Geel niet mee, vrees ik.... Als het in Mol doorgaat dan zie je de meeste Oost- en West- Vlamingen daar dus niet.... Moeilijk, vrees ik...

Maar zou wel heel tof zijn.

We hebben dit ook al 1 x met de Kakkerlakken gedaan (chinees fondue) en ikzelf heb het ook al 1 x georganiseerd voor de mannen die mij meegeholpen hebben op de quiz in Amstelveen..
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door One good reason »

Kunnen misschien eens een "Husbands & Wives" muziekquiz organiseren, met een soort "afterparty". Mits ik dan wel vermoed dat het geen "jongere" koppels betreft, zou er aangepaste muziek gedraaid kunnen worden. Daarmee bedoel ik vooral dansmuziek die onze vrouwen tevreden kan houden. Feit is dat er praktisch geen tenten meer zijn waar die lastige en harde beats niet te horen zijn. Hierdoor zijn wij al jaren niet meer "uitgegaan" en beperkt het dansen zich enkel bij huwelijks- en oudjaarsfeesten :doh: .
't Is in ieder geval een tof idee om zoiets een keer te organiseren. :thumb2:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen Barbeque/feest/fuif ???

Bericht door Keiem »

One good reason schreef:Daarmee bedoel ik vooral dansmuziek die onze vrouwen tevreden kan houden.
Mijn vrouw (34) kan ten gepaste tijde wel een goede dosis Daft Punk en Fedde Le Grand verdragen en ik ben daar zelf zeker niet rouwig om.
Plaats reactie